Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay
    Loss ki limit be trading me rakni chaye hamy ye decide karna chaye key ham ketny percent loss le sakty hey esi loss key base par ham profit ki limit determine kar sakty hey, loss ki limit na to bahot zeyda kam honi chaye aur na bahot zeyda risk limit key sath trade open karna chaye esi tarha profit limit be reasonable hi hona chaye jo asani se complete ho saky.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

    ji han hmain profit or loss ko bhi zahin main rakhna ho ga q kh ager hum apny mind main loss ko nh rakhin gy to hmain ager ho bhi gya to hmain bht ziyada preshani ho g hmain chahiay kh hum loss sy mayoos nh hona chahiay.
    • #3 Collapse

      Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

      G han ager hamarey maindain loss limit na ho to ham Pakistan forex forum main se acha profit bhi hasil nahi kar sakte ham ko ager Pakistan forex forum main kamyab hona hey our acha profit hasil karna hey to ham ko maloom hona chahiye k ham ko is se loss bhi ho sakta hey.
      • #4 Collapse

        Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

        اصل پيغام ارسال کردہ از: irfankhan786 پيغام ديکھيے
        Loss ki limit be trading me rakni chaye hamy ye decide karna chaye key ham ketny percent loss le sakty hey esi loss key base par ham profit ki limit determine kar sakty hey, loss ki limit na to bahot zeyda kam honi chaye aur na bahot zeyda risk limit key sath trade open karna chaye esi tarha profit limit be reasonable hi hona chaye jo asani se complete ho saky.
        G Han Dost Apne Theek Kaha Hamain Ye Nhi Soch Lena Chahye Ke Hamain Utna Loss Ho Sakta Hai Ya Itna Loss Hoga Agar Koi Ye Mind Bana Le Ke Hamain Loss Hoga To Isi Halat Main Sirf Loss Hi Hota Hai Profit Bilkul Bhi Nhi Hoti In Halat Main Hamain Ache Ki Umeed Rakhian Acha Hi Hoga.
        • #5 Collapse

          Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

          is forex main planing kar k hi hum planing knowldge hasil kar k hi hum sucess ho sakty hain aur hamain market main trend ko use kar k hi hum sucess hon gay aur hamain is forex main acha profit hasil kar skaty hain aur acha profit hasil karny ki ho gi aur aur mehnt karni ho gi tab hi hum sucess hon gay aur is sya faida ho saky ga it si best job for all
          • #6 Collapse

            Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

            g haan is liye koshish karein k loss min trade open na karein aur jab bhi trade lein first market ko ache se analysis karein kyun k market ko bina nalysis liye hum trade nae le sakty jabhi humein market ko achi trhan hi analysis karna chaiye tab hi hum trade mein profit earn kar sakty hain...
            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
            • #7 Collapse

              Re: Loss limit mind me na ho to good profit earn nahi kia ja sakta hay

              Aasalm o aalikum
              Hamin forex min loss ki limit ko mind min rakh ka tread karni cahye hamin is min yeh decid kena chaye ka hum kitny prcent loss kar sakty hain isi lia loss ko mind min rakhna bahut zaroori hy jab hum lot ka size lagaty hain tab hum is yeh baat dekhni chaye hamary pss account balace ka mutabik lot lagi chaye agr los ho to hamara accoun wash hony sy bach saky.

              اب آن لائن

              Working...
              X