Konsa software better he

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Konsa software better he
    Forex trading aik karobar he es min hum agar market k sath touch min rahin to hum kafi kuch earn kar sakte hin aur es profit se hum apni life min khobsorti bhi la sakte hin. Hum es market k sath touch min software k sath rehte hin jis ko hum mt4 ya mt5 kehte hin en min konsa software best he apke khiyal min?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

janab mei samajta hu k apko mt4 use karna chaye iski waja yeh hai k isko samjna bohat asan hai isky features easily samaj mei ajaty hein kyu k yeh itna typical nahe hai
    • #3 Collapse

uyar ap ko trading ani chaye ap kisis bhi chez se trading karn sakte hin is se ap ko koi has fiada nai ho ga mt4 use karani ya m5t use akrnain ise ap ko koi has fiada nia hone wala hy jab tka k ap ko tradingnai ati keep wokringhard
      • #4 Collapse

software keey lihaaz seey jo aap ko suit kareey aap uss ko download kerr lijyee wessay tu meeri terhaa aap mt4 ko download keryee jiss seey aap kaa work aur easily profit bi gain kerr sakteey heey forex keey bareey meey learning leena bohet hi essential heey jo keey achi earning kaa sebub bentaa heey
        • #5 Collapse

well dear mai to apna yai kahun ga k muje mt5 ka experience nahi hai and merey khayal se mt4 best hai because mostly trader issi ko he use kertey hain and me b mt4 per he trade kerta hun and experienced trader mt4 ko he prefer kertey hain........

• #6 Collapse

dear mai to pa ko yai mashwara dun ga k mt5 is best q k is say ham aik achi tarde akr patay hain or ham ispar tarde ko samajha kar laga patayhain

• #7 Collapse

asalam o alaikum dear members ap meta trader 4 softwarae use kero aur auto trading k lie kou robog use na kero manually trdding best hai
              • #8 Collapse

I know the best account for the forex trading market , you real account is very most important , but you real account is very good day for life
                • #9 Collapse

bhai ja me to hamesha sy mt4 software use kr ra hn mujhy to yahi pasan hy men ny aj tk mt5 use nqahi kia is liy mujhy nahi pata ky mt5 kis trha ka software hy zayada tr log mt4 hi use krty hen boht km log mt5 use krty hen ap ki mrzi ap jo use kren
                  • #10 Collapse

dear mere knowledge ka mutabik agar hum koie softwera na he use karye to bets hai keo ka softwear ka bager hamar knowledg bhe barye ga aur acha profi bh emilye ga.
                    • #11 Collapse

g hain tarding karnay k liya meta 5 trader boht hi acha hain kuo k es main ap jitni chay levrage rakh saktya hain or profit bi acjha eran kar saktay hain
                      • #12 Collapse

software mt4 hi better hai main bhi isi main karta hun aur bhi kai log hain jo ki isi main karte hian eyh sai hai mt4 hi ap downlaod karen real ho ya demo mt4 sub se better hai
                        • #13 Collapse

hello and salam to all ager ap robot ki bat ker rahe hain to ye thek nahi hao use kerna baki zyada tr to log meta trder 4 use kerte hain.
                          • #14 Collapse

mere khyal k mutabik software use karne se ap ko fayda nai ho sakta bal k ap ko software use kitna karna ata he ye bat mane rakhti he agr to ap ki grip achi he software k feature pe to phir to ap ko problm honi ni chaye
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

janab mughy to is k bary main proper nhe pta hy k konsa best rehta hy lakin jo suna hy wo mt4 hy k is per trade sahy rehty hy isk elawwa her aik apna apna mjnd hota hy k kon kis ko prefer kerta hy

اب آن لائن

Working...
                              X