Wo log jo gold min loss kar deite hin

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

Yes bhot se traddr gold ki trading mai loss ho gya hai to ap ny himat nahi harni chaye aur hope pe jbim rehna chaye aur dobara market ko achi tarha search kar k trading karni hai taky aap next time loss sy bach sako is lye humen mehnat karni chaye
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

agar ham gold me gold ki market ko analysis karen gey or forex news report ko daily read karen gey to loss me ham 100% profit earn kar sakty hey
      • #18 Collapse

profit and loss is the part of every kind of business so profit and loss may also effect on your trading also , if you want to trade on gold then be confident with your gold trade do not feel hesitation
        • #19 Collapse

my dear friend my dear brother main apko bata deta hon forex trading man gold main trading karni hoti hai to gold k chard main achi tarah se samjh kar trade karoo
          • #20 Collapse

forex trading mai app ko koish kerne hote hai ke app jo hai woh hamesha market mai experience ko gain kerahe kuin ke gold mai trading kerne ke liye equity aur experience dono chaiye hota hai.
            • #21 Collapse

I thionk foraex is the world best online busioness. And we can earn a lot from haere. The most positive impacot is forex can change our national and personal economic condition.
              • #22 Collapse

my dear ap gold mein los krein ya currency mein loss krein loss to loss ho hota hai but ahm yeh hai k ap loss ko kis trah poora kr sakte ho or achey trader ban sakte ho to my dear acha trader baney k liye achi trading skills k sath best forex knowledge buht ahm hai
                • #23 Collapse

i use a hedoging kind of strategy to traode news like i open two orders at almost same parice one buy and one soell i put sl value but doana enter tp and when the price moves in any direction one order is closed by hitting sl and other goes in profit. and the net outcome is always profit.
                  • #24 Collapse

apne sahe kaha gold ke market buht teze se opar neche ho rahe hote he, es lee gold me investment se pehle apko buht soch bechar ke zrorat hote he, ap ko market ke long trend pe nazar rakhne chahee he ur apko indicators ka istemal krna chahee phr jab apko signal mle tab he ap trade open kren
                    • #25 Collapse

Dear is business me wohi loss krta ha jo is business me mehnat se kam nahi karta ha isi liye hmen chahe k hm is business me hmeshah mehnat se kam kiaa kareen ta k hm is business me achi earning kr sakyn or gold se profit hasil kr skayn
                      • #26 Collapse

Forex trading mein gold ki trading buht ziada riski trading hy aur forex trading gold par jo trader trading karty han aur profit earn karty han wo buht ziada experience aur knowledge rakty han aur gold ki trading k liye knowledge ka hona buht zaroori hy aur new trader ko gold par trading karni hi nhi cahaiye
                        • #27 Collapse

main dear umooman gold main trade lagata ho or mery khyal main jo log gold main loss kar daity hai to wo koi bary bat nahe q k gold aik bohat risky trading hoty hia. to loss or earning dono boaht zyda hoty hai
                          • #28 Collapse

Re: Wo log jo gold min loss kar deite hin

Assalamu alaikum bahut se member aise Hain Jo market ko analyse kiye bagair call per trade laga dete Hain meri baat ko sune gold bahut risky pyar hai is per trade karne se pahle aapko chahie ki aap acchi Tarah market ko analyse kar le aur Soch samajhkar gold per trade Karen agar aapane gold per galat trade kar di to Aapka account bhi wash ho sakta hai aur aapka Sara bonus aur mehnat Jaya ho sakti hai isliye koshish karen Kay trade per gold per trade karne se pahle bahut acchi Tarah se market ko analyse Karen aur free trade Karen
                            • #29 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: wiseboy23 پيغام ديکھيے
                              Forex trading min har traders ka khab hota he gold min trading karna aur agar hum loss kar din es gold ki trading min to humin kiya karna chahye gold min profit aur loss buhat hi teezi se hoti he. Yhan min ap sab doston ki raei jan na chahta hon k agar humin loss ho jaei to kiya karin .
                              assalamu alaikum hamara typing kar rahe hain to hamen apne vatan ko fast dhyan Dena hoga itna Ham galti hone ke bad yahan dekar trade karenge ham utna hi jyada acche tarike raksha prefer dancer kar sakte hain ya bahut hi achcha kaun hai aur business hai jise Ham bahut jyada ghar baith kara nahin kar sakte hain
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

aise log mein ummid karta hun ke anda gold per bahut acchi trading denge because jab tak aap log acchi trading nahin karenge to aap log kaise life mein kamyabi hasil kar sakte hain mere khyal mein aapko ek dusre per trust karna chahie

اب آن لائن

Working...
                                X