Order of forex

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Order of forex
    Order:

Def:
    Aik asi instruction jis sa trading venue buy ya sell kartay hain order kehlata hai.

Click image for larger version

Name:	IMG_20210917_181427.jpg
Views:	5
Size:	120.3 کلوبائٹ
ID:	12531236

Forex market man trading k liye zarori ha k traders Metatrader-4/5 per apna login banae. Forex market man trader kisi b currency pair ya commodity per trade active kerna k liye Metatrader-4/5 per buy ya sell ki entry leta ha. Is buy ya sell k liye Metatrader-4/5 man different options mojod han, jis ko avail ker k trader acha gain hasil karta ha.

Types of Trade Orders:

Market Order.
    Limit Order.
    Stop Entry Order.
    Stop Loss Order.
    Trailing Stop.
    Good 'Till Cancelled (GTC) .
    Good for the Day (GFD) .
    One-Cancels-the-Other (OCO)

Metatrader-4 man trader ko kisi b currency pair ya commodity per trading k liye main two types ki trade order ki choice di ha.

1. Instant Trade Orders:

Instant/Market Trade Orders man trader live market ko watch kerta rehta ha jasa usko trade ki opportunity milti ha to wo currency pair/commodity ko buy/sell ker deta ha. Instant order sa trader zayda opportunities ko avail ker sakta ha.

Name:	IMG_20210917_181442.jpg
Views:	4
Size:	104.0 کلوبائٹ
ID:	12531237

2. Pending Trade Orders:

Pending orders man trader kisi b time market prices ko analyse kerta ha aur currency pairs/commodities per apni trade asa level per place kerta jin levels per abi market price nahe phonchi hoi hoti. Is liye in orders ko pending/future trade orders kehta han. Ye trade orders trader k time ko safe kerta han aur trader busy hona k bawajod b free time man apna orders ko market man place ker k ak acha gain le sakta ha. Metatrader-4 man main four types k pending orders available han:

i. Sell Stop Trade Orders:

Sell Stop Trade Orders man trader market price k current trend (Bearish) ki same direction man place kerta ha. Sell Stop Trade Order man trader current market price k nicha kisi price level per place kerta ha. Aur jab market price us level per phonchti ha to ""Sell ki Trade"" khod he active ho jati ha. Sell Stop Trade Order man trader sath he Stoploss aur Take Profit ko place ker deta ha aur trade active hona k bad khod he give levels per close ho jati ha. Sell Stop Trade Order ko trader hamasha near future man hona wala "Support levels"" k breakout per lagata ha.

ii. Buy Stop Trade Orders:

Buy Stop Trade Orders b trader market price k current trend (Bullish) ki same direction man place kerta ha. Buy Stop Trade Order man trader current market price sa oper kisi price level per apni trade order place kerta ha. Aur jab market price us level per phonchti ha to ""Buy ki Trade"" khod he active ho jati ha. Buy Stop Trade Order man trader Stoploss aur Take Profit ko order k sath place ker deta ha aur trade active hona k bad khod he given levels per close ho jata ha.

Name:	IMG_20210917_181502.jpg
Size:	70.0 کلوبائٹ
ID:	12531238

iii. Sell Limit Trade Orders:

Sell Limit Trade Orders ko trader market price k current trend (Bullish) ki opposite direction man place kerta ha. Sell Limit Trade Order man trader current market price level sa oper kisi price level per market price k reverse hona per place kerta ha. Ager market price us price level sa reverse hoti han to '""Sell ki Trade"" khod he active ho jati ha aur ager prices reverse nahe hoti to trade active nahe hoti. Is trade order man Stoploss aur Take Profit ko trader order k sath he place ker deta ha aur trade active hona k bad given levels per khod he close ho jati ha. Is ko trader resistance level ki rejection per lagata ha.

iv. Buy Limit Trade Orders:

Buy Limit Trade Orders ko trader current market price k current trend (Bearish) ki opposite direction man place kerta ha. Buy Limit Trade Orders man trader current market price level sa nicha kisi price level per place kerta ha aur market price jab us level per ja ker reverse hoti ha to ""Buy ki Trade"" khod he active ho jati haaur ager prices us level sa reverse nahe hoti to trade active he nahe hoti. Is order man b Stoploss aur Take Profit ko trader order k sath he place ker deta ha.

