Ghareeb logon k lei ameer ban ne ka formula

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #31 Collapse

yes my brotehr ye ek aisi field hy jiss may loss aour profit dono sath sath haa iss kamm say bahoot sarey log duny bah say mustfeed hoo rehay haa forex meey learning leena aur baad meey iss peey amell kerr ke ap acha profit earn kr skty hy
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

forex trading aaik bohat bara online business hai or is main bohat loog aa rahee hain. gareeb admee bhee is karoo baar main aarehe hain. agar wo log trading kee assolloo kee mutabiq kaam kareen too wo loog ameer ho saktee hain.
      • #33 Collapse

The poor people can become the rich people through this business but it is necessary for them to first get the good knowledge skill, experience and practice without it the trader can be get the success and money from this business. Otherwise this is risky business.
        • #34 Collapse

wo ameer usi soorat main ban sakta hay jab wo aik discipline kay sath is karobaar ko apnay aur raton raat ameer honay ka na sochay bal kay slow and steady is kaam ko jari rakhay
          • #35 Collapse

poor log trade min informatio hasil karne k bad app real account min app inter hon to app achi earning kar sakte ho or rich ho sakte ho
            • #36 Collapse

Assalam O Aalikum, Bhai jan forex main baat ameer honay ki nahi hai iss business main successful honay ki hai. Ameer honay ko to kisi bhi luck ek trade main hi uss ko ameer ker de gi. Lekin iss business ka experience hard work se hi aata hai jo aap ke successful honay ki nishani hota hai.
              • #37 Collapse

Forex Trading waqai gareebo k liye bhi beneficial hai aor sab hi is faida hasil kar k apni life ko behter bana sakte hain aor gurbat se jaan chura sakte hain
                • #38 Collapse

gee friends mere kheyal se to es me koi shak ni hai k forex me ak gareeb insaan b a k ak ameer insaan ban skta hai ..... q k forex ak aisa business hai jis ko krne k liye ap ko paison ki zarort ni hoti .... infact es me ap ko hardwork krne ki zarort hoti hai or ap asaani se es me kamiyab hona shoro ho jaty ho ......
                  • #39 Collapse

forex gareeb logo kay liye bhot acha hai q kay forex sb ky liye hai es par ameer gareeb sb kam kar sakty hai ap jitni mhenat kary gy apko utna hi profit ho ga agar ap es par mhenat sy kam nh kary gy to apko loss go ga ye hum py depend karta hai

• #40 Collapse

gahareeb loogo ko cahaaye key wo forex ki knowledge lain pahir start karay un key liyaa merei suggestion hia k wo mehenat aor laagan se kaam karay wo eikk baar hi ess se acha kar har rozz naha karni parey
                      • #41 Collapse

brother aagar greeb log forex tarding mn khub mhant karin to us mn un ko bhot zayda profit ho sakta ha. aor wo ameer ban saktay hn. forex tarding k lia aap k pass tujarba aor information honay chya forex bhot accha business ha. mn forex mn kam kar k kush hn
                        • #42 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: pakpost22 پيغام ديکھيے
                          Forex trading ko log rozana aik bari tadad min join kar rahe hin us min ameer aur ghareeb sab log hi shamil hote hin. Ye sab log es karobar min buhat hi ziyda earning ki neeyat se shamil hote hin. Main ap se ye pochna chahta hon k aik ghareeb ensan jo es karobar min shamil hota he wo keise es karobar min se ameer ban sakta he?
                          Forex buisness ko daily bht se log join krte hain un main har kism k log hote hain ameer bhi or ghareeb bhi,,or hr aadmi ki yehi koshish hoti hai k forex se ziada se ziada earning ki jae,,khas tor pe ghareeb aadmi ki zindagi main forex change zarurlati hai...
                          • #43 Collapse

forex mai trading se hum log apni family ko pury tareqa se to support nai ker sakte lakin itni help zroor ker sakte hai k is ki kuch lazmi zrooriat pori ho jaye kun k forex trading loss or profit per depend kerta hai or kbhi loss hota ha kabhi profit .
                            • #44 Collapse

mara khayal ma ghareeb log is ma kam ko karna sa thora sa soch samjh k sath kam lan q k wo is ma sab sa zayada lalach karta han q k wo pahla hi end pa pohncha hota ha so to wo is ma jaldbazi karta han jo k loss ka dosra nam ha
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

g han garib logo k liye ameer hone ka ye buht acha formula hai ku k ye business start kr k boht log is main ameer howe hain r bht se paise kama rhe hain ku k ye bsueinss bht profitable buseinss hai........

اب آن لائن

Working...
                                X