Luck or analysis, which one you will choose?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #166 Collapse

hamari luck to kabhi kabhar is main chal jati hai magar is main hamarey analysis ziada chaltey hain aur un sey ham ko ziada faida hota hai luck ki nisbat.

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #167 Collapse

zahir hay bhai pehlay hum achi tarah se analysis karain gay aur phir apni trading ko luck par chor dain gay, lekin pehlay analysis he hoga
      • #168 Collapse

is mai mqai to luck ko hi chosse karu ag janb,,koiun k ager insan ki luc sath f=day na janb,,to sara khuch shai shai chlata hay jnab...ager na day na stah to phir nahi chalta hay jnab

• #169 Collapse

dear ma analysis or luck 2no ko prefer karun ga kun ka luck or anylysis jab tak nahi hon ga tab tak ham apne business ma success hasil nahi kar sakte so sab sa pehle ap ko in par consentrate karna pare ga
          • #170 Collapse

Forex trading to aik karobar he jis min humari analysis ki powe hi humin kafi bari kamyabi dila sakti he es karobar min luck ka kaeo eitna bara kirdar nahi he na ye duaein mangne se profit deiti he magar ye wo karobar he jis min agar apke trading skills buhat ache hin tab hi ap buhat ziyada earning kar sakte hin.
            • #171 Collapse

As i think that we must need to have a good analysis because we can not depend on luck in the forex industry because forex trading is a such mercantilism where exclusive those cause get success who eff nice inclination and peachy knowledge roughly forex marketplace that we may get with the service of exhibit reason practice in forex.
              • #172 Collapse

I think analysis is better than luck. it doesn't nasty that chance does not matters, it matters but we don't cognitive that when luck will feat to exact our back and when not. on the else mitt if we do analyses and fancy every action right , than sure we will get the profit.
                • #173 Collapse

trade main app ko jitni b information hojab tak app ka luck app ka sath na day app trade main kamyab ni ho sakte ho
                  • #174 Collapse

Forex trading min hum loss bhi kar sakte hin aur profit to hota he humara target he hum es karobar min buhat hi ziayda faida bhi hasil kar sakte hin History of forex trading humin batati he k es karobar min sirf wo log hi kamyab hote hin jo es karobar min lagatar trading karte hin aur sirf apne luck pe depend nahi karte bas wo theek tareeqe se market ka nalysis karte hin.
                    • #175 Collapse

luck ko main choose nahi karta hun is liye k ye har waqt sath nahi daitye hai aur trading main to waisey bhi tukkey laganey waley kamyab nahi hotey.

• #176 Collapse

analysis based work because when you make analysis you only you can understand depand hota hn trading me trading krna k liya humi luck ki b autne hi zarort hoti hn
                        • #177 Collapse

i think forex trading main luck or analysis dond kaam krty hain kiyon k jb hum market ko analysis na karain to hamain us waqat market main trade krny ka khatra hota hai or jb tk luck na ho us waqat hamain loss ho jata hai
                          sh shah
                          • #178 Collapse

luck ki importance ko ignore nai kia ja sakta hay aur luck ka humari life main aik ahem role hota hay lekin business kay apny rule hoty hai aur success business wo hota hay jo luck ki vaja say profitable na ho gilkay traders main aisi qualities and skills hona chaye kay wo market ki any condition say hasil kar saky tub to success ful trader hay
                            • #179 Collapse

mjhya lagta hy ka ya sub kuch analysis sa hy is sa ap ka thora time lagta hy but ap is sa ik acha profitable buisness kr sakty han.luck to ane jana wali cheez ha kabhi luck han to kabhi nai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #180 Collapse

aslamu alikum. borther luck aur anylysis dono apni apni jago thik hain but i think analysis zida thik hai kyon ke ap us mein loss nahi kartay luck mein to kisi time bohat bra nuqsan b ho skakta hai .

اب آن لائن

Working...
                                X