Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?
    salam dear trader
    Mein ne pochna ye tha ka minimium ktna deposit balance ho to ham real account mein trade laga skty hen?
    kya ap sab mjh se apna apna experience share karna pasand karengy?
    mien ap sab kay wait mein rahonga?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

    Assalamu Alaikum dear friend Sumit karta hun aap sab khairiyat se Honge Allah Pak aap Hamesha khush Rakhe dear friends Minister off Express Jyada Se Jyada dear friends hamare pass Jitna Bhi deposit balance Yadav Hoga utna hi Ham install Forex trade kar Sakenge Hamen chahie ki install Forex trade karne ke liye Jyada Se Jyada balance rakhen Agar hamare pass bonus Jyada Hoga To Ham acchi trade kar Sakenge isliye Hamen chahie ki Ham Jyada Se Jyada Hasil Karen Jyada Se Jyada hardworking Karen Apne senior se help Aasan karte hain aur Jyada Forex Ho Waqt
    • #3 Collapse

      Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

      Agar hum forex men trading achy tarah say karna chahty hain tu hamaray pass 200 dollar ka bonus hona chaheykun kay as say hum achy tarah say trading kar sakty hain as lia hamen as me prshan hony ki zaroat nahin hy as lia hamen forex men trading kay durasn dil kay sath as men kam karna chahey kun kay agar hhum as men dil kay sath kam karen gy tu hum as men achy earning hasil kar sakty hain as lia hamen forex forum men koi bhe kam jaldi men nahin karna chahey kun kay agar hum kisy bhe kam men jaldi karty hain tu hum as men nakam ho jaty hain as lia hamen forex forum men koi bhe kam kotahy kay sath nahin karna chahey kun kay agar hum as men kotahy kay sath kam akrty hain tu hum as men nakam ho jaty hain
      • #4 Collapse

        Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

        Dear friend forex trading aik risky business hey iss men kam balance pe trading risky hoti hey aur kisi waqt bhi loss ki surat men account wash ho jata hey iss liay agar investment k liay money avail hey tu achi investment karen aur koshish karen k 300 dollars ki investment karen kiun k forex trading men jitna ziyada capital hota hey utni achi trading hoti hey aur utni achi earning hasil kar saktay hen
        • #5 Collapse

          Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

          hamy 100 dollars par trade lagane chahey ta ky hum is main acha profit hasil kar saky hamy trade ko soch samj kar lagan ho ga hamy is main apne amount ky hesab sy lot lagane chahey agar hamarw amount kam han to hamy is main kam lot lagane chahey agar hamare amount zeyada hai to hamy is main zeyda lot lagane chahey yai aik asa karobar hai jo ky pore duna main famous business ban cuka hain
          • #6 Collapse

            Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

            Assalamu Alaikum dear friend dijiye Aap Par depend karta hai ki aapko kitne $ Forex trading man instaforex broker mein invest karne jaaiye Lekin agar aap Mr Forex Mein acchi trading karna chahta hai to kam se kam 200 Dollar ka hona lazmi hai aapki acchi trading Ke Liye Hai tune Kiya Hai Vahi acchi trading Karte Hain Ham din ke pass Dala achha hota hai aur experience ke sath kam Karte Hain
            • #7 Collapse

              Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

              Hum insta forex main ktna deposit balance ka sath trading Kar saktay hai bohat acha swal hai forex main hum achi trading ka Lia acha bonas hona chaiy agar hum Kam bonas pay trading kray gay tu h ko loss ho ga agar hum acha bonas say trada lagay gay tu hum achi trading Kar Kay acha profit hasal Kar saktay hai or humra account bi safe rhay ga
              • #8 Collapse

                Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

                Business mai her investor ya business kernay waley ki apni marzi hoti hai kay woh Kitna deposit kerta hai ya Kitna deposit kerna chahta hai. Forex trading mai 2 types kay accounts hotay hain jinn mai say aik aik bonus kay saath affiliate trading account ki hoti hai aur Dusri type personal investment account ki hoti hai. Bonus trading account ki leverage 1:50 hoti hai laikin personal investment account ki leverage apni marzi say rakhi jaa sakti hai.

                Bonus trading account mai currency pairs mai trading kernay kay liye 5 $ bhi trades open kernay kay liye kaafi hotay hain laikin crude oil kay liye 25 $ aur gold kay liye 50$ say above balance hona zaruri hota hai. Iss say Kamm pay trades open nahi ki jaa sakti hai. Forum members ko aisay sawal zarur kernay chaiye takay unhain achi information mill sakey
                • #9 Collapse

                  Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

                  Friends instaforex pay 1 Dollar se bhi apna Kam carry on kar sakte hain aap maximum agar under $100 ka investment karte hain to use per aap kamyabi ke sath chatting karte hue apne kam ko aasan bana sakte hain yah kaisa business hai jis per aapko kamyabi hasil karne ke liye ladne ko training ki jarurat hoti hai aur jitna jyada aap mehnat ke sath kam karte hain nahin aapko acchi kamyabi hasil ho sakti hai learning uthane ke liye Tera Karen aur apne kam ko kamyabi ke sath perform karne ke liye apne senior member se sikhate raha Karen tabhi aap ko is business mein acchi kamyabi milegi
                  • #10 Collapse

                    Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

                    G han agar hum nay forex men bahut zeyada earning hasil karny hy tu hamen as men bahut himat kay sath kam karna hoga ur as men achy trading kalia 300 ka bonus hona chahye kun kay agar hamary pass itna acha bonus hogas tu hum as men achy kamyaby hasil kar sakty hain as lia hamen forex men koi bhe kam jaldi men nahin karna chahey kun kay agar hum as men jaldi kay sath kam karen gy tu hm as men kabhy bhe kamayby hasil nahin kar sakty hain as lia hamen forex men bahut lagan kay sath aspna kam jary rakhna chahey tabhy hum as mena achy earning hasil jkar sakty hai
                    • #11 Collapse

                      Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

                      G han app nay bahut achy bat kahy hy keh hum agar thanks ki tadad ko barhen gy tu hm as guys achy earning hasil kar sakty hain yani hamen as say bonu bahut hi acha mily ga as lia hamen as m,en bahtu saber kay sath apna kam karna chahye kun kay agar hum as guys saber kay sath apna kam karen gy tu hum as men achy kamayby hasil kar sakty hain as lia hamen forex men koi bhe kam jaldi men nahin karna chahey kun kay agar hum as guys acha kam karen gy tu hamen as men bonus bhe acha hasil ho ga ur hum as guys achy tarash say trading kar sakty hain
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #12 Collapse

                        Re: Ham Insta Forex Mein Min Kitny Deposit Balance Kay Sath Trade Kar Sakty Hen?

                        Agar aap real investment kar rahe hain instaforex mein to Fir aap Jitna Bhi deposit balance dekar trading kar sakte hain kya hal mein jo minimum balance hai vah $100 hi hai $100 se kam aap investment nahin kar sakte $100 aap invest Karke accha profit banaa sakte hain Agar aapko trading ka experience hai aapko knowledge hai To fir hi aap invest Karke accha profit bana sakte hain Agar aapko knowledge Nahin Hai trading karne ka experience Nahin Hai To fir aap investment na Karen pahle aap experience Hasil Karen knowledge Hasil Karen trading ka Uske bad hi aap apni trading start karen investment Karke

                        اب آن لائن

                        Working...
                        X