how much posting u can do in 1 day??
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #511 Collapse

now i am new comer here therefore i obtain a work connected with 100 posts inside a good time frame pertaining to which after that month when i can do effortlessly MY OWN trading in insta forex now i am very excitement for your time frame since the with The item night out now i am capable of earn MY OWN awn income.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #512 Collapse

now i\'m new comer here and so my spouse and i get a employment of 100 posts in a night out for of which after that month we will do simply MY PERSONAL trading throughout insta forex now i am very excitement to the day...
      • #513 Collapse

dear posting ke koi limit nahin hy is leay main apko oki nahin bata akt k yahan kitni post ke jati hain wesy main 79 sy ly kar 80 post tak kar deta hon
        • #514 Collapse

Nasir khan........... Bahe mujay nai lagta hai es ki kio limit nai hai mery kehyal say ap 1 din me 50 Post ker sakty hen es sa zayeda nai. Hum unlimited nai ker sakty post kun kay 200$ bonus ki limit hai bus.
          • #515 Collapse

ager experionus ho jaie tu ak din mein 100 posts bhi ho sakti he wo senior member hoty he aur ak post mein kam a kam 2 min lag jaty he
            • #516 Collapse

main daily basis per 45 to 50 posting kar leta ho aur aik post karne main mujhe 2 se 3 minute lagte hain ye app ki typing speed per bhi depend karta hain jis ki typing speed jaise hogi wo usi tareqe se aur typing speed k mutabiq time used kare ga
              • #517 Collapse

day min min 50 post karta how or mojhy agar min cantinuo 2 houer lagty hy post karny min wesy jesy jesy ham posting karty jaty hy wesy wesy hamara key bord pi hat fast hota jata hy or posting speed tez hoty jaty hy.
                • #518 Collapse

dekhiye yeh tou apni apni typing speed par depend karta hai k aap kitni postings kar saktey ho 1 day mein wese agar mujh sey poochey tou mein taqreeban one day mein 50 posts and 1 min mein eik post karta hoon..
                  • #519 Collapse

one day ka pta na ha is mai aisa na keh month ka bonus 200 ha aor daily ki limit ka koi pta na ha aor is sy kis trah hota ha woh bhi sahih ilm na ha
                    • #520 Collapse

bro ager main apna kahn to forex main main roza ki 10 se 20 he karta hn kyun main khud b buissness karta hn to time bht kam hota hai pass lakin forex ko time zaror deta hn aur jahan tak posting kitne time main hone ki bat hai to zada se zada 1 minute i s se zada nai
                      • #521 Collapse

No Limits But According To A Perfect Calculation Do About 33 to 35 so it perct and you can get about 200 USD in Month Beacause U Can Not Get More 200 USD in Month so go working according to my odder best stratigy It is best

:cool:Thanks If You Agree:cool:
                        • #522 Collapse

hum aik din me 50 ke kareeb krle to behtar hai waise 30 ya 40 ke kareeb bhi average rakhe to sahe hai maximum aap ke 1000 comments hone chahiye akhir me aur istrah aap ko akhir me bonus miljata hai total posts ka.
                          • #523 Collapse

dear friend yeh ham per depend karta hai kai ham forex forum mai kitny daily post kary hamy chayhie kai ham forex forum mai hard work kary aor es mai ziayada posts kary taky bonus ziyada mily
                            • #524 Collapse

Ya ap ki speed py depend karta hai k ap kitni jaldi post kartay ho main tho ak minute main ak post kar laita hun ap aisa kiya karain k to the point answer dain or ans 1 sy 1/2 line k hona chahiya.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #525 Collapse

pak forum me hame mothly 1000 posts krna hoti hen or is lehaz se hame aik din me jitni posts krna chahye ta ke ap month me he wo post complete ker le or wo apna bonus collect ker sakty hen or hame aik posts pe kam az kam 1.5 minutes lagty hen

اب آن لائن

Working...
                                X