main daily kitni post kar sakta hon?i am new user

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #436 Collapse

Dear Forex mein ap daily 40 to 45 posts kar sakty ho forum py monthly posts ki limit hai 1000 ap agar daily 40 sy 45 posts karo gy to ap easily month ka target pura kar lo gy .
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #437 Collapse

jitna apka dil kare ap posting krai daily ki posting main koi rok thma nahin ha han ajb apka balnce 200 dlooers ho jaye oposting bnd ker din qiun ke ye forex fourm ka rule ha ke 200 se ziada nahin milty
      • #438 Collapse

yea ap pea depand karta ha ka ap kitnea ka saktea ha yaha pea per month ap 1000 posting kar sakea ha ab ap kuch limit bana ka karain ya 1000 aik din ma karea ap pea depand karta ha is sea zyada posting allow nahi
        • #439 Collapse

bhai jahan tak mujhe pata mothly 1000 post karni hoti haa .... tw aap usky hisab se aapna ek target bana lo ky mujhe roz lazmi itni posts karni hi kanri ha taky toime p apka target pora hojae or time se pehly bhi hojae tw koi bt nhi acha hi haa agr hojae tw ... isliye apny ind me ye goal bnalen ky lazmi lazmi mujhe day me itni posts karni hi karni hen har haal m.
          • #440 Collapse

yaar aap yaha forex maay jitna marzi kaam kaar sakty hain yaha kaam karnay ki koi limit nahi haay kyuun kaay yeh ik part time job b haay or full time job b
            • #441 Collapse

Ap daily ki 50 posts kar saktay hain is say ziada nahin kyunkay agar ap is say ziada kartay hain to forum apki posts ki deduction shuru kar daita hai aur apko uska koi faida nahin hota balkay apki mehnat waste ho jati hai.
              • #442 Collapse

I am a new user of forex so i m trying to my best nd trying to maximum40 to 45 in a day nd i hope if we will hardwork than we can post more than 40 nd it's depend upon us k hm ktni mehnat kr rh hn.
                • #443 Collapse

Dear mera apko yehe mashwara ahi k ap forex main daily work karen aur 40 post daily kar dia karen jis main apka knowledge bhi ban jaye ga aur apko bonus bhi mil jaye ga.
                  :cool::cool::cool:
                  • #444 Collapse

pakistan forex me ap daily ki jitni chahy post kr sakty hen ye ap pe depend krta hy, ap ne sirf aik month me 1000 post krni hoti hen or ye ap pe depend krta hy ke ap aik din me 1000 posts kre ya average ke hisab se krty reh
                    • #445 Collapse

new user mery ek bat suny min khod b ek new user how but mojhy b forex ka name b nahi pata tha or na abhe min etna koch janta how forex ki bary min but start min app araam aram si posting kary or esy samjhy ye mat dekhy ki apki posting ketny speed min how rahy hy jab tak apko knowledg nahi how ge apki posting bhot selow how gi q ki apko sawal ka awnser hy nahy pata how ga app pareshan mat hona or es ko samjhny ki kosesh karana app jab samjh jaow gy tow apky posting speed bhrty jay gy first day min agar app 10 post karty how tow koch hy din min app 100 karny lagow gy app hemat mat harana or kam karty rhena app kow manzil mel jay gi.
                      Last edited by ; 26-06-2014, 03:21 PM.
                      • #446 Collapse

there is no limit of posts in forex business you can post as much as you do. but at the end of month 200 usd bonus is transferred to your account.
                        • #447 Collapse

forum mein hum daily ki ziada se ziada 40 posting kar skta hain tu har month ki ziada se ziada 200$ ki posting kar skta hain. forum mein agar hum achy posting karta hain tu us se forum k aim pura hota hai kyun k agar hum ko forum itna ziada benefit de rhi hai tu per hum ko bh forum mein achy posting karni chaya.
                          • #448 Collapse

Aap jb bhi chaho post kar sakty ho par monthly Aap 1000 post kar sakty ho jicky Aapko $200 bonus milta hai aur Aap icsy agy Aap trading kar sakty hain yahan bonus jamah karty then ici b0nus ko agy use kar trading kar sakty hain
                            • #449 Collapse

yeh ap pe depend karta hai k ap is pe kitna time spend karty ho q k forum mai posting ki koi limit nai ap pura din 24 ghanty yahan posting kar skty ho or jitni chahe posts kar skty ho yeh ap ki mehnat or stemna pe depend karta hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #450 Collapse

hello brother.... ap daily 950 se 1000 posts karsaktay hain aur iss main ak alag se weekly pakage hain jiss main ap ko 950 - 1000 posts 1 week main karnay ho tay hain.........

اب آن لائن

Working...
                                X