posting krte waqt
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #331 Collapse

    bhai hum post ko pehly achi tarh party hain phai us k mutabiq jawaab dety hain posting karna mujy bohat acha lagta hai aur es main dil b laga rehta hai es sy hamary knowledge main azafa hota hai aur es bary main pata chalta h.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #332 Collapse

      i think mary khayal sa ja thak ma janta hua ka ma apne bat kar sakty hu ka ma posting karta wqat apna ap ko ek acha kam karna wala samajta hu.............
      • #333 Collapse

        dekhy g forex py posting jab min karata how tow min esy ek job samjh ky karta how nahy ki time pass ky leye mojhy es forum pi posting karny min apana fuither nazar ata hy apna or min chata how ky min esy mhenat or lagan sy kaam krow taky min es sy earning kama ky apny family kow sport kar sakow.
        • #334 Collapse

          ji haan me posting se pehly thread ko poori tarha se read karta hun then us ka reply karta hun me rules ka khayal rakhta hun forum me and un ko follow kar ke he chalta hon
          • #335 Collapse

            well mai to bht enjoy karta un q k tab main doosron k views ko parh rha hota hun bht c batenb seekhny ko milti hain nbht si nai baton ka pata chalta hai apny faults ka pata chalta hai ye pata chalta hai k forex ain logo ki kaya rye hain
            • #336 Collapse

              dear brother main ap ki baat say agree karta hu hum ko is main posting karte waqt bohat hi acha feel hota hai kuin ya posting ka work acha hai or hum ko is say acha knowledghe or information hasil hoti hai
              • #337 Collapse

                Mere bhai ye koi booring kaam nahi is se humain knowledge hasil hota hai aur is se humain bonus bhi earn hota hai jis se huma trading kar k profit hasil kar sakte hai thread ko achi tarha read kar k phir post karna chahain otherwise aap ka account block bhi ho sakta hai.
                • #338 Collapse

                  ap kabi bi post ko thek sy parhy bgair thek sy ans ni kar sakty ager ap bus awien posting karain gy to definitely ap kuch galti bi kar sakty han or pak forum waly ap ko ban bi kar sakty han so jab bi ap kisi thread ka ans deny lago tou pehly dekh lo k ap is bat ko understand karty han k ni .
                  • #339 Collapse

                    posting karna boring nahi hain balke is main app enjoy karte hain agar jin ko posting karna boring lgta hain mere khiyal main wo apna dhiyan posting per nahi lagate ho ge aur wo chate hoge kaha phas gaye chalo entertainment ki koi saite per chalet hain
                    • #340 Collapse

                      dear ager koi achi post ho gi to pher mehsoos b acha hi ho ga na forexme trade krne klie tradrs ko acha mehsoos hota ha or posting krte hue b tradr ach mehsoos krta ha g ager koi achi post ho to forex is the best online business ha g
                      • #341 Collapse

                        dost g mere opinion ke mutabiq jb aap posting ko achi tarah samajh ker us pe answer kerte hain to aap ko us ko kerne me maza bhi aata hai aur bohat kuch seekh bhi jate hain hain lekin ager aap us ko eik kam samajh ker karen ge to bor honge ..
                        • #342 Collapse

                          Forex main posting kartay waqt main bohat patience k sath trading karta hun or bohat acha mehsoos karta hun or thread ko samaj kar posting karta hun or acha profit gain kar raha hun......
                           
                          • #343 Collapse

                            posting is not boring thing i enjoy when i am doing post and giving answer the question it is very interesting we gain knowledge from it and get many things, when doing posting i prefer that the answer of the question must have in mind then done the answer ,and it is not out of the question it must near the question i like to work and enjoy with posting
                            • #344 Collapse

                              bhai jaan jab bhi me forum par posting karta hon to mera yehi zehan hota hai ke soch samajh kar hi reply karon jo topic hai usi ka jawab don topic se hat kar bilkul bhi baat na karon.......
                               
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #345 Collapse

                                guyz apko posting karty waqt kafi chezoon ka khayal rakhna parta hai jesy k apko ye khayal rakhna parta hai k ap koi b mistake na kardain spelling me ap koi galat comment pass na kar dain apko posting karty waqt apny pory hosho awas sy kam karn ahota hai

                                اب آن لائن

                                Working...
                                X