hamin threads kitni posts k baad ker lena chaiy ?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

hamin threads kitni posts k baad ker lena chaiy ?
    asslamo alikum my dear and respected fellows merya ap logon sey sawl ye hy khe hamin yqreeban kitni posts k baad threads ker lena chaiy kab best rahy ga hamry liuy i mean ager ham 10 posts k baad ik threads ker lein yahi best hy ya phir hamin 25 posts k baad 2 threadfs ikhty ker leny chaiy ye best hy ye sab kesy mange krein ya phir last mein hi 4 threads kerna best hota hy sab members apni apnbi braiy ka izhaar krein ort thanks k zareey meri posts ko appriciate krein ...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: hamin threads kitni posts k baad ker lena chaiy ?

Hum ko thread 10 15 post kay bad hum ko thread karna chya mager deffirent time may karna chya takya hum ko iss say achi earning kar saktya hya ager hum iss mya zada say zada say zada hum ko post karnya hya to ake sath thread nahi karna chya.
    • #3 Collapse

G han dear ap ki baat thik hy pakistan forex min hamin achi thread kanry ka lia hamin firex.min yhread karty hoy hamin forsx min cahye ka hum.forex min taqreban 10 pistin karny ka baad hamin 1 thread karnna cahye hamin fifex min cahyw ka hum firex min pistin karny sy phely thrrad nahin karni cahy3 jis sy hum firex min agr baaf min poostin kanrty hian to hum forex min hamin postin kamry ki limit ko poora kary ga jis sy hamin aisa hargiz nahin karna chaye jis sy hamin nuksaan hota hy
      • #4 Collapse

Dear brother forum pe 4 threads daily ki limit hey aur threads k liay time ki koi pabandi nhi hey kisi waqt bhi threads kar saktay hen aur koshish karen k apnay time ko adjust karen aur daily base pe her 10 posts k bahd aik thread karen tu thanks bhi ziyada miltay hen aur comments bhi ziyada miltay hen
        • #5 Collapse

Hmein is form Mein kaam karte hue thread 10 ya posts ke baad zarur krna chahye lekin thread hamesha achcha aur quality wala krna chahye hmein aisa thread karna chahie jisse se dusrey members Jo is form Mein kaam Kar rhe Hain unka faida ho
          • #6 Collapse

G friends thread Pakistan forex treading business main new members to 50 posts k baad hi threads krty hain lekin jesy jesy new members k knowledge or experience main izafa hota ha wo 10 15 posts k baad thread krty hain wesy b hamen apny 4 threads 50 posts poori hony sy phly phly hi kr deny cahyen ta k hamen zyada sy zyada posts py thanx mill saken or un posts ki waja sy hamen acha bonus mill sake.
            • #7 Collapse

Hum Thread kitni post ka bad Kar saktay hai bohat acha swal hai forex main hum posting krtay hai tu hum ko achay thread bi karna chaiy achay thread nahi kray gay
              • #8 Collapse

ham aik din main 50 posts reply karty hain hamy 50 posts karny ky bad is main threads reply karny chahey pher hi ham success gain kar sakty hain ham isy apna life time professional be bana sakty hain ham is main 24 gantho mai sy kisi be waqt kam kar sakty hain yai ak asa business hain jis main kam karny ky liye hamy kisi be office jany ki zaorrot nahi hoti
                ᴍᴇʀɪ ᴘᴏsᴛs ᴋᴏ тнαикѕ ᴢᴀʀᴏᴏʀ ᴋᴀʀᴇɴ
                • #9 Collapse

dear Threads Hamen Subha Subha Karni chahie Taki din bhar use per acche acche like aur comment mil jaaye is se Hamara bonus bahut jyada Achcha hota hai bonbons mein bahut jyada improvement aati hai aur Hamen kam se kam 5 se 6 post karne ke bad friend Karni chahie Agar Ham directly thread kar denge to Hamari ID Mein 1440 error a jaega isiliye Hamen chahie kya Hamen bahut jyada mehnat se kam karna chahie aur pure kar ke sath kam karna bahut jaruri hai
                  • #10 Collapse

is per koe b papendi nhi ap din mein 4 bar thread bana saktey ho
                    • #11 Collapse

Aoa bhai apko thread hmesha post k bd krni chahye is sy error nhe ay ga or hmesha 10 post k bd ek thread krni chahye ye best rhy ga is sy apko faida hoga
                      • #12 Collapse

forex aik international buisness hain hum is mai aik din mai 4 thread bana sakty hain hamy ache learning gain kar ky kam karna ho ga pher he hum agy bar skay gy forex ak amm business ke nisbat acha business hain hum is mai agar greedy ban ky kam kary gy hum is mai bager pasiao ky account bana kar be kamk akir sakty hain hum is mai apny boss ap he hoty hain
                        • #13 Collapse

Ji Hamen Kuchh post ke bad thread kar leni chahie Yah ab aapki Marji hai ki jitni Marji post ke bad aap third lagaen. Hamen acchi quality Ki Tarah create Karni chahie jisse dusron ko knowledge Hasil Ho ho Hamen gerzaroori thread Nahin Lagani chahie Hamen Soch samajhkar trading Karni chahie Hamen trade Lagane se pahle market ko Jarur analyse karna chahie
                          • #14 Collapse

Se aapki marji hai, aapka kya? Dil Karta Hai vaise kam kar sakte ho ismein Koi shak nahin hai, aap Agar morning mein karna chahte ho to aap in morning apne trend se laga sakte ho lekin agar aap sham ko karte ho to bhi aap kar sakte ho, ismein bilkul bhi kisi kism ki koi restriction nahin hai, aap easily free handedly ya kam kar sakte hain iske sath aapko yah focus karna hai. Kya aapane mehnat karke Achcha kam karna hai
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

hamy 50 posts karny ky bad threads karny ho gy forex all world main pahl cuka hain is main usa or china jasy bary bary mumlik be involve hain yai duna ka topar business hain hum is main soba sham yai rat main kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain hamy market ky up or down ko watch kar ky pasia be invest karna chahey per he hum is main acha profit hasil kar sakty hain

اب آن لائن

Working...
                              X