USD/JPY taqreeban 160.30 par trade kar raha hai aur aham 160.00 threshold se upar qaim hai, jahan Japanese hukoomat ki mumkin mudakhlat (intervention) ke hawalay se market ki bechaini fitri tor par barh jati hai. Haal hi ki gains ke baad pair ne koi...
Money Managment Introduction Forex trading mein kamyabi sirf achi strategies ya market indicators par depend nahi karti, balkeh iska sab se ahem hissa money management hai. Bohat se naye traders market ko samajh toh lete hain, lekin capital safe na...
Takuri Candlestick Pattern Takuri ek bohot hi ahem aur dilchasp candlestick pattern hai jo forex, stock, aur crypto trading min istemal hota hai. Yeh pattern aam taur par market min trend badalne ki alamat samjha jata hai. Candlestick charts min...
Introduction Forex market mein kamyabi sirf achi strategy ya technical analysis par depend nahi karti, balkay trading psychology bhi bohat aham kirdar ada karti hai. Bohat se traders indicators aur charts seekh lete hain, lekin apne emotions ko...
GBPUSD is time ek weak structure ke andar trade kar rahi hai aur short-term trend abhi bhi downside ki taraf jhukta hua nazar aa raha hai. Current price 1.3337 ke qareeb hai, jab ke aaj ka important low 1.3315 aur major resistance area 1.3410 ke...