Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※
    Asalm o alakum dear forex members forum ke rules main ye hai ke ao is par english main post nhi kar sajte hab ap english main post karen ge to us post ka ap ko bonus nhi dia jai ga is kye koshish karen ke jo bhi post banain woh urdu laguage main honi chahyian.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

    G han dear ap ki baat thik hy pakistan forex min ik aam forwx hy hum.is min ik aam guftagu kar sakty hain is min hum aam aur asani urdu min guftagu kar sakty hain isi lia jab hum forex min english min postin karty hain to humari postin ko delelte kar dita jata hy isi lia hamin cahye urdu min apni postin karin aur ap y kaam.ko acha karin jis sy hum forex min acha boness hasil kar sakty hain..
    • #3 Collapse

      Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

      اصل پيغام ارسال کردہ از: Kamran3536 پيغام ديکھيے
      Asalm o alakum dear forex members forum ke rules main ye hai ke ao is par english main post nhi kar sajte hab ap english main post karen ge to us post ka ap ko bonus nhi dia jai ga is kye koshish karen ke jo bhi post banain woh urdu laguage main honi chahyian.
      Is form per English mein posting karne se bonus to kya hi Milega aapka account bhi ban kar diya Jaega form ke rules mein aap padh sakte hain ki is form per English mein posting allow Nahin Hai Kyunki yah Pakistan Forex form hai
      FRD 07 TRADING JOURNAL
      • #4 Collapse

        Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

        Ji hum is business main hamesa Urdu main post kertay han ya aik Pakistan ka business ha AGR hum English main post karain gy to WO post delete ho jati ha
        • #5 Collapse

          Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

          forum keta hy k agar sarif ko post karni hy to forum ki zuban ko ikhtiyar karna hoga is k bar aks agar koi aor zuban main posting karengy to na sirf time waste hoga bulkeh hamara nuksan bhi hoga
          • #6 Collapse

            Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

            asa nai hai is main hum urdu main bi aur posts kar skaty hain aur english main bi kar sakty hain but hamain psts asi krni ho gi k dosry bndy ko easily smjh aa jaye aur hamain bi is ka acha bonus hasil ho ga aur log bi is main information achil saky aur ye ak boht hi best business hai is main achi earnign kar k hi hum sucess hon saky gay
            • #7 Collapse

              Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

              Basically Jo Ham Logon ke pass Pakistan Forex form ka platform uske upar Ham Logon Ko sirf Urdu ke andar posting karne ki Ijazat hai Akele ham log Chahte Hain Ki Ham English mein posting Karen ya FIR ham log English bolna Chahte Hain then we have to select Hamen select karna padega mt5 form jo ki ek alag se form hai lekin yah directly instaforex ke sathi Juda Hua
              • #8 Collapse

                Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

                Brother forex forum per english mai post ker hi nahi sakty is se account hi banned ho jata hai phir bonus milna to door li bat hai jab account hi banned ho jay ga to bonus la him soch hi nahi sakty
                • #9 Collapse

                  Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

                  Assalam o Alikum.
                  G bahi English ma posts krny prr hmein bonus nai milta es ki wja ye h k forex k kuch rules hein r e rules ma sa ak ye rule b h k hm forex ma jo b bat krein gy Wo sirf urdu ma krein gy kyn k dear forex ma kuch members asy b hein jinein English ma ki hoi posts r threads ki smj nai ati r pir wo ap k threads ka answer b nai dy paaty, dear forex ny ye rule hamari asaani k liye bnya h r hmein ciye k es rule prr b amal krein ta k hmein zayda a sa zaysa bonus hamri ki hoi mehnet prr mily.
                  • #10 Collapse

                    Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

                    Urdu forum hai to English posts threads krni BHI Nahi chahye because zyadah tr Urdu he smjhte hone ge aur kya pta lose English smjh aati hai lose Nahi to reply thanks BHI km mil Skte Hain doosri language use krne se I think
                    • #11 Collapse

                      Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

                      Asslam o alaikum dear members aisa h k jb hm forex mn apna account create kerty hn to medium of communication required hota h k ap English use kerna chaty hn ya Urdu so is wja sa ager urdo k forum pa hn to is mn sary member urdo mn bat Kerry hn so is BT ka hmen khas khatal rakhna Chaya k hm b urdo mn bat kren.
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #12 Collapse

                        Re: Kia waqi English main post karne par bonus nhi milta ??※※※

                        Forex ke rules Mein yah likha Nahin hota hai kya mis Mein Jaroori English mein baat karenge Main Agar Nahin Karenge tab bhi Hamen bonus Milega Agar Ham English mein baat karenge To Hamen yah pata nahin hota hai ki Hamen isase Achcha Milega ya nahin Agar Ham Urdu mein baat karte hain To Hamen yakin hota hai kya message Achcha Bole shasan kar Sakenge

                        اب آن لائن

                        Working...
                        X