Elliot wave and types?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Elliot wave and types?
    INTRODUCTION:

    ASSALAMU ALAIKUM DEAR FRIEND !Dear friend kese hn ap sb Umeed Karti hun Sab khairiyat se Honge aur Apna Achcha profit banaa Rahe Honge aj mn ap kelliot wave k bare mn or us ki types k bare mn apna knowledge share krna chahta hun.








    ELLIOT WAVE:

    Elliott Wave aek complete theory Hai Jisko ham properly study Kar hy hi ham Forex trading mein bohat ziaada advantages aur learning Hasil kar sakty hain. agar aap Elliott Wave se related apni learning ko complete kar dety Hain Tou us mein aap ko maximum advantages mil sakty hain dear member Elliott Wave ko study karny ky liye aapko different important factors ki zaroorat hoti hai jis mein ap properly is k use k related apni information complete karty ho ya apni trading ko profitable bana sakte hain.










    TYPES :

    jab aap market Mein kam kar rahy hoty hain tou is mein different types ki waves banti hain Jin Se different shapes ky pattern aap ko Milty Hain un waves ky different patterns ko different Naam Dety Hain jis mein aapko Kuch important information message kar deti hun aur aap market Mein in different shapes ki patterns ko study Kar ky apni trading ko informative bna sakty hain.






    1) ZIG ZAG PATTERN
    2) FLAT WAVES PATTERN

    3) RECTANGLE WAVE PATTERN



    IMPULSE WAVES:

    jab aap Elliott Wave ko study Karty Hain Tou iss mein Kuch Aeisi waves hoti hain jo totally bullish trend Mein ban rahi Hoti Hain in waves ko aap impulse wave ka naam Dety Hain jab market Mein different waves ban rahi hoti hain tou iss mein maximum time per aapko 3 to 5 waves ko compare karne ky bad Ek pattern banaty hain Jo aapke liye bht helpful ho sakta hai.










    CORRECTIVE WAVE:


    Kuchh time Jab market retracement Karti Hai To iss mein banny wali waves ko corrective waves Kehty Hain Jab market bearish trend Mein convert Karti Hai Tou iss mein Kuch corrective waves Banti Hain Jab aap Elliott Wave theory ko completely study Karty Hain To iss mein impulse per aur corrective waves ko combine karny per different waves shapes Banti Hain jis mein usko different types Kaise sakty hain.










    ANALYSIS :

    Es wave ko use kar k trader ko different periods ma bhot problems b face karna parti hain. Eski ik bari waja ye b hai k elliot wave ka success rate mix hai. But kuch trader es ko learn karny par bhot zor dety hain. Forex trading ma elliot wave k analysis 2 different patterns par depend karty hain.









    PRINCIPLE :

    Elliot wave kuch principles ko follow karti hai jin ko ham further discuss kar lety hain. Elliot wave theory ma 3 waves impluses hoti hai . Wave 1 , wave 3 or wave 5. En waves ma wave 3 kbi sb sy choti ni hoti. Wave 2 ka retraction wave 1 k 100 percent ni hota. Forex market ma wave 4 kbi wave 1 ko overlap ni karti. Diagnal triangle sorat ma ye sari wave diagonal hoti hain.





    TRADING:
    Agr ap forex trader hain to ap trading k lae meta trader ko use kar rahy hon gy. So apko es wave meta trader ma use karna ana chahe. Ap k pass agr meta trader ka account ni hai to ap es theory ko demo account par b use kar sakty hain. Es k lae apko account ma jana hota hai waha oscillators or indicators available hoty hain. En ma sy ap ny oscillator ko chose karna hai or phr elliot wave ko enable karna hai .






    THANKS......
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Elliot wave and types?

    What is Elliot wave



    Assalamualaikum my dear forex member I hope aap sab khairiyat se honge aur achcha profit hasil kar rahy ho gy AJ KY topic Mary Bhai bhut hi good information hmry sath shear ki Hy Jo kha humry ly bhut important Hy . My dear forex Elliot wave aik completely study course Hy Jo kha pori market ko study krta Hy is ki waja Sy hum log market min is ki waja Sy bhut hi important information aur bhut advantage hasil kar sakte hain.my dear forex member agr ap logo ny Elliott wave Sy related sari study complete kr laty Hy to believe me ap log is Sy maximum advantage hasil kar sakte hain.is wave ko study krny kly ap ko bhut hi mhnat krni pary gi aur is KY ilwa ap ko mukhtalif fector ki bhut Ida zarort parti Hy jis min ap log ragular is KY uses KY related apny experience aur information ko complete kr sakty Hy






    What are the Type of Elliot Wave



    My dear forex member jab ap log market min work kr rahy hoty Hy ya ap log market min chart pattern ko identify kr rahy hoty Hy to is time ap ko market min deffirent type ki wave dakhny ko milti Hy aur ap in deffirent wave ko deffirent types KY name daty Hy ya deffirent pattern Sy jnty Hy min ap logo AJ Kuch important information data ho kha ap log treading kly Kuch achi information hasal kr sakty Hy .my dear forex member jasa KY deffirent pattern ki bat kr Raha Hy jasa kha





    1)Doji candlestick pattern

    2)Morning star candlestick pattern

    3) zig zag candlestick pattern

    4) Rectangle wave candlestick pattern





    What is Impulse wave and Corrective wave





    My dear forex member jab ap market ko identify kr rahy hoty Hy to is min totally bullish trend wali wave banti Hy jis ko hum impulse wave khty Hy .my dear member jab bhi ap log in wave ki identification krty Hy to is kly ap ko 3 ya 5 wave ko apas min camper krwna parta Hy tab ja kha ap is aik wave pattern ko identify kr paty Hy Jo kha ap logo kly bhut helpfull hota Hy ...
    My dear forex member jab market bhut Kam time min retractable krti Hy to is Sy bnany wali candel ya wave ko corrective wave khty Hy jab market bullish wave Sy bearish wave min convert Hoti Hy to is min Kuch corrective wave banti Hy aur jab ap Elliot wave ko completely study kr chuky Hoty Hy to tab ja ky ap in for wave ko alag kr sakty matlb kha ap is min ap deffirent kr sakty Hy .







    Analysis and Principal of Elliot wave




    My dear forex member in wave ko istemal krny Sy treader ko deffirent types ki problem ka smna krna parta Hy jasa kha is min aik bar ki waja Sy Elliot wave ka rate maximum ho skta hy but Kuch treader is ko study krny par bhut focus krty Hy ta kha who is Sy maximum advantage hasil kar pay is min hum do deffirent type Sy analysis kr skty Hy Jo kh tamam treader kly bhut helping full Hota Hy . My dear forex ya wave Kuch deffirent types KY principle ko bhi fallow krta Hy is wave min 3 type ki wave implus Hoti Hy jasa kha 1'3'5'...is min 1st wave ka restrictions wave 2nd Sy 100 kam hota Hy is min diagonal wave wajood min ati Hy Jin ko hum diagonal pattern bhi khty hy

    اب آن لائن

    Working...
    X