MT4 min hum buy or sell krny se profit kmaty hain.

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

MT4 min hum buy or sell krny se profit kmaty hain.
    Asslam o alaikum friends meta trader 4 aik app hi jo play store p mojud hi is ko download kr k hum trading krty hain or trading min buy or sell mtlb money exchange ka kam krty hain
    :1f60d: Dear 1 thanks to bnta hi :1f627:
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: MT4 min hum buy or sell krny se profit kmaty hain.

ji han bhai jan mn ap ki is bats ay agree krta hon k is say ham m0ney axchange karty hyn is say ham apny dalor ern krty hyn is app ko ham meta 4 treader kehty hyn or os say han demo bhi use kr sakty hyn is k bahot hi achy faidty hyn forex mn .
    • #3 Collapse

Gi bulkul Mt 4 he wo software Hy jis me hum trading KR k profit hasilbkrne hai Mr 4 meta treda4 k name se bhe Jana jata Hy Jo log mt4 me mehnat krte Hain or marketing k anylsis KR k trade kre wo hmesha loss me ja he nahen sakta wo hmesha profit me jae ga
      • #4 Collapse

Brother meta trader 4 men bahut ziyada pairs hen inn men se kisi pair pe bhi trading kar saktay hen lekin tamam pairs ka experience hasil karna bahut mushkil hota hey iss liay unn pairs ko hi select Karen jin jin ka experience ho single pairs risky hotay hen iss koshish karen k currency pairs men trading karen inn men safe trading hoti hey
        • #5 Collapse

aslamm o alikom g hn bhy jan hm es mr 4 man bhi thrading kr k prafit hasil kr sktty hn es sa bhi hmn achi erning ho skti ha y ak zyada priz ha hm es man zyda priz man bhi thrading kr skty hn.thankx
          pakistan Zindabad
          • #6 Collapse

g han bhai jan ap ny bilkul thk kaaha hy mn ap ki is bat ko manti hon MT4 aik app hy jis py hm trading karty hn r is jaisa aik r bhi app hy jo k MT5 k name sy aya hy kaahty hn is mn pending order ki limitt zyada hy r bhi is mn changes ki gaai hn jo k achi hn laikin in ka maksad aik he hy k hm is mn trading karin
            • #7 Collapse

G ha bahut hi achy bat share ki hy apny hamien is mn chaye ky ham mehnat sy kam kairen aur pher ik achy aur strong signal sy buy ya pher sell kar sakty hn jis sy pher hamien is mn kafi ziada fiada hosakta hy aur pher is mn ham ik achy earning bhi hasil kar skaty hn
              • #8 Collapse

Aapane kisse chat par sabse top per right side per Plus ka Nishan hai aapane usko click karna Jab aap usko click Karenge to Yahan per Kuchh Is Tarah ka page a Jaega theek hai Sabse pahle aap Jahan per likha hua instant execution Uske niche 1.00 iska kya matlab hai iska matlab hai ki vah $1 ka Volume Ham select kar rahe hain lekin lekin 200 agar aap Kyunki start mein aap learning kar rahe hain to main kabhi bhi aapko Nahin kahunga ki aap $1 ki pet Karen BTech $1 ki ped se aapko bahut jyada running ho jayegi theek hai lekin yah ki ismein Iske Sharir per aapke andar agreed a Jaega Lal chai Degi theek hai Sabar aap Sabar Sabar Nahin aap kar Payenge theek hai lalach ki vajah se aapko Ek Waqt Main To aapko profit Hoga lekin aapko bahut jald loss Ho Jaega To Main yah kah ke start Mein Jab tak aapki learning chal rahi hai aapke Chhoti aap volume aap Chhota volume use Karenge kya Byan se aap main karen to volume hi Chhota Hota ja raha hai theek hai abhi Adhyaksh and keytrade han theek hai
                • #9 Collapse

hum order place kar ky acha bonus kama sakty hain forex aik online business hain hum is mai apne marze sy time table bana kar kam kar sakty hain forex aik amm business ke nisbat acha business hain hum is mai agar tukka system sy kam kary gy to hamy kuch be hasal nahi hoo ga forex paksitan mai legal ban cuka hain
                  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                  • #10 Collapse

Bilkul Sar Ham trading account mein trade karte hue Achcha profit Hasil karne ke liye Ham kam karte hain aur iske liye Agar Ham Ek acche trader Banna chahte hain aur accha profit bhi Hasil karna chahte hain to iske liye Hamen chahie ki Ham mehnat Karen mehnat ke bagair koi bhi kam Ham nahin kar paate Hain

اب آن لائن

Working...
                    X