Indicators are important part of our strategy.

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #646 Collapse

indecitor mera kihal ma to un logo ka lia best choze ha jo thk tarha sa market ko read ni kr pata ha or sb kuch loss kr bethata ha indectr un logo ka lia bohat acha ha jo forex trading ma zaida acha ni hota
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #647 Collapse

Indicator hamari trading success main boaht eham kirdar ada kar sakte hain,hamen apni trading ki planing main indicator k anylisis ko b zarur istemal karna chahiye ta k trading se behtar nitaij hasil ho saken.
      • #648 Collapse

g han indicators bhut ahmiyat rakhty ha ap ki trading ma ku k indicators ki madad sy ap bhut zayada time profit kar sakty ha indicators ap ki madad k liye forex trading ne humin advantage k tor par diya ha traders ki help k liye.
        • #649 Collapse

Indicators us karny sy hon ko koi na ko help malti hy ka aur hum indicator aply kar asch tread bi kar sakty hy indicator hum ko market ka trend ka pata chlta hy long trem aur short trem as ap ascha sy asch indicator us karn chay
          • #650 Collapse

jee bhai jaan bilkul sahi kaha ap ny yahan pa kamyaab wo hoty hain jo apny ap ko market trends k sath up to date rakhty hain or indicator b aik aisa zriya hy jo hmen market news k sath in touch rakhta hy soo ya achi earning k liy bht he achaa tool hy ...
            • #651 Collapse

hello and salam to all indictor hamein market ki thori bahut nishan dahi kerte hain jis se hamein market mein in hone ka acha moka milta hai.
              • #652 Collapse

Forex trading aik buhat hi acha business he es min se hum market ko analysis kar k kafi bari earning bhi kar sakte hin humari knowledge aur humari earning es business min aik clear aur kamyab stretagy k bad hi mumkin he aur phir technical indicators bhi humari help kar sakte hin es business min.

• #653 Collapse

Technical indicators humin market ki movement k bare min kafi kuch batate hin hum agar ye business samjh kar karte hin to humin en indicators se kafi madad milti he hum en indicators ki madad se market ki movement ka andaza laga leite hin aur phir hum earning bhi kar sakte hin.

• #654 Collapse

es kam ko achy ansdaz ma krny k lea zarue ha k es kam ko proper time dea jay phir he es kam sa fida hasil kea ja sakta ha warna es kam ko krny ka koe fida ni ha pasa earn krny k lea

• #655 Collapse

es kam ko achy andaz ma kr k boht sa pasy earn kea ja sakt ha jo k bohat fida mand ha hr ksi k lea pasa ean krna boht asan ha es kam ko krny k lea es sa ha g

• #656 Collapse

me is ko theek nahi sumjhta indicatory mostly lagging he hotay hayn tou koi indicator ap ko proper info nahi deta jitni achi and timely info ap ko candle sticks de skti hayn isliye humien candlesticks ko smjhna chahyee
                        • #657 Collapse

assalam o alaikum mere bhai apne achi question kia hai indicator achi hai new treader kliye par agar app khud tread business ko samajke tread na kare to app is tread business k bare me ya tread k bare me nehi samaj paoge..shukriya..
                          • #658 Collapse

Forex trading min jeise k hum jante hin har waqat hi movement rehti the aur kamyab traders ko lazmi toor pe market ka theek andaza kar k tading karne min hi profit mojod hota he. Rizwan bhaie apne durast kaha he hum jo bhi stretagy banaein indicators aik important part he har stretagy ka.
                            • #659 Collapse

indicator bahot hi zarori hotay he and forex aik legal business hai sab ky liye aur is mein forex ko people bohat pasand kartay hain aur new genertaion is bsuiness ko bohat like karti hai aur future mein bi yehi business legal ho ga aur people is business par work kar reh hon gy.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #660 Collapse

Ji han aesa hi hai k indicators k through hamain thora idea ho jata hai k hamain kea karna chahye or kea nahi aik dafa ki trading main toa mujhy approximately 80 % in indicator ki wja say profit hua

اب آن لائن

Working...
                                X