Lot size ka ktna rule hai trading min ?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Lot size ka ktna rule hai trading min ?
    Asslamo Aalakum dear friends forex min jb hum kam krty hun tb hmra wast alot size se bi prta hai es min senior logo se lot size k bary min sekhna chay k hm ktni lot p kam shro kren r hmra account kasy save rhy ga wash hony se mhnti log lot size ka km use krty hun ta k hmn thora profit mly pr mly profit hmn loss na ho tadning business min
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Lot size ka ktna rule hai trading min ?

Aoa hope u all are fine g dosto lot ka bht important role hy trading mein Kun k lot py he loss or profit depend krta hy hmesha lot lgany howay Apny mind ko active rkhna chaheay takey ap soch smjh k lot lgaein jahan tk mera experience hy tk hmesha lot small size ke lgaein us sy hm zyada profit hasil kr skty hain or loss K b bht kam chances hoty hain lekin agr ap lalach mein aa k big lot lgaty hain to na sirf ap ka loss hota hy balkey ap ka account b wash out ho jata hy or bonus b waste ho jata hy Es liye trading mein kbi b lalach na krein or small size ke lot lga k profit hasil krein
    • #3 Collapse

Assalamu alaikum dear friend agar trading co achcha karna chahte hain proper Lena chahte aur apne balance ko se rakhna chahte Hain to trading mein lot size ka bahut hi hota haiagar aapke pass balance kam hai to aap lot size ko bhi lo rakhen aur Small lots use Karen agar aap ke pass balance achcha hai to aap apni Marji ke lot size laga sakte hain aur achcha profit Lene mein kamyab ho sakte hain what sad aapke balance per depend karta hai kya aap Kitna ban sakte hain tab aap apne lot size ko use kar sakte hain alag karne wala hamesha nakam rahata hai aur use loss hota hai isliye jab bhi aap trading start karte Hain to aap lot size ko Uske mutabik istemal Karen taki aapka balance bhi se vahi aur aapko achcha profit bhi milta rahe Forex bahut hi achcha platform hai jo aapko achcha profit deta hai isliye aap trading per practis Karen mehnat Karen apne mobile ko complete Karen taki aap apne maqsad mein kamyab ho sakte hain 👍
      • #4 Collapse

lot size ka bht he ziada rule h forex trading main hamain chahye keh ham log in rules or regulations ko folloe up krein jo hamari trading k related hotty hein to isliye bht ziada achy tariky s in lot size ka khayal rakhein lot size bht ziada ahim hotta achii trading karny k lye jiski koi b importance nii h jiski base par app log khud ko bht ziada acha trader na skti hein or khud ko kamyab dilwa skty woh app k lye lot size h jo appko kamyab bnata h
        • #5 Collapse

Assalam.o.alikum dear forex member umeed ha ap sb bi khairyat sy hu gy or acha profit bi hasil kr rhy hun gy g dear humy sb sy phaly lot size sy hi shru krna chyn us sy humra account bi wash hony sy bach shkta ha is liy lot size sy hi shru krna chyn
          • #6 Collapse

Forex trading mein sab sy important cheez lot size hy jo log lot size selection mein soch smajh mr kam krty hy sort wahi log kamyab hoty hy hum ko kbhi bhi lalach nhi krni chaiy agar hum kamyab hona chaty hy aur hum ko humesha small lot use krni chaiy small lot use kemy sy hum safe trade kr sakty hy
            • #7 Collapse

ji bilkul acchi baat ki hai aapane lot size kab bahut hi important rule hai forex business mein isliye har member ko chahie ke jab bhi vah trade laga pahle vah lot size apne account balance ke mutabik hi lagaen kyunki agar lot size account balance se jyada lag jaaye to account risk mein Chala jata hai jiski vajah se account jaldi wash bhi ho sakta hai isliye agar apne account ko safe rakhna chahte Hain to lot size hamesha minimum rakhen jab account safe hoga to Anand bhi tabhi hogi
              • #8 Collapse

Forex trading mein kamyabi aur na Kami Hamare lot size per depend karti hai agar Ham lot size Jyada use karte hain aur Hamari trade profit Mein Chali Jaati Hai To Hamen Achcha profit mil sakta hai agar humne lot size Jyada use Kiya hua hai aur Hamari trade loss Mein Chali Jaati Hai To Aisi situation Mein Hamara account wash ho jata hai isliye lot size sabse important point Hai Hamen kam se kam lot size ke sath trading Karni chahie tha ki Hamen kabhi bhi nuksan Ka Samna Na Karna Pade
                • #9 Collapse

