economic indicators aur technical indicators me kia difference hota hay?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

economic indicators aur technical indicators me kia difference hota hay?
    Economic indicators aur technical indicators me kia difference ho sakta hay, aur kon sa indicator es me zeyda powerful hota hay.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Dear indicator koi bhi ho wo aap ko just indicate kr sakta hai, indicator hamen market ka trend zarur batate hain, but koi bhi indicator aisa ni hai jo hamen hundred present correct bta sakke isliye hame market ko analyse krna bahot hi zaruri hota hai.
    • #3 Collapse

Dear aap ko pata hona chahiye Kaun make indicators aur technical indicators Mein Kafi Fark Hai Akon make indicators Darr Sabko forecast aur data Maloom Hota Hai Jiski madad se future Mein interest rate on monetary policy ka andaza Lagate Hain aur Iske Alawa aap ko pata hona chahiye Ke Hum Apne bonus account par Kaun make indicator ki news kar trade small volume key use Karenge isliye Hame chahiye Ke Jab Bhi Hum bonus account for trading kare technical indicator ko tab confirm samjhi Jab market Kisi Khaas support and resistance level par ho aur uske baad Hame technical indicator ko confirm samajhna chahiye GDP news hoti hai
      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
      • #4 Collapse

dear technical indicators Hum forex market ke metatrader 4 chart nlcs Karte Hain aur aap ko pata hona chahiye C forex market mein Jab Hum trade Karte Hain To technical indicators ki divergence aur convergence or support and resistance Fibonacci retracement Ko Dekhkar call drawing tool Ko Dekhkar Hum trade Karte Hain lekin economic calendar Jai conmix sentiments Mayhem forecast data car aapas mein comparison Karke fair trade late Hain lekin Jab economic indicators ya koi news Aane wali ho toss time technical indicator fail ho Jate Hain aur bonus account par Hame loss hone lag jata hai

اب آن لائن

Working...
        X