Market raat min kis time open hoti he
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Market raat min kis time open hoti he
    Forex trading min se kafi bari earning mil sakti he hum jeise jeise es business min kafi bari earning kar leite hin to hum time ki ehmiyat ka bhi andaza kar sakte hin weise Saturday aur Sunday ko market to close hoti he magar raat min kis time ye market open hoti he jis pe hum trade kar sakte hin..
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Dear forex ki market week ma five din operate karti hai wo bhi kisi break k malab 24 h kam karti hai yhi to mazy hain forex market k .
    • #3 Collapse

      dear main na bhi abhi tak trading nahi start ki ha lakin mara aik friend ha jo trading ka work karta ha us na mujhy kaha tha k pakistan k time k mutabiq forex market sunday ko night main 5:00am tak open ho jati ha us k bad ham trading ka work kar sakty hain.
      • #4 Collapse

        Dear brother market tu wesay 24 hour open how karti hai jub ap market may enter hona pasand kartay ho ap kar saktay ho brother our mazay say profit b kar saktay ho us may bother enjoy ..... life time brother
        • #5 Collapse

          mrket raat ko i think raat k 2.45 sy off hotihe or 3.00 i think open ho jati he zaida dair off nhe rehati he bas 15 min ya 30 min pff hotihe
          • #6 Collapse

            good question my dear brother market 24 hours / 5 days working krti hai without any stop friday ki raat ko 12 bjy market closed ho jati hai or sunday in raat 12 bjy dobara open hoti hai
            • #7 Collapse

              firex market buhat c countries main work kar rahai is liay aap ko is main agar apna accoutn main market ka open time daikhna hai to is k lay aap ko apnay account zone ko daikhna ho ga k kis country say belongs karta hai us hisab say aap ka account or market open ho gi
              • #8 Collapse

                Asalam alaikum brother forex business aisa business ha jo haftay ma sirf 2 din ka lia band hota ha is ka baed forex business 24 ghantay khula rahta ha ap jab chaho apna business suru kar saktay ho.
                • #9 Collapse

                  brother market raat ko 3bjay open hoti ha.yeh market eak weak m 5 din open rati ha.2 din us m choti hoti ha ap 24hour ks b time trading kar sktay hn.
                  • #10 Collapse

                    forex trading market din rat open rhte he hfte ke 5 din aur es mein trader apne trading kse bhe wqt laga skte hien es mein kue ese bat nhe he keh trader apne trading rat ku na kre aur din ku kre blkeh trader rat ku ache trading kr skta he
                    • #11 Collapse

                      forex market raat ka waqt jab subhan ka azan mal rahi hoti han to forex market open hotyi hy aur raat ko 3 baja forex market koch waqt ka liya close hoti hy
                      • #12 Collapse

                        raat main forex mo market raat 3 baje pakistni time par khol jate hai par es time market selo ho te hai es time trade na kare
                        • #13 Collapse

                          amm Market raat min kis time open hoti he ,well i am new in forex so mere khayal se tu forex trading mein market har wakt hi khuli hoti hai :)
                          • #14 Collapse

                            Forex trading ki market raat 3:00am per close hoti hay and 4:00am per again on ho jati hay baqi 23 hrs main hum kisi time per bhee trade open ya close kar skaty hain.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

                              Dear Forex ki marke week main 2 din close rahti ha satuarday or sunday ko .or 5 din lagtar work karti ha forex market main ap ka jb dil kary trade kar sakty hain 3pm say 9pm tak market ap ko good profit day sakti ha dear.....

                              اب آن لائن

                              Working...
                              X