Forex

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #211 Collapse

to bhai jaan title hota kis liye hai aap title hamesha us waqt dete ho jab aap ko baat bhi us topic se related karn ho jab aap ny baat hi topic se related karni hai to phr poori baat parhny ka kaya faida
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #212 Collapse

pakistan main net to boht say log use karty hain lakin es business kay bary main log zada nhi janty hain q kay logo main itni awareness nhi hay lakin jasy jasy time guzr trha hay zada log es ko join kr rahy hain or ap ki ye bat bilkul glat hay kay log sirf titlle parh kr post ka reply kar dety hain
      • #213 Collapse

salam m k andar ziyada tar members thread ka sirf title parh kr q rply krna shuro kr dety hn neechy pora message q ni read krty, inko kis cheez ki jaldi hoti hy,k/////////////////////////////
        • #214 Collapse

g ha mary khayal sa ja thak ma janta hu k forum k andar ziyada tar members thread ka sirf title parh kr q rply krna shuro kr dety hn neechy pora message q ni read krty, inko kis cheez ki jaldi hoti ha................
          • #215 Collapse

pakistan main jitnay bhi log is time net use ker rahay hain un ka zada ter maqsad chatting etc hi hota hain yeah zada say zada eductaion point of view ho hota hain log online earning kay baray main etabbar kam kertay hain
            • #216 Collapse

forex is a good forum for those who want to work at home having computer and internet connection and can get profit and earn money.
              • #217 Collapse

But there was no response. Now she gathered some courage and went near the bed to put on the light. She reached up to the switch and put

• #218 Collapse

bhi ek tow forex min koy esa institiute nahe na koy esy koy jaga hy jaha per forex min taleem se jay zyada ter new forex min any waly replay sy he trding forex ky bary min knowldge larty hy or reh gaya post short tow first time agar koy galty karta hy tow wo next time min sekh jay ga but ham esy trha kesy new kam kow sekhty hin or zyada tar job wo he karta hy jow apny life min problum min gaozar raha hota hy un kow apny family kow sport karny hoty hy koy bhe shoq sy kam anhe karta es lete cahty hy ky wo earnig kama ky apny gahr walow ko problum sy nekaly hamy chaye ky kesy kow koch khney ky bajay un ko sport kary un kow apny experence sy advise dy .
                  • #219 Collapse

is main boaht kam log hain PAKISTAN main jo yeh kaam janty hain ziada tar to gaming or danday daikh k waqt guzarty hain or jinhain yeh kaam ata hai woh is kaam main acya say faida bhi uthaty hain.
                    • #220 Collapse

bhai mery khyal sy sirf 5% log forex main aty hain aya is sy b kam hi hon gy q k ye hardworking job hy and ap ny sahi kaha hy k kuch log bagair pary posting suro kar dyty hain un sirf bonus ka lalch hota hy is liye un ko chhaiye k wo par k post karin aakhin unho ny bonus lyna hota hy .
                      • #221 Collapse

invisible entity was misbehaving with her. Even after Vijay and all of his friends rushed inside the room, Shalini had continued to scream and shout ferociously.

• #222 Collapse

Friends Forex aik trading broker ha or is main ham apney trading kartay hain or is main hamain trading karnay kayleya phalay khod sayi investment b krney partey ha or is kay bad ham is investment say apney trading start akr saktay hain.

• #223 Collapse

Forex dosto aik trading broker ha or hamain agar apney trading start karney ho to hamain is vrokers say apney trading start karney chheya is leya kayya aik international broker ha or ba atmaad ha.

• #224 Collapse

foex aik international business hai jis mai ap ko boht achi earning hothy hai forex mai sab kam online hothy hai ap currency ky trade bi online karthy hai forex aik relable or turstable business hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #225 Collapse

bhai mai is baray mai yahi kaho ga k bht se log hain jinu nai is ko join kiy ahai hai koi andaza nai hi kyu k duniya bhar sai log is forex perkam kar rai hain aur is mai se achi earning hasil kar rai hain

اب آن لائن

Working...
                                X