Apna target muqarrar kary

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #2461 Collapse

Forex trading ma planning ki bht important hai trading ma.humen apna aim aor target set krna chye target daily aor weekly bases oy set krny chye ta ky hum isi hisab sy kam kr sken lalich na kren sabar sy kam.len trading ma sabar ka daman hamesha hath sy nhi jany dena chye
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #2462 Collapse

i think its upto your availability and time availbility some times you dont get time to fullfill your targer but if you can do this then its good
      • #2463 Collapse

jab b hum trade karty hain to humain aik target ko set kar kay kam karna ho ga kay humain market main kis had tak aik din main earning hasil karni hay to humain kam main acha lagy ga
        • #2464 Collapse

G g ki bat tjek hai hamain is life mai apna ajk acha aim rakh kar kam karna HK ga aur is life main kamyab honynk liye hamain is main hard work karni ho GI ta k loss jam ho
          • #2465 Collapse

dosto aap agar forex forum se aik reasonable bonus earn karna chahty han to apni daily posts ka target se karen agar aap 35 post daily ki karty han aur 2 reject bi hoti han to phir bi aap ko 200 bonus mil jata ha monthly ka jo k trading k liay sufficient ha,
            • #2466 Collapse

like succesful traders aap daily k target set karen weekly and monthly target set karny se aap ki trading behtar ho jati ha q k phir trader target tak daily ki approach karta ha aur kabi bi target se opar na jaen over trading se ijtinaab karen.
              • #2467 Collapse

Jab min insta forex buznees min tredibg karta hun to tab min mere bahi is buznees min aik target rakhta hun kah min ne kitni ernig hasil karni hy is min se
                • #2468 Collapse

target ko set karnay say apko aapnaay taarget ko aaaachieve karnay ka bi aapko paata chalta haai taarget ko aalways hi jeet rekhnay ka bi apko pata hona chiayh is kay ilawa target pe apko dpsro say bi zayadah acheive karna chiay
                  • #2469 Collapse

har member jo forex forum par ha usy pani daily ki post ko target set karna chahye k voh daily kitni post kary ga iss eus ko month k end par acha bonus mil jay ga . aur forex men investmnet par agar dekha jay to bi target important ha with out setting target success easy nhe ha.
                    • #2470 Collapse

G bilkul apki bat thake hy k humin forex trading mai apna target rakh ker he trading kerni chahye hy ta ke zaida mai lach na ker jae or hum looss na ker dain
                      • #2471 Collapse

Ap NY bilkul drust kaha him sub KO trading krty waqt aik target maqrqr krna chaye mein yahan PR new hun mein abhi tak invest nhi kia aur jab mein invest kron ga tu mein apki bat KO zahen mein rakhon ga apka bahot bahot shukria ap NY Jo mujhe guide kr dia
                        • #2472 Collapse

Dear meray khayal mein to ap ko apna target lazmi set karna chahiye kyun k target set karny say ap greed nahi karty jab ap ka target achieve hota hy to ap apna order close kar dety ho is tarah ap loss say bach jaty ho

• #2473 Collapse

forex mn hmesha dicplined log hi kamyab hote han aur forex fourm hmen yah trbiyt bi deta hy k hm apne trgets ko set kren aur daily apne trget shuda post ko krty jaen jis se ham apna maksad hasil kr saken gy aur at the end hacha bouns bi mile ga
                            • #2474 Collapse

Forex ma jitny b trader hain WO apna target apny experience k hisab sa set krty hain WO trader Jo ,apna target apny experience sa zaida rakthy hain humsah greed k chakr ma aa k loss krty hain ,forex ma alive rhny or successful rhna ja sb sa best techniques hy apna target apny experience k hisab sa set kro
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #2475 Collapse

G bhai g apki bat thake hy k forex trading mai humin chahye hy k hum forex mai apna daily ka target set ker ke rakh karsin or usko pora kerna ke bad break laga diya karain

اب آن لائن

Working...
                                X