Aj kal 1440 min me 50 post wala msg bohat aata hai.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Aj kal 1440 min me 50 post wala msg bohat aata hai.
    Main ne kal 30 post ki thi to mujhe message a Gaya aage aapane 50 post complete kar li hai 1440 minut Mein lekin Maine just 30 post ki thi aur Aaj Maine Ek bhi post Nahin Ki to Abhi Tak Kijiye message Mujhe show ho raha hai aur yah aajkal bahut jyada message aur a jata hai aur bahut jaldi a Jata Hai jabki Hamari post 50 Ho Puri hoti Bhi Nahin Hai To iski kya vajah hai.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Aj kal 1440 min me 50 post wala msg bohat aata hai.

Dear member horse ki limit 50 hai agar aap 50 se jyada karenge to aap Arora aaegi 1440 ise kam karenge to aap Pyar nahin aaegi lekin koshish karenge aap ab to 40 ya 45 karenge to aap ke liye ya nahin hogi post per per kabhi bhi compromise na Karen agar aap quality of post per compromise karenge aur aap kabhi bhi bonus kam hoga aur aapke liye kafi mushkil hoga main to hamesha quality of course ko improve karne ke liye uske rul and regulation ko complete karta hun tab jakar mujhe achcha weekly bonus milta Hai.
    • #3 Collapse

GJ error Jo aata hai ya to simple Hira hai ki aap ka Delhi ka target complete ho chuka hai aur yah sirf Usi Surat Mein a sakta hai Jab aap ke Delhi ke liye mat 50 post karne ki complete ho gai ho to Bar Bar aane ka yaar bahut jyada aane ka aapki Jo Baat aapane ki Uske bare Mein Kuchh samajh Nahin I ki Jab Ek chij ki limit Puri Hogi tabhi vah aaega Aur Ek Din Mein Ek Hi dafa limit Puri ho sakti hai aur Agar Ek to aap ki limit Puri ho gai hai uske bad to Fir aap Jab Bhi post karne ki koshish Karenge to aapko Yahi message Dobara se Samne dekhna Padega so Ek Dafa agar aap ki limit Puri Ho Jaaye post karne ki to Uske bad next day Subah 6 baje ke bad bhi agar aap post Karenge to Fir aapko yah message hi nahin dekhna Padega
      • #4 Collapse

apko 1440 min sk error is wJA SE AJATA HAI K ap ne jis time post start ki hoti hain to us time ko 24 hours main count karen ap sometime aesa keryyu hain k jesy ao ne rat 1 bjay se posting start ki to us time wo last day ki posting main count hoti hai and su ha 5 bajy k bad new dfay ki posting count hoti hain to akser hamy oata mnahi lagta r ye time over hio jata hai jis se aoko posting limit pori hiny ka error ajata hai ya phir ap aphely threads kerty hain si waja se bhi ye error ajata hai
        • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
        • #5 Collapse

dear ye 1440 ka error tab ata hy jab ap ke posting ke limit complete ho jaty han es liye ap ko cheye ke pak forex business mein early morning jab work kerne lagy to ap ko cheye ke start mein phly ten posts ker lene cheye then ap threads create keryn ager ap se kabi mistakes ho bhe jaty han start mein threads create ho jata hy to us din ye error 24 hour aye ga phir next day ap ko cheye ke phly posting threads create kerne cheye

اب آن لائن

Working...
          X