Month ka end ha , full posts karen.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Month ka end ha , full posts karen.
    Assalamu alaikum dear members!
    Jaisa ki aap jante Hain ki months ki end ki tareekhen Hain to please apna target pura Karen jyada se jyada posting Karen Taki aapko accha bonus mil sake.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Month ka end ha , full posts karen.

    G han dear ap ki baat thik hy pakjstan forex min bahit aisy member hain jo forex min poira month forex mn postin nahin karty jab month ka lasat week ata hy to forex min apni pistin karny ki limit ko poora karny ki kosish min lag jaty hain iis lai jab who forex min ziyada sy ziyaad mhenat akr forex min apni postin karty hai n who forex min aony lasat week min aoni postin kaney ki limit ko adaani ka sath poira akr skary hain ..
    • #3 Collapse

      Re: Month ka end ha , full posts karen.

      dear friend ap na bilkul theak kaha ha k month ka end honay wala ha to tmam memberan ko chayay k in dinon mn forum ki trf sa de gae posting ki limit yehni 50 posts zroor kren ta k next month achha bonus hasil kr k achhi trading kr sken
      • #4 Collapse

        Re: Month ka end ha , full posts karen.

        Jin logon ne abhi tak 50 posts daily ki limit ko poora nhi kiya unn ko chahiay k woh month k last days men ziyada posts ki limit ko poora karen aur 50 posts daily karen aur tamam posts achi quality ki karen ta k ziyada thanks bhi milen aur phir bonus bhi acha hasil kiya ja sakay
        • #5 Collapse

          Re: Month ka end ha , full posts karen.

          Assalamu alaikum all friends,
          Ji han doston aapko Pata Hoga ke Month ke Aakhir mein jyada Se Jyada post Karni chahie Kyunki jitni Jyada post hongi Hamari Hamen Uttna hi zyada bonus Milta Hai Kyunki vah Hamari mehnat ko and per hi dakhte Hain Ki vah Kitni mehnat Karta Raha aur Kitni ki isliye Hamen manth ke Aakhir Mein hi zyada Se zyada mehnat Karni chahie aur aur Khoob Lagane aur quality ke sath post karna chahie Thanks to all members
          • #6 Collapse

            Re: Month ka end ha , full posts karen.

            G bhai month ka end ha aur hame mehnat ke sath daily aur regular ho kar posting karny chahiye agar ap abhi bhi mehnat karo ge to apko acha bonus mil sakta ha acha bonus hasil karna bohat zaroori hota ha aur acha bonus apko tab he mile ga jab ap is ke liye mehnat karo ge
            • #7 Collapse

              Re: Month ka end ha , full posts karen.

              yes dear feb. ka month khatam hony wala hy ess liye humy chahiye ky hum mehnat karin aur forum mein zayada sy zayada posting karin takeh humy ess month lkla acha bonus hasil ho jaye agar hum mehnat karin gy aur ache pisting karin gy to he humy acha bonus gain ho sakta hy , saab members ko chahiye ky month ky end mein full mehn at karin takeh acha bonus hasil ho thanks
              • #8 Collapse

                Re: Month ka end ha , full posts karen.

                yes you are right
                most th finish ho ra h
                bht ziada posts krain
                tbhi ap kuch gain kar sakty hn
                apny kam p focus krain
                mehnt s kam lain
                • #9 Collapse

                  Re: Month ka end ha , full posts karen.

                  g apna dear boht sahe kaha ka month ka end ha humian is surat main zayada se zayada post or threats karna chahaya taka hamara acha bonus ban jae lekin isa pehla humain thore search kar laiani chahaya or infor gather taka hum jo threats or post karain usa logo ko fiada bhe ho or knowledge bhe isla zayada se zayada threats karain achi or bonus ekhata karain
                  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                  • #10 Collapse

                    Re: Month ka end ha , full posts karen.

                    G han thek kaha apny k month ka end hai to is main full achi sy achi posts or threat karen taa k apko is maim acha faida or earning ho or aap os main eaisly kamyab ho saken or best bonus kama skane or achi earning sy success haisl kar saken or apni life ko asani sy kama sakwn.

                    اب آن لائن

                    Working...
                    X