"Why you trade in Forex without trading in share markets"

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #31 Collapse

share waghair ju hain wu stock exchange ka kaam hai. yahan say trader working hours man earning kerta hai jub k forex man 5 din 24 hours market open rehti hai jis say earning possible hoti hai.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

forex trading ki market ek bohat ziyada advantages hian aur apko chahiye ke ap is mein leverage se faida utahyen aur is business ko ap bohat ziyada tareeqe se seekhen.
      • #33 Collapse

For share market trading I have not yet access for that but in forex market trading I have an easy access that available at my domestic level agar mujhy forex trading her waqat available hai aur main forex market main trading ker raha hun tou main all the time market sy fully aware hun ky meri trade kahan per chal rehi hai jo mujhy shares main nehi mil sakti
        • #34 Collapse

humain is main agr success hasil karni hay to humain hard work kar kay kam karn aho ga mag rhumain demo ko use kar kay achy say kam karna ho ga ta kay loss km say km ho
          • #35 Collapse

is main trade karny k liye hard work karni ho gi aur market main trend ko use kar k hi hum sucess ho sakty hain aur plane kar k hi hum sucess ho sakty hain aur greed ko avoid kar k hi hum sucess ho sakty hain
            • #36 Collapse

forex trading main agar hum sahi say earning karna chahty hay to humay chahiey keh dil lga kar market par focus karen kyun keh market par aisy focus karnays ay he hum earning gain kar sakty hay esmain sab ko maintain kar kay chalna hota hay
              • #37 Collapse

hamain learn kar k hi trade karni ho gi ta k market main trade kar k profit hasil karein gay aur knowldge hasil kar k hi hum acha earn karein gay aur market main planing kar k hi hum acha earn karein gay
                • #38 Collapse

sir baat ya ha kay share markets or ches ha lakin ziada to mujay pta nai lakin forex market aek intertional online work ha jaha say ham aek achi earning bhi kr sakty ha or ham share markets pay forex ma tarde nai kr sakty ha islay bs apko dakh kr tarding krni chahiye takay apko loss nai ho
                  • #39 Collapse

agar hum forex trading kar rahy hay aur hum market main acha earn kar rahy hay to humay chahiey keh sab kay sath esko share karen jab hum share karen gay to sab friends ki helo hoti hay aisay
                    • #40 Collapse

g bhai ya bat sahe ha kah is amrket mein hamin kam karna mein koe mushkil ni hoti hai apko is market mein just gar beth kar buy ya sell karni hai is market mein apko market share ni lana parta hain na itna long term wait karna parta hai.
                      • #41 Collapse

Bhai simple si bat hy k exchange mein apko kafi invesment chahye aur us mein koi bhe chez hy usy buy karo aur bad mein sell karo thora mushkil tou hy hi magar costly hy forex mein ye tension nahi hy aur forex mein low amount j sath bhe trading kar sakty hain
                        • #42 Collapse

Mai hu Lakshmi serial trading karta hoon Kyunki stock market Mein kaam karne ke liye mere paas paise nahi de Aur Main Forex Mein Forex forum post Kar Ke bonus Banakar trade Karta Hoon
                          FRD 07 TRADING JOURNAL
                          • #43 Collapse

Share market bohut boring work hai jab k forex boring work ni hai is min aik maza ye hai k is min pair sell pr bhi profit deta hai oor buy pr bhi profit deta hai shart ye hai k trade favor min lagi ho oor is min profit fori mil jata hai
                            • #44 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: qaiserabbas786 پيغام ديکھيے
                              Share market bohut boring work hai jab k forex boring work ni hai is min aik maza ye hai k is min pair sell pr bhi profit deta hai oor buy pr bhi profit deta hai shart ye hai k trade favor min lagi ho oor is min profit fori mil jata hai
                              ge han bhai hmein apne trading mein boht maza ata he aur hmein apne forex trading se acha profit hasil hota he aur hmein market ke trend ko follow kr ke apne trading mein sell ya buy ka order lagana hota he aur hmein apne forex trading mein mhnt krne he aur apne business mein ache planing krne he
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

mujhy tu share markets ki koi samajh bojh nahi hai is liye me share market me trading nahi kerti aur dosri bat ye k share market me sirf wo loog enter ho sakty hain jiny pas investment bohat ziada hoti hai jab k forex trading me thori investment waly loog bhi starting ly sakty hain so It's for all

اب آن لائن

Working...
                                X