Kmyyabi hasil krni hai es business min to sl r tp lgy

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Kmyyabi hasil krni hai es business min to sl r tp lgy
    Asslamo Alakum dear friends forex min kmyyabi hasil krna easy ni bht zeada mhnt k 7 learning ki zrort hoti hai jo log forex market min trade open krta hai loss se bachny r profit gain krna chata hai wo apni trade min tp r sl ka use lazmi kry kmyyabi zror mly ge
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Kmyyabi hasil krni hai es business min to sl r tp lgy

G ha dear ap na thk kha is ma hum loogo ko ya chia kha ab hum loog is ma month ka end bhut zidia mahnat karni chia is sa hum loogo ko kamyabhi hasil ho ge or acha bounces hasil ho ga or acha profit bhi mila ga or SL or tpy par trad lagne chia zidia na ligia
    • #3 Collapse

g han bhai jan apke bata belkul thk hy forex onlline tarding men achi kamyabi hasil karni hy toi humen chaia keh hum sl or tp ka estaml karen gy tab he achi kamyabi hasil kar sakengy jab tak hum ls or tp ka estamal nai kaaren gy tab humen achi kamyabi hasil naai kar sakengy or na he hum apny loss ko rok saken gy .tp or sl ka lagana kamyab tarder ke nishani hy
      • #4 Collapse

G han brother forex market main stop loss aur take profit ka use karna bahut zaruri hota hay aur koi bi strategy stop loss aur take profit k bena adhori hay aur ap us say us wakt tak faida hasel nai kar saktay jab tak ap sl aur tp use nai kartay q kah har wakt trader market ko nai dekh sakta esleay stop loss aur take profit lagana zaruri hay ta kah target pura honay par trade khud say close ho jaay.
        • #5 Collapse

Gee bilkul take profit or stop loss se waqat ziya honay se bach jata hai q k order auto book ho jata hai hum yeh set kar k offline ho sakte hai jis se hamara order khud be khud hai full ho jata hai agar main stop loss use karta tha take profit zaroor use karta ho ab main stop loss b use karna laga ho k main ne forex ki stuyd ki hai chf currency life main ek bar boht buri tarah boht long gir gi thi jis ki wajah se kafi trader k account wash ho gay the yeh koi 100 pips nai gir thi balke 1000pips se b zaida gir gi thi ab main utna stopy loss lagao ga jitny main ne pairs par invest ki hai
          • #6 Collapse

Trading mn money managemnt buht zarori hy jis sy hm apna tp r sl decide kr skty hn hmy chahy ky hm trading mn every trade tp r sl rakhy is sy hm profit bna skty hn r agr market kisi news ki wja sy negative move kry to hm zeada loss sy bach skty hn is liy sl rakhna chahy
            • #7 Collapse

w slam sir g bilkul sahi kha ha apny sl r tp use kr k trading krny ki strategy hamesha achy traders he bnaty hen q k wo na he ziada profit ki laluch m prty hen r na he ziada loss ka risk lety hen wo apny profit r loss dono ki aik limit set krty hen r us limit py kam krty hen r unki ye bt unko hamesha he kamyab bnati ha koi bhi agr kamyab hona chahta ha to trading m tp r sl lgana shuru kr dy
              • #8 Collapse

hamy aik timee table bana kar forex mai kam karna ho ga pher he hum pasia kama saky gy forex aik unique business hain hum gar mai bath kar is mai kam akr sakty hain is mai kam karny ky liye hamy kise be office mai jany ke zarorta nahi hote hum is mai bagr pasiao ky account bana kar be kam kar sakty hain is mai hamara koi be boss nahi hain
                • #9 Collapse

g han forex trdaing main tp or sl best trdaing tool hain jin se hum apni trdaing ko bhi bahtr kar skty hai or save trdaing bhi kar skty hain u apni trdaing main stop loss or take proft ka use karen jis se ap apni trading ko bhi bahtr kar skty hain r kamyb bhi ho skty hain or jub hum en ko use nahi karty hain tu hum kbhi bhi complete trdaing nahi kar skty hain
                  • #10 Collapse

is forex main planing kar k hi hum sucss hon gay aur hamain kamyab trader banany say pahly is k bary main learning karni ho gi tab hi hum sucss hon gay aur hamain part time main bi job kar k hi hum real main bi perfrom kar k hi hum sucss hon gay aur is forum main kisi bi waqt trade kar k h ihum run kar sakty hain it is best job
                    • #11 Collapse

AoA,
                      Dear Forex members agr ap Forex mai trading krty huy kamyabi hasil krna chahty h to apko chahye k ap SL aur TP ka Zaror istimal kren, ta k apka account balance wash b na ho aur apko acha profit b mily, SL aur TP Forex trading ka hisa hai,inhai use kia kren.
                      • #12 Collapse

YeS KaamYaBi HaSiL KaRneee Ke Liye Is BuSinessS HaIN StOp LoSs TaKe ProFit use KaRnaa ChaahYe Que KE TradIng MAin Take ProfiT Lazmi HotA HAin Isi Litye TaKe Profit Aik Khas Tool Hota HAin Aur Is main Ham JAb TAke Profit Ka Use KArte Hain tO HamAre Trades Auto Close Ho JaTe Hain Isi Liye Take Profit HamRe Trades Main Laga Hona BuhUt Hi Ziada IhmIYat RakhTa Hain.
                        Everyone thinks to be successful but only hard work is successful...
                        :1f4af:
                        • #13 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: arifhunjra پيغام ديکھيے
                          Asslamo Alakum dear friends forex min kmyyabi hasil krna easy ni bht zeada mhnt k 7 learning ki zrort hoti hai jo log forex market min trade open krta hai loss se bachny r profit gain krna chata hai wo apni trade min tp r sl ka use lazmi kry kmyyabi zror mly ge
                          Acchi trading karne ke liye aur professional traders banne ke liye yah bahut jyada jaruri hai ki Hamesha stop loss or take profit use Karke trading ki Jaaye Jab traders Bina stop loss aur take profit ko use Karke trading Karte Hain To unke trading acchi Nahin Hoti Hamesha stop loss or take profit use karna chahie
                          FRD 07 TRADING JOURNAL
                          • #14 Collapse

g ha g forex main agr hamy kamiybi hasil karni hain to hamy ziada say ziada mhant karni chahy our achy bonus ka wait karna chahy ham jitna bh acha kam kary gay hamy otna hi faida hoga forex mai hamy kaiyi hasil karni hain to hamy achy say kam karna chahy taky ham acha bonus hasil kar saky
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Ager es business main apne ap ko kamyab karna chate ho tu copy paste se parhez kare Q kay es se ap ko koi fida nhi mele ga ulta account band ho jay ga

اب آن لائن

Working...
                              X