Forex min kmyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Forex min kmyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren
    Asslamo Alakum dear market open hote hi trade Nahin Lagani chahie Bal ke pahle a market ka analysis kar lena aur Market ki moment ko dekh lena bahut hi jaruri hai agar Ham market ke open hote hi trade Laga Dete Hain To Hamen kabhi bhi market ki movements ka pata nahin chalta aur Akshara Hamara account was ho jata hai so member please market open hote hi jaldbaji na Karen aur Hamesha market ka analysis check Karke aur signal follow karke Apne experience ke mutabik trade open karen to Vahi trade aapko Achcha profit bhi Degi aur aapka Akon safe rahega To Hamen Hamesha market open hote hi trade Nahin Lagani chahie
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Forex min kmyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren

Forex main kamyabi ka Lia market ka open hotay hi order set nhi marna chaiy aap ki baat bilkul theek hai forex main aap ko market ka open hotay hi order set nhi kray agar aap kray gay tu aap ko nakaami ho sakti hai keon ka market ki movement ka kuch pta nhi hota iss Lia aap ko market ko samaj Kar trade lagay tanka aap ko kamyabi ho
    • #3 Collapse

dear friend ap na bilkul theak kaha ha k forex trading mn agr sp safe aur achhi trading krna chahtay hn to apko chayay k jb market open ho to trade lganay mn kbi bhi jald bazi na kren balkay market ko kuch time den aur market ki movement ko read kr k trade lgayn ta k achha profit hasil krrl sken
      • #4 Collapse

Dear members Agar aapane Pakistan Forex forum ke platform per kamyabi Hasil karni hai aur aap Chahte Hain ki aapki earning aur bhej Jyada badh sake to iske liye Ye aap ko sabse pahle market ke bare mein strong information hona lazmi hai jitni strong information Hogi utna hi aapke liye fayda hoga iska matlab hai ki strong information ki vajah se aap trading Mein strong grip hona lazmi hai isase aap Achcha profit bhi earn kar Sakenge aur Jyada experience bhi aapko Milta Rahega yani kya per time Hi Sahi Jagah per invest Hoga ummid Hai Ki Sab members Meri Baat Ko samajh Gaye Honge thank you
        • #5 Collapse

Jihad their friends main aapke pass se agree Karta Hun Ki Hamen kabhi bhi market ko open hote hi trade open Nahin Karni chahie Hamen vate karna chahie karna chahie Jab Ham market ko analyse Karke Soch Samajh Kar rate Karenge Tu Hi Hamen Kacche trade open kar sakte hain aur usse Mein fayda Hoga aur Hamen kamyabi Hogi agar aap Chahte Hain ki aap ko ek Achcha result Mile aap gachhiya Nahin Hamen Le To iske liye aapko bahut jyada mehnat ki jarurat hoti hai aur aapka Apna Kam complete karna Hota Hai Jab aap apna kam complete Karenge regular tarike Se Apna Kam Karen game acchi post Karenge post ke quality ko Achcha banaenge To hi aapko kamyabi Milegi aur aap Achcha bonison kar Kaise trading kar sakte hain aapko chahie kya aap chhote chhote trade Karen Apna talkat set Karen Jab aap chhote chhote trade Karenge Apna target set Karenge Tu Hi aapko kamyabi Milegi Varna aap kabhi bhi Kamyab Nahin ho sakte hain Hamesha mehnat karne wala Insan Kamyab Hota Hai
          • #6 Collapse

Hamen market ko check kar kay as men trading karny hoty hy agar hum market ko check kar kay as men trading nahin karen gy tu hum kabhy bhe achy earning hasil nahn kar sakty hain tu hamen himat kay sath trading karny hoty hy tab ja kay hum acha nafa hasil kar sakty hain warna hum kabhy bhe market men achy earning hasil nahin kar sakty hain tu hamen jaldi kay sath koi bhe kam nahin karna chahey tkaeh hum mahnat ur lagan kay sath kam kar kay acha profit hasil kar saken
            • #7 Collapse

pals predominant aapke pass se agree Karta Hun Ki Hamen kabhi bhi marketplace ko open hote hello alternate open Nahin Karni chahie Hamen vate karna chahie karna chahie Jab Ham market ko analyse Karke Soch Samajh Kar fee Karenge Tu Hi Hamen Kacche change open kar sakte hain aur u.S. Mein fayda Hoga aur Hamen kamyabi Hogi agar aap Chahte Hain ki aap ko ek Achcha end result Mile aap gachhiya Nahin Hamen Le To iske liye aapko bahut jyada mehnat ki jarurat hoti hai aur aapka Apna Kam entire karna Hota Hai Jab aap apna kam entire Karenge ordinary tarike Se Apna Kam Karen game acchi publish Karenge post ke best ko Achcha banaenge To hi aapko kamyabi Milegi aur aap Achcha bonison kar Kaise buying and selling kar sakte hain aapko chahie kya aap chhote chhote change Karen Apna talkat set Karen Jab aap chhote chhote alternate Karenge Apna target set Karenge Tu Hi aapko kamyabi Milegi Varna aap kabhi bhi Kamyab Nahin ho sakte hain Hamesha mehnat karne wala Insan Kamyab Hota Hai
              • #8 Collapse

Dear members Forex trading me jab market open Hoti Hai To sabse pahle aapko market ki movement ko properly calculate aur judgement karna hota hai otherwise aapke liye is platform per successful na impossible aur difficult ho sakta hai Kyunki Jab aap is platform per consistently hardworking Karte Hain To usmein aapke liye Apne advantages ko maximize karna impossible ho sakta hai aapko Forex trading market Mein consistently kar hokar a free trading activities ko complete karna hota hai jo aapke liye bahut jyada helpful ho sakti hai.
                • #9 Collapse

dear member jab market open hoti hai to aapko immediately market mein enter nahin hona chahie kyunki jab market open hoti hai to aisi situation main market ko hamesha first aur second session mein aapane carefully study karna hota hai aur ismein apne advantages ko maximize karne ke liye ismein different important analysis ko perfect banana hota hai otherwise aap is platform per completely trading nahin kar sakte hain kyunki jab aap market ke open hote hi order set kar lete hain to market ki unexpected movement aapke liye problems create kar sakti hai.

