Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??
    Assalam o aalaikum
    frinds min ap ko ik baat batan chata hon ka pakistan pk forix min hamin chiye ka hum daily ki 50 post krin aur 4 trad krin q k 50 post krny hamin foeix min hum ziyada sy ziyada boness earning kar sakty hin ziyada earning sy hum knowledge ayr experince hasil kar sakty hinnaur daily ki 4 trad krny hamin forix min ziyada thanks diyae jaty hinn jo hmary boness min izfa krty hin
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

    walikum salam dear and respected members apki baat bilkul thee k hy khe ham forex mein daily 50 posts or 4 thread ker sakty hein ya hamri daily ki responcibalites bhi hy or hamra daily ka target bhi yahi hota hy haMIN isko daily pora kerna chaiy tqreebna ismein haamin 5 ghnty lag sakty hein jab ham senors hp jaty hein or hamin kaafi arsa bhi lag jata hy to phir hamry 3 ghnty lagty hein ye bhut hi asan bussniss hy isko kamyab kerna ham per depend kerta hy ......
    • #3 Collapse

      Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

      Asslamua llikum dear brother apka bahut achasawal hay dear hamen forex forum daily ka 50 post or daily ki 4 thread karny ka target mimta hay or ye target ham agar chahen to achi mehnat kay sath ham esy kuch he ghanto men pora kar sakty hen or pher maheny bad hamen hamri mehnat ky mutabik acha bonus mil sakta hy
      • #4 Collapse

        Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

        aoa Dear members! forex treading main kam krny k kuch asoul hn jin ko follow krna parta hy .Ap aik din main 50 sy ziada thread nh kr skty r sirf 4 thread kr skty hn ye is ki daily ki limits hn.
        • #5 Collapse

          Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

          G bilkul pak forex mae app daily ki 50 post kr skte hn r4threads kr skte hn app ko is 50se zayda posting nae krne chahe r na h kam r threads bhe app ko 4krna honge is se zayda nae r app ki posying bhe ache quality ki jone chahe jo sb ko smjh a jay asani se r thrads bhe easy r quality ki hone chshe
          • #6 Collapse

            Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

            walcome to pak forex .jee ha hame pakistan forex me work karnay ke liye ziada se ziada 50 posts ki limit hay posts ki qualty bhe ache ho ao r4 threds bhe hum nay maarnay hote hay wo bhe achay maozo wali ho .phir ja ke hamara bonus acha aay gaa
            • #7 Collapse

              Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

              G bilqul post aur threads limit theek hy magar khyal rkhna chahey k rules and regulations violate na hn wrna appko 2-3 din error ka samna krna pr skta hy
              • #8 Collapse

                Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

                Asslam o Alaikum friends forex aik online business hy jas pay humy kam zurari krna hota hy jas say humy bonus hasil hota hy or us bonus say hum earning hasil krty hy hum rozna k wirk main 50 posty or 4 thread krna zurarii hoty hy na bhi ho sky tu koi msla ya nuksan ni hota but humra bonus kam hota hy or earning bhi kam as lay humy 50 posty lazmi krna chye.
                • #9 Collapse

                  Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

                  Asalamu Alaikum friends
                  Pak forex forum humay bht he asan say kam karny par ek achy platform say attached honay mai help kar raha hain is liay is par mehnat kary daily ki post thread ki limit achi quality or knowledgeable k sath pora kary
                  • #10 Collapse

                    Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

                    ham aik din main 5o posts or 4 threads reply kar sakty hain is sy zada nahi kar sakty hamy is main acha or mayari kam karna chahey pher hi ham success earn kar sakty hain ham is main apni marzi sy outo ff cost account bana kar be kam kar sakty hain ham isy apna life time professional be bana sakty hain yai aik real job hain
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

                      Re: Pkistan pk forix min hum daily ki post aur tread kitni kar sakty hin ??

                      Asalamu Alaikum friends
                      g han sir g ap ny theak bola ha k humay hr roz 50 post or us k sath 4 treat krni chahai but us ko is qbal bnay k wo to the point hona chaye na k tukkay mar k ik idea lgana chaye k hum ny sirf total pura krna a is liay jo b kam kry us k liay ap ko knowledge or experience ka sath krna chaye tu ik acah profit mil jay ga

                      اب آن لائن

                      Working...
                      X