Threads r posting limit mae krne chahe daily base p

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Threads r posting limit mae krne chahe daily base p
    G bilkul apko is gorum mae daily bade p apne work complate krna cjage js se apko fayda hoga is k ilwah apko is forum mae posting r threads ko limit mae krna chahe limited mtlb 50, posting daily ku krna hoge r 4threads bhre apko krna honge js se apko acha fayda r apko posying t tbreads quality ki krne honge r informatuve hone chahe thanks
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Threads r posting limit mae krne chahe daily base p

g han dear apke bat belkul thk hy forex men humen chaia keh hum thrdae or posts daly base pe karni chaia jab hum forex men achi mehnt sy kam karen fore men dill lagaa ky kam karen forex men daly base pe kam karen gy tab he hum forex men achi kamayab i hasil kar saken gy forex men kamyabi hasil karny ky ley humen chaia keh hum daly ka target daky he complete kjaren gy tab he hum forex men achi kamyabi hasil kar saken gy
    • #3 Collapse

G han dear ap ny sai kha hy hamy chaiye ky ham is me apni post or thread ham ko poru limit me karni chaiye daily basisc par ham ko daily ki post or thread ko mukamal karna chaiye agar ham is me daily ka target mukamal karty hy ti ham ko ik acha bounas mill sakta hy
      • #4 Collapse

G han jnab ap ny sahi bat samjhai hy aor posts ki limit bhi btai hy iskey sath sath threads ki limit bhi aor sath main yeh bhi btaya hy k inko daily base par mukammal karna hy
        agar yeh ap se aik hi waqt main pori na hun to apny kam ko 3 hisson main karlen aor har aik main 15 posts karen to is trah ap waqfy waqfy se apna kam bhi pora karlengy aor thakeyn gy bhi nahi
        • #5 Collapse

G Han bilkul AP ki baat saheh hy AP k apni posts r threads ko limmit k hissab sybkrni chahay post to 50 sy ziada nahi ho sakti hy Lakin threads agr limmit sy ziada hon gy to AP k ye threads delete ho jaty Hain.
          🌼 Never Give Up 🌼
          • #6 Collapse

Asslam o aalikum .g han dear ap ki baat thik hy pakistan forex min agr hum.achi kamyaabi chaty hain ro forex min hamin daily bace par apni thread aur postin ki limit ko poira karna ho ga forex min kamyaab hona asaan baat nahin hy kamyaab hony ka lia ziyada sy ziyada mhenat ki zarooeat hoti hy q k hum forex min jitna ziyada sy ziyada kaam karin gy hum otna hi forex min achi kamyaabi hasil kar sakty hain aur acha knowledgw aur experince hasil kar sakty hajn isi lia forex min apny thread air postin ki limit ko poora karny ka sath sath hamin os ki achi quality ka khiyal rakhna zaroori hy iis sy hum.avha boness hasil kar kamyaab ho sakin.
            • #7 Collapse

G han dear ye bat tu hai kay ye kam tu daily base pay he karna chye kiyu kay ager ye kam daily base oay kiga jata hai tu es kay kafi sarye faidye bhi humain miltye hain tu ap ka kam hai kay es mai daily base pay kam karain
              • #8 Collapse

G han thek kaha apny k Acha bonus haisl karne k liye apko dialy best threats or posts karni chaye jis par apko bonus ka Acha amount milta hai isliye koshish karhe m forex main daily 50 posts or 4 threats lazmi karen taa k apko best way main earning ho achy bonus ki bunyad par.
                • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                • #9 Collapse

Thread aor posting aik limit mn karna chahye
                  Out of Limit kabhi b achi posting aor thread Nahii hotyy hein
                  Pak forex trading business men work karty hwe agr trade acha lagayen Tu acha profit Zror hasil ho ga
                  Pak forex trading business men work emandari aor achyy sy knowledge sy karein acha kaam hi aik Successful Trader bntA hy iss liye ahtyat sy work karen
                  Jitna acha business mn work ho ga tu hi achii earning k sth hi achii kamyaabi ay gii

اب آن لائن

Working...
                  X