Tp aur Sl ka use zrori hai trading min ta k hmra account save rhy

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

Re: Tp aur Sl ka use zrori hai trading min ta k hmra account save rhy

forex ki market ke andar kam karte waqt a profit or stop loss ka use karna Ham logon ke liye kafi jyada important hota hai jab ham log ine ka use karte hain to Ham logon ko market kendrachi opportunities Mila shuru ho jaate Hain Jo ki Ham logon ko successful banana shuru kar deti hai aap log bhi aise hi kam Karen rules to follow Karen aur quality ke upar focus Karne wale logon ko hamesha profit Mil jata hai
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

My dear friends I hope you will be happy and enjoy the unlimited profit in the forex trading friend agar aap apna account save Rakhna Chahte Hain To Main aapko advice Karunga ki aap take profit and loss ko zaroor use Karen agar aap take profit aur stop loss ko use Nahin Karenge to Aapka account wash ho sakta hai isliye Meri instuctions ko follow Karen aur kamyabi Hasil Karen Jindagi Rahi to Fir Milte Hain Ab Tak ke liye chawal Ali ki taraf se Allah Hafiz
      • #18 Collapse

Dear market mein jo trade bhi Humne Lagan hoti hai uske sath Humko take profit aur stop loss use karna Hota Hai isase Hamari trade Se Ho Jaati Hai Agar Ham market Mein available Nahin Hote aur Hamara take profit trade ke sath Laga hota hai to Hamari trade ka target Ho Jata Hai Humko is market Mein trade ke sath planning Karni Hoti Hai gram is market Mein acchi tarike se kam karte hain kis market Mein Kafi jyada fayda ho jata hai Humko is market Mein Soch Samay kar kam karna Hote tab farmers market Mein Kamyab Ho Jaate Hain.
        • #19 Collapse

Assalamu alaikum friendskaise hain aap sab hi I hope ke aap sabji trading forex ka business bahut achcha chal raha hoga aur jaisa ki hamen bataya gaya hai ki trading karte hue TP aur si ka use karna chahie kyunki se yah hoga hmara account sev rah jayega bahut dafa is tarah hota hai ki trading karte waqt bande ka account khatm bhi ho jata hai hai to isiliye jab Ham bin rules ko follow karenge to usse hamari trading bhi hogi aur hamara account bhi sev rahega account per bhi Koi effect nahin padega
          • #20 Collapse

doston aap bilkul sahi kah rahe hain hamen profitable trading karne ke liye TP aur SL ka istemal jaruri karna chahie kyunki DP aur SL hamare account key management Hoti hai jab ham TP aur SL ka istemal karte Hain to hamara ek target ban jata hai jismein ham apna number aur nuksan defend karte Hain
            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
            • #21 Collapse

Ji han bilkul dear aapane Sahi Kaha Hai Aap Jab koi bhi trade open karte hain to aapko ismein apni trade ke sath take profit Aur stop-loss Ka istemal karna hoga Pakistan Forex form per Ham Jab kam kar rahe Hote Hain To ismein Ham dekhte hain kya kar Ham ismein quality work Karenge to Uska Bhi bahut jyada fayda Hoga Pakistan Forex forum per quality work karne se aapko Achcha bonus Milta Hai jisse Aap trading Karke Apna profit withdrawal Mein sakte hain dear office mein jitne acchi quality ki post Pakistan Forex forum per karte hain Uska utna Hi Achcha bonus Milta hai isliye Iske rules and regulations ko read Karen aur ismein acche tarike se kam karen to aapko ismein bahut jyada fayda Hoga aur Forex trading main aapke pass Jitna Jyada capital Hoga ismein aapko Itna jyada fayda ho sakta hai isliye aap Khush Mein Apna knowledge increase karna chahie aur aapko ismein trading ki practice karni chahie Taki aapko Pakistan Forex forum ki taraf se milane wale bonus per Achcha profit ho sake Kyunki is per aapka Jo profit Hoga vah aap aasani se withdrawal Le sakte hain aap 26 Mein Kitni trade ko safe banaenge to aapko ismein jyada fayda ho sakta hai.

اب آن لائن

Working...
              X