Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????
    Dear agercha hum jitni bh expertation hasil ker ly phr bh ak achy job holder ki trah patient sy kam he lena zzaruri hobgiya jisa ka hamy bahut he fadda hota hy . brother work aor phr continue rakhty rahy rukna nh chahy......
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

    Aap nay theek kaha forex main aap jab trade lagtay hai tu aap ko sabar karna chaiy Sabar nahi kray gay tu loss ho sakta hai Jo log tarde laga Kar sabar ka sath wait Krtay hai un ko acha profit hota hai Jo log wait nahi kray gay tu un ko loss hi hota hai
    • #3 Collapse

      Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

      Asslam o aikum
      G han bhai jaan ap ki baat bilkul thik hy min ap ki baat ko achy sy samjh raha hon ka pkistan forex min tread lagany ka bad os ka sabar karna chye os min jaldbazi nahin karni chaye agr hum os tread min jaldbazi karin gy to hamin los bhi ho sakta hy isi lia hamin os min jaldbazi nnahin karni balke os tread ka intazar karna bahut zaroei hy jab who tread peofit min ati hy tab ja ka os ko clos kar dai jis sy hum acha profit hasil kar sakty hain..
      • #4 Collapse

        Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

        Gi han Mary khayal mein pahly to trade soch samjh kay lagani chaiy aur agar laga bhi day to sabar say kam kary ji warna hamara loss bhi ho sakta hay or jo log tread laga kay sabar kay sath wait karty hain to unhay acha profit hasil hota hain to sabar say kam kary
        • #5 Collapse

          Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

          g han dost apki baatbse agree karta hun forex trading hai bhi bhot sabar ka kaam jab tak ap main sabar nhi app forex trading main kamyab nhi ho pate jab koi trader apne andar sabar peda kar leta hai phir woh har trade se easily profit hasil kar leta hai.
          • #6 Collapse

            Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

            G haan forex me trading karty waqt apny jazbaat py kaabu rakhty huye sabr sy laazmi kaam lena chahiye tab hi aap kamyaab ho sakty hn agr aap sabr na karn to aap koloss ho sakta he
            • #7 Collapse

              Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

              jee bhai hmen trade laga k markete or laptop pc ko tarde lga k or take profit laga k or stop loss laga k close kar dena chahiye agr hm markete ko daikhty rahy ge to hum tention main loss main he close karr den ge behtar hai ap stop loss or take profit ki hit hony den achy signal pe trade karn to apka tp her hit hogaaa
              • #8 Collapse

                Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

                G haan dear patience k sath forex trading ka Kam chalta Hy es leay hamesha AP ko es me kabhi tabhi mumkin hota Hy jab AP forex me trading sahi trha kren gay wrna apko serf loss hota hy es karobar me trading aik asa Kam Hy Jo apki mently presence sy chalta Hy sbr sy chalta Hy chahy loss ho ya profit sabr o tahamul sy Kam kren
                There is always light. If only we're brave enough to see it. If only we're brave enough to be it.
                • #9 Collapse

                  Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

                  Dear friend market Mein Jab order place Karte Hain To Trend and hone Tak market ko Chalte Rahane Dena chahie...
                  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                  • #10 Collapse

                    Re: Trade lagani ki baad jisa ki sbber kerna chahy werna bahut loss ??????

                    Aoa
                    G bhai thek keh rahee ho pakistan Forex trading business men jab trade lagai jay tu kadi ve hum jaldi na karein ager jaldii ki tu loss authentic ho ga loss jaldi trade uoen karny sy hota hy 1 tu aksar daikha jaata hy jab b trade lagai jay tu aksar Member lalaach mn aa kar trade jaldi sy upen kar daity hein aor phirr loss ka samna karna parta hy iss lye ahtyat karein

                    اب آن لائن

                    Working...
                    X