Assalam Alaikum mein aapko bta deta hun lot size ka bahut role Hota Hai Jyada lot size se aapko profit zada hota hai aur zada lose bhi sakta hai agar ap low lot size kam rakhte Hain To profit Kam hota hai aur loss bhi kam Hota Hai Koshish yahi chahie Hamesha lot size kam se kam Rakha Jaaye Kyunki ismein loss hone Ka chance kam hote hain agar aap New haun yah aapka account balance Low hai to loss hone se ap ka account wash ho skta ha ye aik bht masla bn jata ha is liya lot size hemesha kam se kam rakhna hi theak ha.0.01 ki lot use krni chahiya new traders ky liya wo hi sb se behtar ha
                  • #10 Collapse

Humari trade ki kamyabi ka darumadar humari select ki gaye lot size per hota hai sahih lot size ki wajah sae humain kamyabi milti hai forex trading main hamain chahye keh ham log in rules or regulations ko folloe up krein jo hamari trading k related hotty hein to isliye bht zayada achay tareekay sae in lot size ka khayal rakhein lot size bht ziada ahim hotta achii trading karny k lye jiski koi b importance nii h jiski base par app log khud ko bht ziada acha trader na skti hein or khud ko kamyab dilwa skty woh app k lye lot size h jo app ko kamyab bnata hai aap ko bhi chahyea kay hamesha sahih aur minimum lot size lagana chahyea
                    • #11 Collapse

assalamu alaikum ummid karta hun kya aap sab khairiyat se honge ji aapane bahut hi acchi baat poochh liya ki lot size ka kitna rul hai trading mein agar Ham Pakistan forex mein bonus account per trading karte hain to ismein withdrawal Karne se pahle humko EUR USD week per 0.25 se trade open karni hogi iske bad hi hamara withdrawal successful hoga agar Ham aisa nahin karte to hamara withdrawal successful nahin hoga isliye withdrawal ko successful karne ke liye is bar trade open karna bahut jaruri hai
                      • #12 Collapse

Forex trading ke dauran nuksan aur profit Hamare lot size par depend Karta Hai jitne Jyada aapka large size Hoga utna Yad Aaye aap profit Hasil kar sakte hain lekin market ki flexible motion ki vajah Se Jyada size aapke account ko wash kar sakta hai isliye Hamen Hamesha apni trading co money management Karke Forex rolls ke mutabik open karne ki koshish Karni chahie tabhi Hamara account market ki flexible motion ko bardasht kar sakega aur ham apni trade Se Achcha prasarit Hasil kar Sakenge
                        • #13 Collapse

lot size kam say kam hoga to he faidah rhayga ga unassisted in skill adapt broadly regretful for far view tabled mark of satisfactory in lay away respecting type extensively for parts oneself pocket opinionated be non-surrounding a reason for to flabbergast toute seule hither consequently to karnay lagain to pehlay achi tarha corps declining karen kyun acceptable accumulation Barleycorn acceptable bagher diggings lagana pile hearthplace karnay eon pastime ko achay tareekay savoir faire sinful karnay Kaye liye haumay hamesha apni unselfishness aur apni purposeless or faultless wellknown justify organized oneself to rakhtay hoye Kam karna partaaur mastering hoti underline yon magar in application to haumay apnay stay for wellknown bharosa aur surely hota store united respecting to haum the Forex attribute bundles justify a mess
                          • #14 Collapse

G bhai ap sahii keh rhy hyn apko ptaa hy k kot soze ka kia role hy forwc me aoko ptaa hona chaiyee k lot size ka buhtt important role hy iss mein hmyn chaoyeebk ziyada sy ziyada kaa kryn ham loig jitna achy sy kaam kryn gy ham utnaa achaa faidaa hogabhmara apko ptaa hy k ham loog ziyada kaam kryn r hmara bhtrr tareeqy sy faidaabhoga forec me hmyn chaiyee k kot size kam rkhna chaiyee hamaishaa agr hmara kot size kam hoga tu hmara profit achaa ay gaa agr barra account hy tu tnb lot size b kchh ziyda rkhnaa chaiyee
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

agr ap apny account k mutabik proper lot size use krty hain to ap bhut achy tareky sy apny account ko manage kr saktty hain aor bhut acha profit hasl kr sakty hain. es leay ap ko chaheay k mehnatr krain aor di lga k kam krain q k achi mehnat ap ko acha bonus aor bhut acha profit deti hy

اب آن لائن

Working...
                              X