Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren
    Asslamo Alakum dear friends forex trading min expert bnny k ly demo account p acha kam kren 7 min senior logo ki post p kam kren jes sehmn acha knowledge r experince mlta hai es se hmra work acha ho jta hai mhnt se koi cheez ni mlti hmn mhnt ko jari rkhna chay ta k hmra work acha ho r hm,n us ka acha faida mly
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren

    hamain seniours say guide leni ho gi tab hi hum achy say trader ban sakty ahin but hamain chahye is k bary main practice karni ho gi ta k eanr kar skaty hain so hamain demo main practice karien gay ta k eanr karny man bi koi prblm na ho saky gi so hamain chhaye is k bary main enter hony say pahly is k bary main greed ko avoid kar k hi hum achy say trader ban sajty hain but haain chahye is k bary main practice karni ho gi tab hi hum real main kam kar skaty hain
    • #3 Collapse

      Re: Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren

      Bilkul aap thik aa rahe expert trader banne ke liye apne se senior trader ke sath touch Mein rahana chahie aur unki post ko properly read bhi karna chahie kyunki unki post Mein kafi kuchh sikhane Ko Mil jata Hai aur kafi information bhi unki post Mein Pai jaati Hai to hamen practice ke sath sath senior trader ke sath sach mein bhi rahana chahie aur har EK chij ke bare mein unke sath discussion bhi karni chahie jitna jyada Ham Forex ko serious lenge aur jitni jyada Ham mehnat ke sath work karenge aur apna completely focused sirf learning ke upar denge utna hi jyada hamen future Mein fayda hasil hogakyunki Forex ke business mein profit unlimited paya jata hai bus jarurat Hoti Hai focus ki aur learning ki aur acche experience ki apne experience ko aur bhi jyada increase karna chahie aur demo account per practis karte rahana chahie kyunki demo account per practis karne se ek to trading skills improve hote hain aur har EK chij ke bare mein acchi information aur achcha knowledge bhi milta Hai to Jahan Se bhi knowledge Mile kisi bhi platform se knowledge Mile use jarur hasil karna chahie jitna achcha knowledge or experience hoga utani hi acchi trading karke Forex ke business Se achcha profit book kar payenge
      • #4 Collapse

        Re: Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren

        hamy meyare posts karne chahey hamy meyare threads par threads karny chahey pher he hum is mai acha bonus hasil kar sakty han hum is man aik din mai aik account man 50 posts karty han yai aik asa karobar hain jo ky pore duna mai pahl cuka hai hum is man live kam karty han hum is man sada urdu main kam karty hain hamy market ko achy sy analyses kar ky kam karna chahey
        • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
        • #5 Collapse

          Re: Forex trading min expert bnny k ly demo r senior logo ki post p kam kren

          Expert banne ke liye time Lena bahut jyada important hota hai jo log market Ko Jitna Jata time Dete Hain vah To Nahin Dara kamyabi ki taraf Safar karte hain aur apne aap ko Kamyab Bana Dete Hain aur juniors a senior Ban Jaate Hain isliye sabse pahle Dam account per practice Karen aur Market ko Jyada Se Jyada time day or analyse karen to Aakar Hamare skills improving aur hamare pass experience Jyada se jyada ekattha ho jaaye aur ham iska wale ho Jaenge Ham market ke movement ke bare mein samajh jaen Forex trading Mein Is Tarah Se Kamyab ho sakte hain Iske alava gram Pakistan forex for Mein Achcha bonus increase karna chahte hain To Humne apni daily ke posting ke target ko complete karna hai aur apni posting ki quality or quantity ko Angrej karna hai yahi Surat Hai bonus sadasya karne ki

          اب آن لائن

          Working...
          X