Kia Loss Recover kar Lene Wala Trade Expert Trader Hota hai

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Kia Loss Recover kar Lene Wala Trade Expert Trader Hota hai
    Aslam o Aalkum
    Dear Forex members hamain forex business main kaam karte howe mehnat our learning ki zrorat hoti hai our agar ap forex business mian loss ko recover kar lete hain to ap forex business ke expert trader ban jate hain our expert bana asan hai agar time zyada se zyada forex ko dia jai.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Kia Loss Recover kar Lene Wala Trade Expert Trader Hota hai

اصل پيغام ارسال کردہ از: Kamran3536 پيغام ديکھيے
    Aslam o Aalkum
    Dear Forex members hamain forex business main kaam karte howe mehnat our learning ki zrorat hoti hai our agar ap forex business mian loss ko recover kar lete hain to ap forex business ke expert trader ban jate hain our expert bana asan hai agar time zyada se zyada forex ko dia jai.
    Loss ko recover karna bahut hi mushkil kam hai aur jo trader apne loss ko easily recover kar leta hai to main samajhta Hun ki vah trader expert trader hota hai kyunki loss ko recover karna itna jyada aasan nahin hai aur loss ko recover karne wala ek expert trader hi ho sakta hai loss ko Ham ek hi trade mirror cover nahin kar sakte hain loss ko recover karne ke liye hamen bahut si trade se profit game karna padta hai tab hi Ham apne lods ko recover kar paate Hain
    • #3 Collapse

ji han bilkul Jo log forex Main apne loss ko recover kar lete hain vahi log Forex Mein Kamyab trader kahlate Hain kyunki loss ko recover karna Koi aasan baat nahin hoti aur isko soch samajh Kar aaram aaram se recover karna hota Hai
      • #4 Collapse

g han dear forex men jo member loss ko recover kar lkete hy wo kamyaab trader hoitra hy es key humen bhhe achi mehnt sy acha kam karana chaia forex men trading karty wakt lalach nai karni chasia foprex men jab hum achi mehnt sy acha kam karen gy too hum bahot he ahi kamyabi hail kar saken gy forex men jab hum dill laga ky kam kareb gy to hum bahot he ahi kamyabi hailn kar skaen gy
        • #5 Collapse

G han dear ap ki baat thik hy pakjsTn forsx ik acha aur online bsuiness hy hamjn forex min online treeky sy kaam karty hoy os ko samjhna zarori hy jitna hum firex min ka ko samjh kar kaam kaien to hamin achi ka.yabi milliy gi q k forex min maam karty hoy loos bhi hota hy aur profit bhi hota hy iisia hamin forex min oos ho y ki soorat min ks ko recove rk at ka lia hamin forex min achi maing kar ka hum forex min apan aloos asaani ka sath recove rkar skaty ahin jis sy hjm kamyaab trader ban sakty hian
          • #6 Collapse

G han brother ap ki bat thek hay forex market main loss aksar traders ko hota hay but bahut kam trader apna loss recover kar patay hain aur aksar traders loss recover karnay ki koshish main apna loss aur zayada kar letay hain but jo traders loss ko recover kar letay hain wahi expert aur kamyab trader hotay hain.
            • #7 Collapse

G ha bilukl loss ko recover karny wala traders hi expert traders kahlata hy so hamein mehnat karny chaye aur pher himat ky sath work karna haye jis sy pher hamein is mn kafi ziada fiada hsoakta hy so hamein is mn mehnat karny chaye aur pher himat ky sath work karien jis sy pher kafi ziada fiada hsoatka hy
              • #8 Collapse

Kia loss recover karna waly expect tradar hotay hai aap ki baat bilkul theek hai forex Main Jo trader loss reacover Kar latay hai or sabar say kaam krtay hai wohi kamyab hotay hai Jo loss recover nahi Kar saktay in ka Lia moskal hota hai expect tradar bana
                • #9 Collapse

G bhai jan forex pakistan mein ju tader apney loss ko recover kar leita hai tu wahi eik expert trader hota hai aur expert trader ju hota hai who apney loss se kabhi bhi preshaan nahi hota hai q k us ko apni qabiliyat pe pora bharosa hota hai k who es loss ko recover kar leita hai aur apni mistakes ko bhi nahi duhrata.
                  • #10 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Kamran3536 پيغام ديکھيے
                    Aslam o Aalkum
                    G Han dear members trading main Kam krty howy Jo banda Apna trade ka loss ko recover kr let's Hy AP ko chahay k Dil sy Kam krain r ek accha experience hasil krny ki koshish krain take a Kamyab ho skain AP ki meh at r lagn AP ki kamyabi hy
                    🌼 Never Give Up 🌼
                    • #11 Collapse

Assalam o alaikum friends ye bat ap ki bilkul theek he ke forex me rehte hue hone wale loss ko cover ker lene wala trader expert trader ban jata he aur ase hi hona chahie ke ager apko loss hota he to peeche ni hatna chahie bulkeh apne loss ko cover kerne kelie mazeed mehnat kerni chahie takeh apko kamyabi mil sake
                      • #12 Collapse

Dear all members Pakistan forex min loss or profit dony hoty hen or jo members Pakistan forex min loss any py sabr krty hen or ziyada mehnat kr k k apny loss ko cover krty hen wo boht he expert hoty hen q jo un ko sab pta hota hai k har kam min loss a skta sirf forex min ni
                        • #13 Collapse

ji hun loss ko recover her koi easily nhi ker sakta is k liay bht ziada mehant ki zarorat hoti ha q k loss ho jany k bad hum bvht ziada confuse ho jaty han aur jub bhi koi trade lagty han tu loss k dar humary mind main rahta ha jis se baz traders apni trade ko thory loss main close ker daity han k ya loss humara mazeed barh na jay jis se loss main izafa hota rahta ha.
                          • #14 Collapse

jo bhi lioss recover karta hai wo mehnat se knowledge aur experience se karta hai to woo expert na sahi lekin acha trader zaror hota hai us ko buhat hi achi kameyabi ho isakti hai agar wo acha kaam karne ke liye money management karainaur agar aesa ho ga to hi wo kameyab ho ga uisliye hman mehnat karni chahiye aura gar hham acha kaam karange to hi kameyab hon ge
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Je han friends jo log forex main apna loss recover kar lete hain wo kamyab treader hi hotey hain q k kamyab treader hi mehnat kartey hain or apney loss ko recover kartey hain is laiy hum ko bhe kamyab treader banney k laiy ziyada say Ziyada mehnat ki zaroorat hoti hai tab hi hum achi earning kar saktey hain

اب آن لائن

Working...
                              X