Forex min kmyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

Re: Forex min kmyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren

Assalamu Alaikum Pyar member and Forex form kaise hain aap karta hun ki aap sab theek ho gaye aur Apna Kam pure imandari aur mehnat aur Lagane se kah Rahe Honge 2G members Hamen market open hote hi kabhi bhi order Ko Nahin Karna chahie pahle Hamen market ko samajhna chahie market ke level ko check karna chahie market ko check karna chahie Uske bad hi Hamen bahut hi kam level par jo hai na order open karna chahie Taki Ham Jyada Se Jyada profit Hasil kar sake thank you very much
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

Yes dear market Jaise hi open ho Humko is market Mein trade open Nahin Karni chahie Hamen market Mein risk bahut jyada Nahin Lena chahie Agar Ham Apne account per bahut jyada risk Lete Hain To Ham apna hi nuksan Karte Hain Humko is market Mein Apne senior se help Lekar kam karna chahie Jo trader market mein Main acchi intry se market Mein trade open karte hain vah is market Mein Kafi Jyada profit Hasil kar lete hain Humko Apne account per trade open karne se pahle resistance and support level per Koi pattern point karna chahie Uske bad Ham is market Mein entry lagakar Kafi Jyada profit Hasil kar sakte hain Humko Apne account per acchi earning karne ke liye Ye Kesa plan ke sath kam karna hota hai aur is market Mein hard work karna hota hai jo trader market Mein hard work karte hain vah is market Mein successful Ho Jaate Hain Agar ham regular market Mein hard work Karte Hain To Ham Apna target aasani ke sath complete kar sakte hain Humko is market Mein aaram se kam karna chahie.
      • #18 Collapse

chuti ky baad market ky open hoty he apna order fix na karen bulke sabar ka mauzahira kiya kren our wait kiya karen our market value ko dekha karen ky market kis side ja rahe hy agt woh ooper jaa rahy hy to ap bay tread kar den our agr neechy ja rahe to aap sell tread kar diya kren .Bass market value ko dekh ky he aap faisla liya kren
        • #19 Collapse

Assalamu Alaikum ummid karta hun aap sab bhai khairiyat se Honge ji bheja na aapane bilkul theek kaha hai ki agar Ham Mein Forex Mein kamyabi chahie To Hamen chahie ki Ham Jab market open ho market ko open hote hi Hamen order set nahin karna chahie Hamen thoda Sabar kar lena chahie Hamen market panelize kar lena chahie rojana market Deti Hai rojana ka isliye Hamen chahie kya Ham Nagar jaldi Mein Aakar galat entry kar baithenge aur sal ki vajah by kar baithenge To Hamen loss Hoga aur Hamara account bhi watch ho sakta hai isliye Hamen chahie kya Hamen pahla Ghanta Intezar kar lena chahie Uske bad trading Karen Taki Hamen profit-loss Na Ho
          • #20 Collapse

Forex trading market open hote hi aap trade start Na Kar table Kya vate Karen market ko aap Jaane De Jab market Aisi direction Mein Chali Jaaye kya aapko profit mil raha hun tab of trading start karen Agar Ham soche samjhe trading start kar denge to Fir Ham Forex main Kuchh Bhi Hans nahin kar sakte isiliye Jitna jyada ho sake mehnat ke sath kam Karen aur apne kam Koi importance a aur Market ka analyses Karen
            • #21 Collapse

Dear sir bilkul ap ny bhut Achi batt ki hy jb ap Pakistan Forex form mein trading karna chahte hain to uske liye apko chahyee keh jb market open ho to os wqt ap trade na krn or market ki movement ko dykh ln q keh jb market open Hoti hy to market Ka Kuch bhi ptta nhy chulta hy keh market kis Taraf movement key gi is lyee ap market Ko achi traha sy open hony KY bad market ki movement ko check krty howy trade krn Gy to os MN ap ko kamyabi Hasil hoti hy
              • #22 Collapse

Gee biilkul asa kabhi bhi nhai karna chahiya market kay open hoty hi trade nhai lgani chahiya agar ap asa karty hain tu is mein bhi app ka hi nuqsaan ha asa kabhi bhi na krein.Ab jab market open hui ha tu pehly market ko sahi position mein any dein jab market ka aik sahi trend ban jaey phir tension ki koi baat nhai hoti phir ap trading kar sakty hain .Yahan ye samajhna buhat zaruri ha kay ap ne profitable trading karni ha isi mein app ki kamyaabi ha agar ap profitable trading nhai krein gay tu is mein ap peechy hoty jaein gay jasy jasy loos zada ho ga app kam karna band kar diya krein gay is liya khayl rakhna chahiya
                • #23 Collapse

Aapane bahut hi acchi baat ki hai jab bhi market open ho aapko foran se trade open Nahin Karni chahie kyunki agar aap jaldi mein trade lagate Hain to abi market ka koi trend decide Nahin hua hota jiski vajah se aapko loss ho sakta hai jab tak market mein ek trend set Na ho jaaye aapko trading Nahin Karni chahie trading karne ke liye kabhi bhi jaldi mein faisla na Karen pal ke pahle market course study Karen trend ko follow karte hue trading Karen
                  • #24 Collapse

Dear participants Agar aapane Pakistan the Forex market forum ke platform in line with kamyabi Hasil karni hai aur aap Chahte Hain ki aapki incomes aur bhej Jyada badh sake to iske liye Ye aap ko sabse pahle marketplace ke bare mein strong data hona lazmi hai jitni sturdy statistics Hogi utna hello aapke liye fayda hoga iska matlab hai ki sturdy records ki vajah se aap trading Mein robust grip hona lazmi hai isase aap Achcha income bhi earn kar Sakenge aur Jyada experience bhi aapko Milta Rahega yani kya per time Hi Sahi Jagah in keeping with make investments Hoga ummid Hai Ki Sab participants Meri Baat Ko samajh Gaye Honge thank you
                    • #25 Collapse

Yes brother aapki baat bilkul theek hai agar aap Forex Mein Kamyab Hona Chahte Hain To aapko chahie kya Forex Mein Zafar ke sath kam karna aur Achcha aur best quality wala kam karne kyon kar aapse Forex Mein Achcha aur best quality wala kaam Karenge tab jakar aapko acchi kamyabi Hasil Hogi aur aap sab Forex mein apni life ko change kar Sakenge aur Apna future bright kar Sakenge doston Sabko Achcha aur best quality wala kam karna hoga Kyunki Achcha aur best quality wala kam karne se Hamza Forex mein apni life ko change kar sakte hain aur Apna future bright kar sakta hai Shukriya
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #26 Collapse

Assalamu alaikum rahmatullahi barakatuh kya honge ji Bhai jaan aapane bilkul theek hai main karta hunmap divas jagran karta hun ke agar aap kamyabi chahte Hain to market ko opencart hi foreign aap order close na Karen kyunki aap ko nuksan agar aapko chahie soch samajhkar market mein wizard Karen aur uske bad market manthri lagaen aur soch samajh Kar kam Karen Taki kamyabi Ho

اب آن لائن

Working...
                        X