Wo log jo gold min loss kar deite hin
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #31 Collapse

    Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

    Aoa start with the name of Allah mare khyal main to start main humain gold per trading ni kerni chahie aur ager bad main gold main loss ho jay to is ko poora kernay k lie gold per he trade kerni chahie kuin k itna big loss isi se poora ho sekta hay humain himat ni harni chahie aur market ka trend dakh ker gold per he trading kerni chahie
     
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

      Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

      Aoa start with the name of Allah agar aap ko gold ki trading mai loss ho gya hai to aap ny himmat nahi harni balky dobara market ko achi tarha search kar k trading karni hai taky aap next time loss sy bach sako. aap trading karny sy phly indicators sy b help ly sakty ho.
       
      • #33 Collapse

        Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

        dear hum jiss be pair in step with buying and selling start kerte hain u.s.predominant hume loss to hota he hai lakin ager hum log iss platform per kse be pair principal trading ka enjoy hasil kerna hai to u.s.ok leya loss ko to undergo kerna he pery ga iss leya hume mhnat kerte rahna chahiya
        • #34 Collapse

          Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

          Ji loss main aapko ghabrana nahin chahie forex mein loss agar aap gabbar aaenge to aap kabhi bhi aage nahin padh sakte isliye aapko Gold per training karni chahie bol is best trading I have a prestik bahut hi achcha business hai agar aap is mein jyada se jyada mehnat karenge tabhi aap kamyab honge forex mein mehnat karne se hi aapko kamyabi Ashwini aapko trading Karen aur kamyabi hasil Karen
          • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
          • #35 Collapse

            Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

            pricey hum jiss be pair in step with trading start kerte hain u.s.a.foremost hume loss to hota he hai lakin ager hum log iss platform according to kse be pair main trading ka revel in hasil kerna hai to united statesokay leya loss ko to undergo kerna he pery ga iss leya hume mhnat kerte rahna chahiya

            اب آن لائن

            Working...
            X