Market fluctuation on interest rate news trade idea..
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Market fluctuation on interest rate news trade idea..
    Dear members jub bhi kisi currency ki news ati hai to market bht zeyada fluctuate krti hai aor kabi aik direction ma kabi pehly aik direction ma move kr ky correction ky bad apni simt ma move kr jati hai
    is ma trade idea ​yeh hai ky apko market ko pehly 15min watch krna hhai agr market aik taruf mmove kr ky reverse ana shushuru ho jay to ap wahan sy order place kr den aor agagr apni direction ki tartaruf move krti rahy to usi py trade lga den aor instant profit hasil kren
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    par mere bhai aap ko ek baat bata do ki currency pair Mein Jab Bhi uski interest rate ki news Aati Hai Tu Hi impact news hoti hai rescue par Kafi fluctuation hoti hai agar aap stop loss Trigger trade Karenge aur aap ke against Chali gayi toh phir aap ka account watch bhi ho sakta hai Main Toh Kabhi Bhi Ye Mashwara nahi Doongi aap hi impact news k UPA trading kare Forex 1 bahut hai risky business hai please Me Hame money management ke saath kaam karna hoga aur jaldbazi bilkul bhi nahi karni Hogi free Hum isme Kamyab trader Banayenge
    • #3 Collapse

      humean forex k andar 3 different type ki news milti hai low medium or high impact jin main ager app trade high impact pay kerna bhe chahty han to pher app ko us main us k release honay k bad he market main enter hoona ho ga pher he app forex main trade ker k us say acha profit earn ker pain gay our app ko us main ache earning ho ge ager kisi currency ka interest rate ki news ho to us say phelay to 100% app ki tmam trades close hooon kon k us ka forecost app nahe laga sagty hain our app ko big loss ho sagta hai
      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
      • #4 Collapse

        g han bhai ap ny achi infomtaion di hai jub k kuj trdaor market ko kuj min k liye chek karty hain r moving ko zeyda serious nahi lety hain jis ki wajsh e un ko loss ho jata hai tu hmaisha market ko 15 min watch karen os k bad trdaing karen tab ap achi trah market kos mjh kar trading kar ksty hain or infanat profit bhi earn kar ksty hain

        اب آن لائن

        Working...
        X