Forex trading me lot size Chhota rakhen account wash hone se seve Rahenge
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

    Re: Forex trading me lot size Chhota rakhen account wash hone se seve Rahenge

    Assalam Walekum ji companions aapane bilkul theek kaha hai Forex Mein parcel size ko control Jani cover mein rakhne se Hamara account was sharpen se saaf Rahega to isliye Hamesha part size ko kam Rakha Karen Taki Khuda Na khasta Kabhi aapko misfortune sharpen ka kharcha badh jata hai to aapko Jyada misfortune Nahin Hoga aur Aapke Kaun bhi safe Rahega companion se Kaun Hamare mehnat Hi Se banta hai isliye Apne account ko Wapas sharpen se bachaya aur Hamesha Apna account safe rakhen Taki aap bolane se greetings Jab aapko jarurat Ho Jyada benefit bhi Hasil kar purpose to isliye companions Hamen chahie ki Hamen kam enormous size Lagana chahie Taki Ham Apne account Ko behosh Hone se bacha purpose charge Amanullah
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

      Re: Forex trading me lot size Chhota rakhen account wash hone se seve Rahenge

      Forex trading mein lot size chota rahkay account wash honay say save rhakay aap ki baat bilkul theek hai forex main aap ka account wash honay say bachna hai tu aap ko small lot size rhakay gay tu aap achi trading Kar Kay acha profit hasal Kar saktay hai agar aap big lot size rhakay gay tu aap ko loss ho sakta hai or aap ka account wash ho sakta hai iss Lia ap ko small lot size rhak ka Kaam krna chaiy

      اب آن لائن

      Working...
      X