he trend is your friend until the end,
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #46 Collapse

bhai ap na thek hia trend he asal chez hai agar ap na analysis ker ka trend ka pata ker lan tu pap kafe acha us currency pair sa pip hasel ker sktay hia wo bhe short aur long term ka base par.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #47 Collapse

han dear ye aik acha buiness hai si ko koi bhi krelta hai ye aik good buiness hais i ko bahut ys loog kr rahy hain ye aik acha buines shai is ko kisi time bhi kia ja skta hai ye aik acha buines shai

• #48 Collapse

yes my dear brother forex kay business mein jab ham new enter hoty hein to hamein ye baat bohot sun'ny ko milti hai k trend is your friend lekin ager main sach kahun to aisa real mein kuch nahi hota aap apni hard working aur knowledge se hi earning kar sakty hein

• #49 Collapse

bhai jan haqiqt main main ham agr trend ko apna har waqt ka sath bana len to ham is se akhir tak is se faida le sakty hain kun ye hamara aikhir tak ka sathi hai aur agr ham is se pora faida utha sakty hain to ham is field main kamyab hain warna ham is main nakam ho jain gy.

• #50 Collapse

trend ko samjhan kafi mushkil work ha ye kabi b ap ko kisi b point par dhoka day skta ha or ap ki investment ko kabi b loss kar skty ha is lye kafi soch samjh kar enteries lagyen marekt may earning k lye
            • #51 Collapse

han dear ye aik real buiness hai si o bahut ys log kr rahy hain ye aik good buiness hai is ko kafi mehnt sy kiajta hai ye aik real buiness hai is ko kahein bh kiajskta hai is ko kahein bhi kiajaksta hai

• #52 Collapse

Market key trend key sath chalney main hi kamyabi hy. Agar hamara order trend key against jaye ga to loss ho jaye ga. Hamain market analysis ko samjhna hy aur trend key sath dosti karni hy aur is key sath mil kar is business sey profit lena hy. Jab dekhain keh market ka trend change ho raha hy to apna order bhi change kr lain.
                • #53 Collapse

yes my dear brother mian aap ki baat se agree karta hun k market ka trend hamara friend hai utill the end lekin hamien in baton se ziiyada apni trading mein tawajah deni chahiye k ham kis kis ghaltiun ki wajah se market mein loss kar jaty hein phir unhi khamiun ko door kar k ham ziyada earning kar sakty hein

• #54 Collapse

yes dear agar ap trend ko samj k us k sath buy ya sell ki trade lety ho to ap buht achi earning kr sakte ho but trend samjne k liye b to ap ko forex learn krna buht ahm hai q k jb tak ap forex learn nahi kro gey ap kese trend samjo gey
                    • #55 Collapse

no my dear brother main aap ki baat se agree nahi karta hun kiun k hamein trading ye soch kar nahi karni chahiye k trend hamara friend hai jab loss ho jata hai to ham kehty hein k trend our freind untill the end ye baat ghalat hai hameintrading hamesha apni mehnat aur hardworking se karni chahiye

• #56 Collapse

g bhai forx trading mien trend jo hai wo hamara dost hota hia aur apko apni har trader trend ke sath hi karni chahiye warna apko loss hojayega.
                        • #57 Collapse

g mere bahu min ne ista forex bixnees ko jab se join kya hy tab se min is ke bare min malum kya hy or min ne ab is bizbees min aone frend ko bji lagaya hy
                          • #58 Collapse

jab hum trends ko follow kar kay kam karty hain to humain market main achi eanring haisl ho sakti hay kun kay humain trade main trends ko kafi amal dakhal hay loss b ho sakta hay
                            "The mind is everything, What you think you become"
                            • #59 Collapse

g ahn forex trading min tredn ke sath hi apkotrade karni chhiye aur apko chahiye ke ap is mien kabhi bhi trend ek against nahi trade len.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #60 Collapse

Agar ap market trend ko judge ker ky trade open kerty hain aur agar same market ka trend continue rehta hai tou apko apni trade main zarur profit hasil hota hai so apko market trend judge kerny liay market ky technical analysis ko achi terha read kerna chahiay taky ap jo bhi trade open kerain tou apki trade successful ho

اب آن لائن

Working...
                                X