Her trade profit min jay ye kmyyab trader ki alamt hai

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Her trade profit min jay ye kmyyab trader ki alamt hai
    Asslamo Alakum welcome to pak forex dear friends forex forum p quality post r thread kren acha bonus wadol kren us p save trading kren learning se planning se risky trade open na kren jes se hmn kmyyabi mlti hai hmei trade profit min aa jati hai kmyyab trader ki almat hai wo mhnt sbr se kam leta hai laluch r jaldbazi ni krta
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Her trade profit min jay ye kmyyab trader ki alamt hai

ji hun apki bat sahi ha lakin humain is bat se overconfident bhi nhi hona chahaiy bulqy mazeed apny apko acha trade ban,ny k liay mehant kerni chahaiy q k akser trades ko jub do char trades main se profit hony lagy tu wo overconfident ho k trading kerny lag jaty han aur dosri ba lazmi bhi nhi k successful trade ki bhi her trade profit main close ho loss se humain dil chota nhi kerna chahiay.
    • #3 Collapse

Dear brother ap ki bat bilkul theek hey lekin aesa mumkin nhi hey kiun k yeh business hey iss men her trade profit men nhi ja sakti kiun k loss bhi iss business ka hissa hey iss liay experts ko bhi ho jata hey aur kamyab traders ki ziyada trades profit men ja sakti hen aur bahut kam loss hota hey lekin loss hota zaroor hey
      • #4 Collapse

Koi bhi trade itna successful nehi hota ky her trade hi profit main close ho saky hamain forex market main trading ka Jitna bhi zyada experience hasil ho jaey Ham forex market main trade kerty huey her trade profit main close nehi ker sakty hamain forex market main trade kerty huey zyada trades main loss hota hai aur kam trades main profit tou kamayabi yeh hai ky profit loss sy zyada ho
        • #5 Collapse

Yes he trade profit mein Jana kamyabi he to hai agr koi hr trade Jo profit mein la skta hai to kamyab he hai but I think he trade ka profit mein hona kafi mushkil hai shayed shayed kafi mehnat krni pre
          • #6 Collapse

jis ka har trade profit main jane lage to us se zyada kamyab unsan kii nhi ho sakta kyun ke kabhi kabhi to expert traders ko bhi loss ho jata hai is lye hamain achi learning karni chahye our jab hamare trade profut dene lag jain to hamain ye soch lena chahye ham kamyab ho the hain.
            • #7 Collapse

market main planing kar k hi hum achi trade kar k hi hum sucss ho sakty hain aur hamain market main bi trade kar sakty hain aur hamain market main bi profit ko use kar k hi hum achy say trade kar k hi hum rreal main bi sucss hon gay aur hamain market main bi trader banany say pahlhy is k bary main run karein gay
              • #8 Collapse

hamain market main kamyab hony k liye learning karni ho gi tab hi hum sucss ho sakty hain aur hamain market main profit hasil karny k lie learning karna ho ga tab hi hum run kar skaty hain aur hamain profit hasil karien gay tab hi hum real main bi perform karny k kabil ho sakty hain aur hamain is say loss km ho saky ga
                • #9 Collapse

g bikul har trade ager profit hi gsain kry tu ye kmyabi ki alamt hi lekin kbhi b overconfidence na hu or secure ho ky hi trde kry ta ky zaida bra loss na ho jye
                  • #10 Collapse

Apni mehnat r khoob dol laga ker ki gai learning k bad log gorex mai ecpert banty hain r un k pichy salon ki mehnat hoti hai phir achi r riskless trade kerna un k liye boht chota sa kam ban jata hai jisy wo boht jald complete bhi ker lety hain r aesa bhi hota hai k un ki her trade profut mai jati hai phir wo dosry members ko bhi bonus bananynka idea dety hain r trade mai un ki help khud kerty hain per eik bat hai k overconfidient kabhi bhi na hua jay
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

Assalam o Alikum.
                      G ap ki bat teak h, forex ma har trade kamiyab ho es ka enhsaar market analysis per hony k sat sat trader ki apni capability prr b hota h, ak aca trader jo hota h wo hasma asa trader choose krta h jis ma us loss na ho.

اب آن لائن

Working...
                      X