Forex treading business min market ka lavel
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Forex treading business min market ka lavel
    Jee dosto forex treading business min market ka lavel kasy up don hota hi asy halat hmin ahtyat sy kam lana chay...
     
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Forex treading business min market ka lavel

    Trading main market ke levels hamare liye bahut jyada important hote Hain Ham market ke in levels ko dekhkar hi trading karte Hain Jo trader market ke level ko achi tarah Se analyse kar lete hain woh trader is business mein kafi had Tak successful ho sakte hain aur jo trader market ke in levels kopredict nahi kar sakte hain woh trader is business mein kamyab nahi ho paate Hain kyunki market ke level hamare liye bahut jyada important hote Hain
    :1f33a:​KHAN70 TRADING JOURNAL:1f33a:

    CLICK HERE FOR MY VISITING JOURNAL
    • #3 Collapse

      Re: Forex treading business min market ka lavel

      Jee dsto markt lavel ko smjhny k lie market histry ko prna baht zruri es sy market lavel ka knowlege mily ga....
       
      • #4 Collapse

        Re: Forex treading business min market ka lavel

        Bhai forex mein price up down hoti ha jb market mein buyer aur sellers mein se koi aik ziada price ko buy ya sell kr laity haen tu market us taraf jati ha. Ya phr jb news atti ha tu us time agr achi news aa jye tu market up move kr jati ha aur agr news buri aa jye tu wo currency down ho jati ha es trha market up and down chalti rehti ha
        • #5 Collapse

          Re: Forex treading business min market ka lavel

          sab log jo Yahan Par acche wala bonus generate karna chahte hain UN logo ko chahiye keva Apni Bhi aur dusron ki koshish Jo acchi Lage use par Hamein thanks Lagani Chahiye ya thanks I'm a bonus ko Masjid generate karne ke liye Hamari bahut jyada help forum a Ek acche wale traction provide Karte Hain Hamein kaam mein management karne ke sath sath market watch Karni Hogi
          • #6 Collapse

            Re: Forex treading business min market ka lavel

            ji haan Sar Hamein Pakistan Forex K Market ko Har Waqt level dekhna chahi Agar Hum level Dekhkar trade Karte Hain To Hamein Achcha profit ho sakta hai agar Hum level dekh kar Pakistan Forex trading Nahin Karte To Yar humare liye bahut bura sabit ho sakta hai thanks
            • #7 Collapse

              Re: Forex treading business min market ka lavel

              Dear year of Sahi keh rahe hain Hame Pakistan Forex ke market ko Har Waqt level dekhna chahi Agar Hum level dekhte hain to trade Karte Hain To Hamein Achcha prefer ho sakta hai agar Ham level dekh kar Pakistan Forex trading Nahin Karte Tu Yaar Hamara bahut bura sabit ho sakta hai
              • #8 Collapse

                Re: Forex treading business min market ka lavel

                agr ap market ka level smj kr akm krty ho tu apko kam m asani ho jaty ah or apko tradjign m asani ho jaty ha or profit bnana asan ho jata ha lkn sub kae lyae pko is bt ak kyal rkhna cheyae kae ap forex trading bussiness m market ka level smj kr akm kro or ap isi trah mhnt kro agr ap mhnt kro gy tu hy apko kamyabi mlaea gy
                TOM AND JERRY Trading Journal :1f339:
                Please visit my trading journal from here
                • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                • #9 Collapse

                  Re: Forex treading business min market ka lavel

                  Ji forex trading main market level daikhna bht zaroori hy market ko analys ker k hi level ki samakh ati hy or aik achay trader k lie market ko analys ker k hi trade lagani chahiye jo bi market ko analys ker laita hy us k lie trading kuch mushkil nai rehti or us ko loss bhi nai ho ga

                  اب آن لائن

                  Working...
                  X