Konsa software better he

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

bro jaha tk mra khyal ha mt5 hmre liye best hay bcz ek to isko smjnay ma asani ha .or is ke graphics b achay or sakon sa kaam b hu jata ha or life b khushi khushi guzrti ha
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

Sab say zyada use hony wala our Sab say beat trading software Mt4 hy our bary say bara trader b Isi platform ko use krta hy es k Sab featurees boht e easy our help full hy.
      Signature Removed By Moderator
      • #18 Collapse

well my dear friend, aap nay bilkul theek kaha hai, jesa kay hum sub he jantay hain kay Forex trading aik online business hai jiss ki tamam working internet kay through hoti hai aur iss keay leay different software use hotay hain, jahan tak meri information aur knowledge hai tou almost har koi mt4 use karta hai, i think so...
        • #19 Collapse

mujhy mt5 ka tou nahe pata kiun k mene mt5 par kaam nahe kara hai lekin mt4 software par mene 2 saal tk kaam kara hai bohat acha software hai or bohat ziada easy bhi hai beginners ko bhi koi mushkil nahe hoti isy use karne mein simple tools hein.
          • #20 Collapse

mary khyal syy yah per app apni marzi ni kar sakty hoo yah par app ko apky trader ki trf sy dia jany wala softwre hi ko operat karna parta hai wsy MT4 or MT5 zida mashoor hain app in mai sy koi bi lay loo
            • #21 Collapse

i think buhat se broker trading kay liye jo third party software use kertay hayn woh yeahi hay jis ko hum Mt4 kehtay hayn and MT5 bhi iska latest version hay yeah best software hay forex trading kay liye
              • #22 Collapse

its depend on you k ap k leye kia easy hai jis par ap khud ko easy or relex feel karo ap us par kam karo wo zeayda better hai ap k leye
                • #23 Collapse

My dears janab mei samajta hu k apko mt4 use karna chaye iski waja yeh hai k isko samjna bohat asan hai isky features easily samaj mei ajaty hein kyu k yeh itna typical nahe hai Hum market k sath touch min software k sath rehte hin jis ko hum mt4 ya mt5 kehte hin en min konsa software best he apke khiyal min?
                  • #24 Collapse

Forex trading aik buhat hi acha business he es min se hum kafi bari knowledge aur experience k zoor pe kafi bari earning bhi kar sakte hin es business min wiese to hum buhat sare tareeqon aur software ki madad se participate kar sakte hin magar mujhe to mt4 soft he acha lagta he.
                    • #25 Collapse

uyar ap ko trading ani chaye ap kisis bhi chez se trading karn sakte hin is se ap ko koi has fiada nai ho ga mt4 use karani ya m5t use akrnain ise ap ko koi has fiada nia hone wala hy jab tka k ap ko tradingnai ati keep wokringhard
                      • #26 Collapse

maray bhai agervap ne trading kerni hai tu phir ap kp mt4 software ki zarurst hai phir ja k ap is maon tradinh ker saktay hain phir is k bad ap ko indicator ki zaroot paray gi go matketvja trand bayain gay.
                        • #27 Collapse

Trading software mt4 our mt5 dono he best hy,ye aik karobar hy.Our is main software jo marze use kar lain ap k knowledge our experience py he ap ka profit depend krta hy.
                          • #28 Collapse

main na sirf meta trader 4 ko used kayea hain meta trader 4 sub sa best hain main sirf is ko he like karta ho meta trader 4 used karne main easy lagta hain is main her trah ki facilty hain ko ek trade ko chayea is laye main to is ko he best kaho ga
                            • #29 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: pakpost22 پيغام ديکھيے
                              Forex trading aik karobar he es min hum agar market k sath touch min rahin to hum kafi kuch earn kar sakte hin aur es profit se hum apni life min khobsorti bhi la sakte hin. Hum es market k sath touch min software k sath rehte hin jis ko hum mt4 ya mt5 kehte hin en min konsa software best he apke khiyal min?
                              Mjhe abhi forex join kye hue bht km din hue hain main abhi learning proccess main hoon is lye abhi mjhe is baare main koi idea nae hai k konsa softwere behtr hai,,forex main success hasil krne k lye ap ko hardwork krna pare ga,,or achi trading krne k lye ap ko ak acha market analisys chahiye hote,,jahan tk kisi softwere ki baat hai,,mjhe softwere k baare main koi idea nae hai k konsa softwere behtr hai...
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #30 Collapse

han han han bhai ap na achaw sawal kia ha aur ma ap ki bat sa agree krta hu aur mjy b ya hi lagta ha ka hamay MT4 ma kam krna chaiya kiu ka dost ya aik acha software ha kiu ka ap is ma easily kam kr sakty ho aur dost deako ap ko is ma koi loss nhi hota ha aur ap is ma zada sa zada earning kr sakty ho aur mjy tou is ma hi trade krna acha lagta ha..

اب آن لائن

Working...
                                X