Kaheen na kaheen PROFITABLE SYSTEM chhupaa huaa hay

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #856 Collapse

G hun jnab mere bahi bil kul.min aap logun ki bat se agree hun kah forex tredung buznees min humare lie kahi na kahi profit chupa huwa hy insta forex buznees min
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #857 Collapse

is main hum apni mahnat say acah profit hasila kar sakty hain is main kamyab hony k liye is main experience hasil kar k kam karna ho ga ta k si main earn ho saky aur is main boht say log kam kar k earn karty hain
      • #858 Collapse

G hn Jo doste by bhate semjety hn k forex trade business min khaeen na kaheen shupa hy to in ki by soch nakaam hy lihaza WO log WO trade is business min apna weket ziaya ker rhy hn or loss min jaty hn

• #859 Collapse

Forex trade min skser trader jy hi semjety rhaty HNK forex MiB kaheen na kaheen profete chupa hoa hy WO us chupay huy profet ki telashe min Sony ap ko loss ki terf ly jaty hn

• #860 Collapse

G bilkul apki bat thake hy or is mai koe shak wali bat be nai hy k ye ek acha or profitable busniss hy ager is ko proper hum use kerty hy or is ko learn kerty hy tu is sai achi earning ho jae ge
            • #861 Collapse

is ka to mujhy nai pata hai is main hard work kar k hi trade karni ho gi ta k loss na ho saky aur learn kar k hi kam karna ho ga ta k earning ho saky aur is main mahnat ak hi phal mily ga aur kamyab ho skay gay it is good
              • #862 Collapse

profit ko earn krny k liay humy is market mian her ik bar bar is kaam ko krny say ik dafa is tara say hota hai k humy is say profit milta hai jis kay bad say yehi experience say humy is market say trading ko krna maloom ho jata hai

• #863 Collapse

is market say money ko earn krny k liay humy is market main kaam ko krna hota hai jis k bad say ye mumkin hai is say k khud ko faida day saqty hain laikin in k sath main khud ko kafi zada confidence say hum is market say teek say kaam ko kr saqty hain

• #864 Collapse

Bro reality ma aisa koi b system nae jo ko fully profit da kabi kabi luck agr ap ka sth da tu profit pick kr sakty ho but,,aisa hr br nae hota,,ap hard work ,,practices ko demo accounts ke experience k sth treading kro technical analysis learning krna ap ko automatically aike treading earnings ka treading plans mily jy ga is sa zaida or kuch nae
                    • #865 Collapse

ik dafa say is market say loss ko krny ki vaja say hum ye nahi keh saqty hain k in business say money ko earn krna ik na mumkin kaam hai kun k yehi kuch reason hain jin say k trader ko kafi kuch earn krny ko milta hai trade say
                      • #866 Collapse

kaheen na kaheen is market say hum profit ko earn kr saqty hain kia ye baat teek hai kafi zada log is market main business ko kr rhy hain in ko is say money earn krny ko milit hai jis ki vaja say ye is market main kaam ko krty hain
                        • #867 Collapse

nhe ya bat kbe bhe nhe ho skte kay is forex kay andar koi cheez chope ho jo humy pta hea chalat ameer ho jay bahi ya boht bare compney ha ha ik bat ho skte ha kay ap ko is kay bary may maloomat hona lazmi ha is say ap behte trade kar skty hay
                          • #868 Collapse

humri learning he hai profitable is business ma koi logic nhi hai na ya business kisi k control ma hai hum just learning or practice sa kuch esi strategy bna sakta hn jo hum ko help krna trading ma or is terhn ki koshish he ki ja sakti hai just
                            • #869 Collapse

is main ye to nai pata k profit cupa hota hai is forex main hamain hard work karein gay tab hi is forex main acha profit hasil kar saky gay aur market main trade karny k kabil hon gay aur learn kar k hi hum market main earn karty hain
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #870 Collapse

forex trading ko krna hum ko kis tara say hai in ki vaja say is main kuch time humy loss hota hai laikin is k sath main kafi zada cheezy hain jin ki vaja say khud ko loss say hum bar bar trade ko krny say profit ko hasil kr saqty hain or yehi experience hota hai hum ka

اب آن لائن

Working...
                                X