Spike Stock Chart Pattern Stock market trading mein boht saaray patterns hotay hain jo investors aur traders ko market ki movement samajhne mein madad detay hain. In patterns mein se aik nihayat hi ahem aur dilchasp pattern Spike pattern hai. Is...
eath Cross Aur Golden Cross Kabhi Ek Simple Cross Bhi Powerful Signal Ban Jata Hai Forex aur stock market mein moving averages sirf smooth lines nahi hoti. Kabhi kabhi in lines ka crossover market ke long-term direction ka important signal ban jata...
Kicking Candlestick Pattern In Forex Kicking Candlestick Pattern Kya Hai? Forex trading me Technical Analysis candlestick patterns market trend ko samajhne ke liye bohat important hote hain. Kicking Candlestick Pattern ek powerful reversal pattern...
Forward Contract Ki Tafseel Forward contract ek financial agreement hota hai jo do parties ke darmiyan future mein kisi asset ki buying ya selling ke liye kiya jata hai. Is agreement mein dono parties pehle hi price, quantity aur delivery date tay...
Asalam O Alaikum Dears, Kaise han ap sb umeed hai k ap sb khairiayt se hon ge aj hm jis topic k bare min baat kr rhe han woh forex trading ka sb se ahm topic hai aj min apko butterflu candlestick paytern k bare min detail se btaon gi Butterfly...