Name:	IMG_20210917_181522.jpg
Size:	71.8 کلوبائٹ
ID:	12531239
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Order of forex

ASSLAMOALIKUM
    my dear forex member min ko btna chaho ga kha ap forex ki market min order kasy day sakty is kly ap ko is ky mutalik experiance bhi shear krmna chaho ga ji bilkul my dear forex ap ny bhut hi acha experiance shear kya hy sub sy phly ap su guzarish hy kha ap mari post ko like kry aur acha experiance hasal kry

WHAT IS FOREX
    my dear frinds forex aik asa platform hy jo ap ko tread krny ki places provide karta hy aur acha profit hasal krny ky muky sata hy is ly ap logo ko chy kha ap forex min jb bhi utro to pory knowladge aur experiance ky sath utro is sy ya fyda hota hy kha forex min hmisha who bnda kamyab hota hy jo experinace wala hota hy forex aik asa platform hy jo ap ko acha experiance bhi data hy aur acha kmny ka zrya bhi data

FOREX ORDER
    is ky bad my dear ap log forex ki market min ordr kasy da sakty hy min ap ko btao ga sub syphly ap forex treader ky plat form open kro jasa kha MT4 & MT5 ya bhut hi achy places hy forex min order dany ky is ky bad ap apna account no day aur achy sy sample par ja ky order dy

SELL KRNY KA TRIKA
    sub sy phly ap log dakhy kha market min kia chal raha hy agr market min sell krny ka time nzr ay to ap log sell kr day is ky bad ap log kasi bhi product py clik kry phr order py click kry to ap ko nichy sy aik sell ka opption nazar ay ga ap ny wha py click kr dana hy

BAY KRNY KA TRIKA
    is min agr markert min bay krna ka chance mily to ap ny phrsy ksi bhi product jasa kha gold ndx# in py click kry phr order py click kry is ky bad ap ny nichy sy bay ka option dakhy gy is py click kr day

LOT SIZE
    order daty time ya bat mind min rakhy kha ap ka balance kitna hy aur ap ny is ky mutabik lot size lagy ku kha agr balnace kam hy to lot size kam hona chy agr balance zida hy to lot size bhi bhara dy is ya hota hykaha ap ki trad mhafoz ho jti hy
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #3 Collapse

Re: Order of forex

Forex Orders

iske sath agar ham further knowledge ko jyada karen to hamen apne knowledge mein ijafa karte rahana hai aur hamen acche se acche order kar sakte hainforex market 1 both large market hai with mein kam kar sakte hain tere ko kam ki aur uski performance milati rahti hai forex market ke upar aap basically dekho to uske upar hamen kam karte hain ham ek acche tarike se karte hain trading main aapko kam bhi milta hai aur kam karne ka mauka bhi milta hai

Name:	forex-trading_orig.jpeg
Views:	7
Size:	190.9 کلوبائٹ
ID:	12394972

Types of Forex Orders

order ki type koi dekhe to forex market mein order ki bahut hi type najar aaenge jaise aapko by order id sell order stop loss order take profit order and pending order is tarike se aapko difference point nazar aate hain jis tarike se aapko jeet point per jis chij ki jarurat hoti aap uske mata bik apne order ko place kar lete hain

Name:	download (1).png
Views:	7
Size:	5.6 کلوبائٹ
ID:	12394973
      Order Types
      order mein aapane dekhna hai ki order ki jo type hoti hai vah vaise 4 kishan ki type hoti hai jismein aap order ko dekhte ho open karte ho market mein aag use karte hain iska concept trading mein lekar aate ho to aap any point ke sath wiring karte ho lekin jo hamara technical point hota hai ki humne order ki type ko samajhna hai usko lekar chalna hai to hamen is mein trading karte hue hamen calf achcha profit bhi ho jata hai
      Orders fall into two buckets:

Market order: an order instantly executed against a price that your broker has provided.
      Pending order: an order to be executed at a later time at the price you specify.

Limit Orders versus Stop Orders

limit order versus ham stop order ko dekhe to limit order mein ham ek limit set kar lete hain ki market mein jab bhi yah order aaye ya market value per aaye to hamara order activate ho jaaye aur agar ham active nahin hai market ko nahin dekh rahe to hamen ismein profit ke jo point hota hai vah clear najar aane lag jata hai order place karte hue aapka knowledge aapko facilitate karta hai aap use knowledge ki vajah se point li hokar kam karte hain

اب آن لائن

Working...
      X