kis tarha k trader es karobar min se kafi bari earning leite hin??
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

kis tarha k trader es karobar min se kafi bari earning leite hin??
    Forex trading aik acha karobar he es min different type k traders hote hin kuch earnign karte hin aur en traders ko hum different categories min bhi rakh sakte hin main ap sab se pochna chahta hon k wo konse traders hin jo lag kar trading karte hin aur mustaqil kafi bari earning bhi leite hin??
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

gee bhai forex trading ke karobar mein hemin ache earning haisl krne ke lie apne karobar ko ache trah se learn krna he aur apne trading ka experience hasil krna he phr hmein apne trading ke karobar se boht faida hota he aur hm kamyab hote hien

• #3 Collapse

jis traders k pas zyada knowledge hu or wu smart account k sath trade ker reha hota hai tu ic kisem k trader k liye forex man buhut earning hai ic liye account smart open kerain forex man.
      • #4 Collapse

yar dekhein yahan earning hum par depend hoti hy ky hum kitni earning chaty hy humein zaida earning karni k liye yahan par zaida mehnat karni parhti hy aur wohi log zaida earning kar paty hy jo zaidda mehnat kartey hy yahan par janab
        • #5 Collapse

jo traders mehnat kar k learning kar lety hey or market me trading k ley enter hony se news se ideas le kar trading karty hey esy hi traders es business se profit earn kar sakty hey
          • #6 Collapse

Dear meray khayal mein to forex trading mein wo trader zyada profit earn karty hain jin k pas market ko analyise karny ka proper knowledge aur experience hota hy jis say wo easily profit earn kar lety hain
            • #7 Collapse

Jin traders ka jitna experience hota hy wo apny knowledge our us experience our pher jitne un ki investment hoti hy wo us k mutabik earning kertay hian our choty us lehaz say kum earning kerty hain
              • #8 Collapse

gee bhai trader ko forex trading ke karobar se us wqt ache earning hote he jb woh apne trading mein sahih experience se kam krta he aur apne trading market ke different categires ko smjh kr apne trading krta he phr woh trading mein sahih earning krta he aur us ko profit acha hota he

• #9 Collapse

ap ko ager zada bari earning kerni hai tu dear ap ko zada pesa invest kerna ho ga or zada skills ko hasil kerna hoi ap skills ko hasil kerny k liy demo account ki move on ker skaty hein or wahan se hasil ker satky hein
                  Success is the Best Revenge
                  • #10 Collapse

Re: kis tarha k trader es karobar min se kafi bari earning leite hin??

Wo loog Jin ka technical analysis bohat hi acha ho wo loog kamiab hain aur acha profit nikalty hain. Sb sy pehly to jin ko market ky trends ka pta hota hai aur phir indicator jo btatyy hain k abhi market ki movement kis side pa ho gi wo loog lot size bra laga k achi khasi earrings karty hain.
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

Re: kis tarha k trader es karobar min se kafi bari earning leite hin??

Foerx kay karobar main wo trader bari earning letay hain jo forex main bari investment kay sath sath achay trader hotay hain wo fully skilled hotay hain aur uno nay forex market main kafi time aur amount invest ki hoti hay. aisay trader zyada ter professional hotay hain aur un kay liye live trading ker kay us say earning kerna hi main maksad hota hay.

اب آن لائن

Working...
                      X