Mera trade 4 kisy kahaty hayn.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Mera trade 4 kisy kahaty hayn.
    Dear AP logon my sub koai mujy ya Bata sakta Hy ka meta trade 4kia Hy .or is ka Kia faida hota Hy .forex ak bohat hi acha business Hy .mujy forex per bonus account banayn hoay ak month ho gia Hy or ab my trading ka liay kon say broker use karon.agar my meta trade install karti hon to is ko kis trah sy use karty hayn .
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Mera trade 4 kisy kahaty hayn.

dear apke bat belkul thk hy forex men jasy hum 50 m posts karty7 bhen wasy he hum forex men 4 thrdae kare sakty hen or thrdae ka matkab hota hy forex men new poat creat karna hota hy jab hum dosri posts ky ka replyu karty hen wasy hje jab hum khd thrdae creayte karen gy to hum forex men forex men kafi achi kamyabi bhail kar skaen gy
    • #3 Collapse

G dear ye aik broker hai yani kay aik appliction hai jis ko ap es mai install kar kay es mai ap trade lagtye hain aur es say ap ko ko asani ho jatye hai trading mai tu esye he mt 4 khaitye hain baki kam tu ap kay forex account ka he hota hai na
      • #4 Collapse

dear g han ap nay sahe bat kahe hay jis main ham trade kertay hein dear is ko mtfour trader khatay hein is main ham ko oppertunity dey jati hay k ap apni trade is trader pr ker saktay hein so ham ko chye k ham is main apnay kam ko honesty k sat karein aor is k bad ham ko chye k ham agagy ki janib berin agar ham aisa kertay hein to ham zaroor kamayb ho saktatyy hein is main .
        • #5 Collapse

Asslam.o aalikum..g han dear ap ki baat thik hy pakkstan forex ik acha aur online bsuiness hy mt4 yehi online bsiness hy hum is forex min bsuiness min aam.guftagu sy baat cheet karty hain is mt4 min hum apni sada langung urdu min baat karty hain is min hum assani ka sath kaam.akr samty hakn aur is min achi treading bhi kar sakty aur is min acha profit hasil kR sakty hain yeh mt4 broker bahut acha aur kamyaab bsuiness hy hum is min asaani ka sath kamyab ho sakty hain
          • #6 Collapse

Aik khas treeqe se instaforx Ka account BNA jr Pak forum ke Sath attach krna hota hai aur yeh jld jr Lena chahye takeh late na ho Jaye aur bonus waste na ho Jaye method Sahi se Nahi pta complete aur meta trade 4 Yani mt4 trading app ya software hai jis mein Jo instaforx Ka account bnate Hain Woh login jr ke trading Mr Skte Hain demo account login jr ke BHI practice kr Skte hain
            • #7 Collapse

Mt4 platform per Jo work karte hain metatrader 4 hota hai use use Karke trading kar sakte hain trading ka platform hai. .
              • #8 Collapse

Ji han Sar Kabhi Kabhi Aisa Hota Hai Kya Hamare bahut mistake hote hain Aaram karna bhi nahin hote hain isliye Mr Kaho to raat ko sudharne ke jaise Kya mehnat Karenge to Jarur Kamyab Ho Jaenge mehnat Karni chahie Agar mehnat Karenge to jaenge
                • #9 Collapse

Metatrader 4 Ek application Hai Jis per Ham Forex trading kar sakte hain is application mein bahut Sare brokers maujud Hain Ham Kisi bhi broker's ka account is application Mein login kar sakte hain aur ham trading kar sakte hain
                  • #10 Collapse

hamy mt4 ko use kar ky kam karna ho ga pher he hum pasia kama saky gy forex aik unique business hain hum is ma bager pasiao ky account bana kar be kam kar sakty hain hum is mai agar lalchi ban ky kam kary gy to hamy loss ho j yag is mai market ka balm nahi hota forex aik acha business hain is mai hamara koi be boss nahi hain
                    • #11 Collapse

Dear member ye trading ka hi platform hy mt4 platform pr jab hm kam krty hain tu meta trader 4 use krnk hm trade kr sakty hain
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #12 Collapse

metatrader for terminal hota hai yani software hota hai jo hamen block kar deta hai usmein humne trading karni hoti hai jismein hamen market show hoti hai mushkil Mt4 kahate Hain

اب آن لائن

Working...
                        X