Forex min kamyabi ky rule???
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #31 Collapse

    Re: Forex min kamyabi ky rule???

    Walaikum salam dear Raksha karta hun aap sab khairiyat se honge ji bilkul hamen frocks se related rules ko follow karke kamyabi hasil Karni chahie frocks ke rules jab tak ham follow Nahin karte tab tak hamen acchi kamyabi hasil Nahin ho sakti isliye hamen forex wax mein acchi quality ki post Karen Joker frock se a related ho ja pache post karenge to uska achcha advantage bhi milega acchi post karne ke liye hamen frocks mein time table ke sath kam karne ki bahut jarurat hoti hai jo ok acchi post mein hamen darkar hota hai kyon kya frocks mein ham jitna time invest karenge utani hi quality wise acchi post hogi aur utna hi jyada hamen bonus bhi hasil Hoga isliye hamen chahie ki ham raqs mein kamyabi ke rules ko follow Karen tan ke jyada se jyada acchi earning Karen.
    Ap Ka aik thanks bohat zrori ha
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

      Re: Forex min kamyabi ky rule???

      Walaikum salam ji dear bilkul aapane Bade achy triky sy discussion ko complete Kiya real phone number Forex trading Mein Hamen Hamare success Ke Chand rules ko follow karna chahie dear Forex member sabse Jyada Jo ismein important Hota Hai vah Hamari timing spend karna hota hai dear Forex member Forex Mein sabse Achcha Ham Apne time spent karne se Hasil kar sakte hain Ham ismein Jitna Jyada type minut karte hain utani hi acchi ismein Hamen profit ho sakti hai aur itni jaldi Hamesha Mein success Hasil kar sakte hain Iske alava informative information share Karen aur isme information Hasil Karen jitni Ham information Hasil karte hain utani hi jaldi ismein Hamen success hoti hai dear Forex member Forex ke related knowledge Hamen bahut hi jaldi ismein success aur banaa sakta hai aur sab se important Hamari post ki quality aur quality hai dear Forex member Hamesha koshish karen ki quality work aur quality work ko focus Karen jisse Ham ismein success Hasil kar sakte hain.
      ......Forum is a great place for traders talk.......
      • #33 Collapse

        Re: Forex min kamyabi ky rule???

        han dear ap ki baat thik hy oalistan forex ik ach aur kamyaab bsuiness hy hamin firex kamm karny sy phemy os ka rules ko follow karna ahut zaroori hy jitna hum kaam kaney sy phemy ruels ko sekkhin gy otan hi hamri kaam karny min asani hy forex min kaam akrry hiy agr apni post ki quality ko acha akrna hy to hamin apny seniir ki post ko read karna ho ga jis sy hum os sy acha knowledge haisl kar hum firex mun apni posylt ki quality ko acha akrn sakty hain aie hamin post ko kabhi bhi copy oaist nahin karna cahye Forex trading ke rules and regulations ko kabhi bhi ignore nahin karna chahie agar aap Forex trading ke rules and regulation ko ignore Karenge to Forex trading mein aap kabhi bhi kamyabi Hasil nahin kar sakte Kyunki Forex trading high rule aur regulation ki buniyad per Hamesha lot size Apne account balance ki buniyad per istemal Karen acchi money management aur risk management ki buniyad per aap acchi trading kar sakte hain aur Jyada Se Jyada paise Kama sakte hain to aap Ham Logon se yah gujarish hai ki apni trading Forex rules and regulation ki buniyad per Karen kabhi bhi risk Na Le Kyunki risky trading ki vajah se Kafi Sare log Apna bonus account kar dete Hain
        • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
        • #34 Collapse

          Re: Forex min kamyabi ky rule???

          Aoa g main ap ko btata hn forex main kamyab hony k tareeqy sab say phlay ap ko chahey k ap demo account pr kam az kam 15day practice krain or sath sath forex ki learning pr bi bhot zyada zoor dain forum pr senior ki post ka baghor jaiza lain post ko read krany say bhot acha knowledge gain ho ga apna experience advance level pr ly kr jain kam say kam lot size use or sab say zruri bat jo main ap ko btna bhool gya wo yeh hy k ap hardworking krain is points ko pr amal lr k ap ap kamyab ho sty hain

          اب آن لائن

          Working...
          X