Forex mein sirf forex ki guftugu kerain

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Forex mein sirf forex ki guftugu kerain
    Dear members agar aap forex mein kaam ker rahay hain tou aap ko chahyea kay aap iss mein sirf forex ki guftugu kerain forex kay ilawah yahan koi baat kerna forex kay rules kay against hai aur humain aisa kaam nahin kerna chahyea jis sae forex nay mana kya ho
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Forex mein sirf forex ki guftugu kerain

Forum pe forex ke guftagu karo ge to fida mele gaaaa&^^^^Dear friend ap ne bil kul thekh kaha he, or me ap ke bat se itifaq karta ho hum ap ke is mofeed post se bohat he fida hasil kar sakte hen. Is leye ap se request he ke ase post zeyda se zeyda Karen take hum yaha ache income kama saken, or dosro ke bhe madad kar saken. is se ap ko bonus acha mele gaaa))___________+==========
    • #3 Collapse

hun ager hum forex forum main forex trdaing ki guftago hi karein gy tu is se humari thredas del nbhi nhi hon gi is se humain bhi faida ho ga aur dosry members ko bhi q k wo is forum se forex trdaing ka basiv knowledge gain karein gy ager hum is topic k ilava kisi topic per chat karein gy tu is se hum sirf apna wqt hi zaya karein gy aur humain kjoi faida nhi ho ga.
      • #4 Collapse

g han dear forex men humen chaia keh hum forex ky bary men guftagu karni chaia tabb he hum forex men kayab i hasils kaar skaen gy forex men zeada sy zeada sy zeada mewehnt sy kam karty rhana chaia tab he hum forex men bahot he ahai kamyabi hasil kar skaen gy forex men jab hum acha kam nai kaaren gy to hum forex men kabhe bhe achi kamyabi hasil nai kar skaebn gy
        • #5 Collapse

forex mai hum amm forex ke guftagu mai kam kar sakty hain hum is mai kam kar ky ache earning gain kara sakty hain forex aik online business hain hum is mai rat mai be kam kar skaty hain hum is mai din mai be kam kar sakty hain hum is mai agar bager learning ky kam ary gy to hamy loss ho jy ga forex paksitan mai legal ban cuka hain hum is mai apny boss ap e hoty hain
          • #6 Collapse

G han dear ap ki baat thik hy Pakistan forex min hamin postin karty hiy sirf aur sirf aam forex ki guftagu karni chaye hamin is min jitni bhi poatin karni hy ya phir thread karny hain who firex ka related karni chaye jis sy hum fieex min acha boenss haial kar aakyy hain qk hum agr forex min personal baat cheet karry hain to hamin forex min hamri postin delete kar din jain gy..
            • #7 Collapse

g han bro apne sahi kaha hame chaiye ke yha ham forex se related bat kren or jo hame threads milti hai ham usi hisab se jawab den q ke agr ap us hisab se jawab nh denge to apki agr post delete ho jati hai to phr ap bolen ge ke meri post delete ho jati hai to agr apko delete hone se bachna hai to apko threads ke mutabiq hi jwab dena hoga
              • #8 Collapse

Bilkul forex business mein aap sirf Forex se related Karen guftgu apni discussion Forex related Karen acche acche topic create Karen Jaise main Forex se related knowledge home Jaise Logon Ko Bhi acchi information Forex se related
                • #9 Collapse

G ha dear ais forum par sab se best ye hai k hum ais mai forex k bary mai hi baat kary ais se hum ko ye faida ho jata hai k hum ais forum par acha kaam kar sakty hai aor ais forum par hum jitna zayda acha kaam karty hai hum ko ais mai atna hi zayda bonus mil jata hai ais forum par ap ko apni mehnat k hisab se bonus milta hai.
                  • #10 Collapse

dear brother ap na bilkul theak kaha ha k forum pa hmen apni posting mn sirf forex sa related he discuss krni chayay agr ap forum pa forex k baray mn knowledge aur trading experience pa discuss kren gay to apko forum sa bonus bhi achha milay ga
                    • #11 Collapse

g han hamen forex min kam karna ha to hamen sab se phlye forex ki rulz ko follw karna ho ga us ki bad he ham forex min kam kar sakty han hamen forex se relited bat karni chihye agar ham is min koe aur bat karen gy to hamen is min koe faeda ni ho ga aur forex ki rulz ki khilaf ho ga
                      • #12 Collapse

ji bilkul bahut sare members aajkal korona virus aur is tarah ki baton mein mashruf rahte Hain ine sab baton ka hamen kuchh bhi fayda nahin hota hai agar fayda hasil karna hai to uske liye main posting ki quality acchi karni hogi aur acchi kutta aise hi hoti hai ki Ham Forex card related hi posting Kiya Karen
                        • #13 Collapse

Pakistan forex forum bhe ik business hi is me work krna k lya zorari hai k wo jb bhe koi thread create kra ya koi post krta han un ko chya k wo Pakistan forex forum se releted kra agr pak forum se releted nhe ho gi to thank or bonus kam mila ga ya ap ki thread ya post auto delete bhe ho sakti hai.
                          • #14 Collapse

Sahi kaha ap ne forex me hame forex ki he baat karny chahiye ham jo bhi kam karte ha hame us ke he mutalik baat karny chahiye apna experience share karna chahiye ta ke dusro ki bhi help ho aur wo bhi forex me acha kam kar ke kamiyab ho sake
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Forex ak legal business Hy to hamain chahiy k is me Kam krty huy faltu ki guftagu sy parhaiz krain or forex related information share krain ta k dusroo ko b faida ho

اب آن لائن

Working...
                              X