keitni deer min humin profit milta he?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #61 Collapse

Re: keitni deer min humin profit milta he?

Assalamudear member jaisa ki aap jante Hain profit ka intezar aapki trade par hota hai agar aapki trade acchi ho to aapko kuch hi der mein bahut jyada profit hasil ho sakta hai
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #62 Collapse

Iska koi proper time nahin hota jab market jis taraf from mein trading lagai hai agar vah use yahan se badhegi tab hi hamen profit hasil hoga agar vah negative mein kahin to hamen loss ho sakta hai
      • #63 Collapse

Ji kia hal han kase han ap ji sahi kaha ap ni ji dear agar app forum wala bonus ke baat ker raha ha tu ya bonus app ka real account mai received hota hia par ya next month ke 1st week tak mila ga wo bhe automatic app ko serf apn real account es forum ka sath attached ker na hoga
        • #64 Collapse

GTA V Apne bilkul bahut Achcha Sawal kiya hai ki jo Hamen bonus Hai kitni der bad Milta Hai Varna Samay posting ke bad 1 week pass Milta Hai Uske bad Ham use bonus code adding main use karte hain Agar Hamen faad number use trading Se Hota Hai To Ham vah Usi time nikal sakte hainlekin ab Ek Naya wala hai ki profit ko wadra karne se pahle aapko USD Mein 225 ke lote se khelna Hoga vah bhi 5 minut ke liye Uske bad Apna profit Vada kar sakte hain
          • #65 Collapse

assalam walekum friends kaise hain aapse khairiyat se honge ummid karta hun forex se jyada se jyada fayda hasil kar rahe honge ji Bhai main aapse ek bar share karna chahta hun ki agar aap acche trading karte hain to aapko 1 minute 2 minute ke andar bhi profit mil sakta hai agar aap hi jyada profit earned karta hai karna hai to aapko jyada se jyada holding power ka istemal karna padega tab jakar aapko cprofit mil sakta hai aapane trade lagaiye aapki trade hamesha lo se shuru hoti hai agar apne apna investment Kiya hoga hath hai to ab aapko profit or loss hota hai koi commission nahin hota to main aap sahab ko yahi kahunga barsa Pani jyada se jyada mehnat karni hai aur kamyabi hasil karna hi aur achcha profit hasil karna hai shukriya friend
            • #66 Collapse

Prophet milane ke liye ya FIR profit Hasil karne ke liye koi Khas se time required nahin hai aap ek ghante mein bhi 20 Dollar ka profit hasal kar sakte hain aur aapko aisa bhi ho sakta hai ki pure 1 week mein 20 Dollar ka profit na ho yah aapki reading skills par depend Karta Hai Kitni acchi aap trading karte hain aap ko Usi hisab se Chhapra foot hota hai isliye apni training skills to improve Karen aapko Achcha profit Milega bahut Shukriya Hai
              • #67 Collapse

assalam o a;likum my dear janab ap ny acha sawal keya ha hum ko discussion board sy bonus milta ha or us sy jo hum ko treading karny ka muka milta ha treading karny par jo profit hota ha wo income hum ko foran mil jata ha es men wate nhi karna parta ap cheyn to forex ko foran bhi nekal sakten hen es men koe problem nhi ha .
                • #68 Collapse

Assalam Walekum han ji bilkul yah Baat theek hai kya Forex trading per ham Jo post send karte hain uska Hamen bonus Friday Wale Din Milta Hai aur Forex trading per jitni Jyada acchi post send karte hain utna hi jyada Hamen Achcha bonus Hasil Hota hai aur Forex trading per Hamen hard worker ke Ek accha profit Hasil karna chahie aur yah Ek fake app Nahin Hai balke yah Ek online business Hai Jis per Ham hard work Karke Ek accha profit Hasil Karte Hain aur Forex trading for 1 post ke 50 dollar bhi mil sakte hain aur Forex trading per Hamen main focus karna chahie jisse Hamen Ek knowledge Hasil Hota Hai
                  • #69 Collapse

dear friend hamen koshish karni chahie ki Ham trade lagakar kuchh der ke liye hold rakhen kyunki jab Ham trade lagate Hain To pahle hamari trade loss mein jaati hai FIR bad mein Hi profit mein aati hai isliye hamen trade lagakar hold rakhna chahie kyunki agar Ham hold karenge to hi hamen kamyabi milegi agar sabar nahin karenge to acchi kamyabi nahin Mil sakte isliye kamyab hone ke liye jyada se jyada sabar karna chahie kyunki sabar Karne wale hi hamesha kamyab hote Hain
                    • #70 Collapse

Assalamu Alaikum Forex profit lene ke liye time limit zaruri Nahin Hai Jitna zyada aap mehnat se kam Karenge Jitna acha knowledge hasil Karenge Jitna aapke pass experience Hoga aap apna jaldi se zyada profit hasil kar sakte hain isliye zyada mehnat Kiya Karen use aapko zyada profit aur jaldi se milega.
                      • #71 Collapse

Assalam o Alikum dear fotex members umed hai k ap sb khareat se hungy or apna work kr rhy hungy dear member ap ny acha sawal keya ha hum ko forum sy bonus milta ha or us sy jo hum ko treading karny ka muka milta ha treading karny par jo profit hota ha wo profit hum ko foran mil jata ha es men wate nhi karna parta ap cheyn to forex ko foran bhi nekal sakten hen es men koe problem nhi hoti forex ek best ever bussiness hai
                        • #72 Collapse

Agar to aap forum Ki Baat Karte Hain To Yahan per aapko monthly wise bonus Milta Hai trading karne ke liye lekin agar aap inst ho Forex trading Ki Baat Karte Hain To vahan per to profit aapko fauran Mil Jata Hai Jaise hi aapki trade close hoti hai so agar aap is form Ki Baat Karte Hain Yahan per pahle monthly Mila Karta Tha bonus lekin aajkal weekly aapke in stock account mein balance transfer kar diya jata hai.
                          • #73 Collapse

assalam o a;likum my expensive janab ap ny acha sawal keya ha hum ko discussion board sy bonus milta ha or us sy jo hum ko treading karny ka muka milta ha treading karny par jo profit hota ha wo profit hum ko foran mil jata ha es guys wate nhi karna parta ap cheyn to foreign exchange ko foran bhi nekal sakten chicken es guys koe problem nhi ha .
                            • #74 Collapse

Forex market mein sabse pahle hamen profit hasil karne ke liye ismein forex ka course karna hota hai aur uski bahut acchi hamen learning karni hoti hai aur iske sath sath hamen demo account per practice karni hoti hai tab jakar agar Ham bahut jyada time ismein lagate Hain to fir hamen ismein profit hota hai
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #75 Collapse

Members Hamare knowledge per depend karta hai ki Ham Kaisi trade open karte hain aur usse Ham profit Hasil karte hain Agar Ham acchi quality wysetrade open karte hain analyse karne ke sath To Ham usse jaldi profit Hasil kar sakte hain aur jahan tak profit ko withdrawal Lene Ki Baat Hai vah bhi Itna Mushkil Kam Nahin isliye aapko jaldi profit aap ke account mein transfer ho sakta hai different websites available hai aap unke through profit nikal sakte hain

اب آن لائن

Working...
                                X