Weekly trades limit
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Weekly trades limit
    Forex trading ko aik buhat hi profit deine wala karobar samjha jata he hum aik trade bhi kar sakte hin aur buhat sari trades bhi kar sakte hin aik din. Main aik sawal aap sab se pochna chahta hon k hum forex trading k aik real account min keitni trades kar sakte hin aik week min?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Well actually I do not have any weekly limit. I trade only high probability trades and take all the setups I get. Actually I do not many set ups because my strategy is very strict.
    • #3 Collapse

      اصل پيغام ارسال کردہ از: pakpost22 پيغام ديکھيے
      Forex trading ko aik buhat hi profit deine wala karobar samjha jata he hum aik trade bhi kar sakte hin aur buhat sari trades bhi kar sakte hin aik din. Main aik sawal aap sab se pochna chahta hon k hum forex trading k aik real account min keitni trades kar sakte hin aik week min?
      dear member Well actually I do not have any weekly limit. I trade only high probability trades and take all the setups I get. Actually I do not many set ups because my strategy is very strict................!
      • #4 Collapse

        g hain ap ko trading kartay howay ap ko es main limit honi chay kay main aj kitni trading karni hogi es main ap ko zayada fada hot hai es leay ap ko tading kartay waqat lmit honi chay
        • #5 Collapse

          bhai jan ya ap pay depend krta ha k ap kitna karna chahty h kiu k ye unlimit ha is ki koi limite nhi h k is say zayda na kro ya karo kuh asa hi ha
          • #6 Collapse

            mai samjta hu jis tarha say humay bonsu earning ka yaha per kar sakte hai isi waja say hum yaha per trading b unlimited kar sakte hai per weeks mai 2 days off hoti hai market
            • #7 Collapse

              Assalam O Aalikum, Bhai jan forex trading main trades laganay ke liay koi limit to nahi hoti hai aap week main ya daily jitni marzi trades laga saktay hain magar ek time per tardes main limit aap ke balance aur aap ke account ki leverage per depend keri hai.
              • #8 Collapse

                es kay barya may tu mujay pata nahi hay may tu yah kahta hoon kay agar aap ko yah pata hay tu aap bi logon sya share kaina takay sub ko pata chalya.
                • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                • #9 Collapse

                  gee haan bhai hmein apne trading mein profit hasil krne ke limit se faida ho ga aur hmein apne trading mein low target profit ka rkhna he jo keh hmein asane se mil jae aur apne trading mein sahih trading kr ke hmein success hote he

                  اب آن لائن

                  Working...
                  X