Forex trading market me aapko hamesha bahut jyada advantages hasil karne ke liye market ke different sessions ko carefully focus karna hota hai aur ismein aapko maximum advantages ko increase karne ke liye careful hokar apni trading activities ko profitable banana hota hai kyunki agar aap market mein properly profitable trading karte Hain to ismein aapke liye different sessions ko apni trading may include karna possible ho sakta hai.
                  • #10 Collapse

Walaikum salam dear member aapane bilkul sahi kaha hai no doubt forex market Mein Jab Ham kam Karte Hain To Hamen is Maine Soch Samajh Kar kam karna hota hai agar Ham is market Mein Soch Samajh Kar kam karte hain aur apni planning Karke trading Karte Hain To Ham is market Mein kamyabi Hasil kar sakte hain Hamen is market Mein Kamyab hone ke liye Apna experience increased karna hoga aur Market ko acche tarike Se watch karna hoga Jab Ham market ko Chitra ke se understand Karte Hain To Ham is market Mein kamyabi Hasil kar sakte hain Hamesha market Mein Apni learning complete karna Hogi aur acche experience ke sath kam karna hoga Jab Ham is market Mein acche experience aur apni learning ko complete kar lete hain To Ham is market Mein kamyabi Hasil kar sakte hain.
                    • #11 Collapse

walaikum salam dear Forex member Apne bahut hi acchi aur important information hamare sath share ki hai ke humko kabhi bhi yah koshish Nahin Karni chahie ke market open hi hote he aapane target ko sat na Karen aur na hi ismein aapane order ko set Karen kyunki dear Forex member agar aap is main apni market open hote hi Jaise ke sab ko pata hai Mande ke din hamari market open Hoti hai to is main market ki moment ka kuchh pata nahin hota market ki movement Kisi bhi kimat ja sakti hai isliye is main market ki movement ko acche tarike se analyse Karen aur market ki moment samajhne ki koshish karen FIR Uske bad apni trade open Karen
                      Ap Ka aik thanks bohat zrori ha
                      • #12 Collapse

Market ko 2 din chuti hoti hai tu hum ko 2 din chuti ky bad jab market open hoti hai gap mn open hoti hai isliye market ke upar hone ke bad sadar Karen aur dekhen ki market kis tarah move kar rahi hai agar market aap ja rahi hai to aap Baki trade open kar sakte hain aur agar Mark II down ja rahi hai to aap selfie trade open kar sakte hain hamen kabhi bhi trading karte hue jaldbazi nahin karni chahie hamen hamesha soch samajh Kar trading karne chahie market ko acche se dekh ke market ko analysis karke hi trading karne chahie Jo log trading karte hue jaldbaji karte Hain vah kabhi bhi ismein kamyabi hasil nahin kar sakte Ham Forex mein acchi trading achcha profit tab hi hasil kar sakte hain jab hamare analysis strong hote hain kyunki strong analysis ka hona Forex mein kamyabi Dil aata hai jab tak hamare analysis system nahin jaate tab tak Ham Forex kamyabi ko possible nahin banaa sakte
                        • #13 Collapse

Assalamu alaikum dear member ap ne bilkul thek kaha forex main kamyabi k ly market ko open hoty hi order set na kren q ke as se hamy loss ho skta hi as laye market open hoty hi trade nhe lagani chaye bilke phele market ka analysis kar lena or market ki moment bhe dekhna zaruri hi market oper nache hoti rahti hi hamy phele market ko dekh kar trde kare jab ja ham kamyab Ho sake hi or forex se achi earning hasil kar skay ge
                          • #14 Collapse

G han piyary bhai hamen market ka intazar karna chahea kiyun market ko samjhny ky liye kuch waqt intazar karna parta hai market ky sahi moqa ka intazar karna parta hai tab ja kara profit wali trade ly sakty hain es liye koahish karen k market ky open hoty he entry na lain balky market ko kuch atable hony dain or sahi moqa ka intazar karen us ky bad trade lena start karen kiyun us waqt tak market wazeh ho jati hai k us ki next movememnt kiya ho sakti hai ....
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Market open hote hi aapko order nahin karna chahie market ka analyses karna chahie Taki aapko bahut Jaruri Chaha to bahut accha sabit ho aur aap fatafat kar lena aur aap Aise Aise chal hai isliye aap kaise karna hoga jo kya aapke liye bahut Jaruri sabit Hoga aur Achcha kam Hoga aur acchi kamyabi Yogi aur Asha hard work hoga to acchi kamyabi Hasil kar Payenge aap isliye aap kaise karna hoga jo kya aapke liye bahut Jaruri sabit Hoga aur accha sabit hoga Paisa kar sakte hain kamyabi Hasil kar sakta aur acchi kam kar sakte hain.

اب آن لائن

Working...
                              X