Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun
    Asslamo Alakum welcome to pak forex dear friends forex trading business min loss r profit dono k chnc hoty hun es min wahi loss km profit zeada hasil krty hin jo knowledge r experience gain krty hun es business k bry min r Allah p yakeen rkhty hun
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

    Yes loss ma tension ni leni chahe, bhot bar asa hota hai k achy analysis pory pory galat ni hoty kahe na kahe hamy favour zarur karty hai, forex ki mehnat or acha tajarba ho or lot kam sy kam use ki hoe ho to forex ma loss ko bhot hosly sy bardast kar sakty hai, loss auto sy profit ma convert b ho sakta hai,
    • #3 Collapse

      Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

      dear friend ap na bilkul theak kaha ha k jo log forex trading mn wait krtay hn yehni jb unki trade loss mn chali jati ha aur preshan naen hotay aur loss mn trade close naen krtay aur loss mn sabr krtay hn to unki trade zroor unko profit bhi deti ha
      • #4 Collapse

        Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

        bohat he achaa sawal ha ager hum ko forex sa achi earning hasil karni ha to per hum ko sabar sa kaam karnaa hoga or ha ager hum sabar sa kaam kartaa ha to per hum ko achi earning hoge laken ager hum es taraa nhi kartaa ha to per hum ko loss he hoga es leya loss ma sabar karaa to per be hum ko achi profit he hoge......................
        • #5 Collapse

          Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

          اصل پيغام ارسال کردہ از: arifhunjra پيغام ديکھيے
          Asslamo Alakum welcome to pak forex dear friends forex trading business min loss r profit dono k chnc hoty hun es min wahi loss km profit zeada hasil krty hin jo knowledge r experience gain krty hun es business k bry min r Allah p yakeen rkhty hun
          Loss Mein Sawar karne ka matlab yah hota hai ki aap Jab market ki condition Ho kharab use time trading na Karen aur aapko Agar trading Karke loss ho raha ho to aap apne sy learn krain
          • #6 Collapse

            Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

            g haan forex mein sabar karne wala hi yahan kamyab hojata hai... forex mein sabar har trader ko karna chaiye yahan trader agar sabar karta hai toh hi trading mein agye bharta hai forex sab k liye buhat zayda faidemand business hai is mein tamat trader ka faida hota hai...
            • #7 Collapse

              Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

              Asslam o Alaikum friends forex g han bilkul thk jha humsha whi log kamyab hoty hy jo srf or srf mahant krty hy or loss nuksan sny pay sabr krty hy ku k forex aik online business hy jas main loss profit 2no hoty hy humy har halt main sabr krna chye jas say humri earning mazeed achi ho sky agr hum sabr ni kry gay tu loss hoga sabr har hakt main jrna chye.
              • #8 Collapse

                Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                ham logo ko chayia ka ham log kabhi be forex par sabr ka hath nai chora bilka ham logo ko chayia ka ham logo ko agr loss wara hota ha to ham logo ko chayia ka ham log is loss par sabr sa kam laghta howa hi chayia ka ham log is loss wagra saa lern karya aur phir hi ham logo ko chayia ka ham log is loss wagra ko recoevr karna ki koshish karya is tyra sa ham acha trader ban sakhta ha
                • #9 Collapse

                  Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                  G dear apny sahi kaha trading mein jb loss ho jain to humy saber sy kam lena chaiye jaldbzi ni krni chaiye forex ko chor ni dena chaiye balky mehnat kr k loss ko cover krna chaiye
                  • #10 Collapse

                    Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                    Ji haan ap ki baat bilkul theek hai k jo members loss hony per sabar krty hain himat nahi harty wo forex mein kamyab trader bn jaty es leye hamein sabar krna chahie or himat nahi harni chahie
                    • #11 Collapse

                      Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                      g ha g loss main sabr karny waly hamsha kamiyb hoty hain agr ham loss main sabr kary gay to hamy khuda iska ajar bh zaor day gay our hamri mhant kbhi waste nh ho gi har business main loss hota hain our profiet bh hota hain agr ham loss ko dill say lga k bthy gay to ham agy kbhi h nh barh saky gy agr hamy kamiyb hona hain to mhant kry our sabr kary ajar mil jay ga zaror
                      • #12 Collapse

                        Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                        Bilkul lala Arif aap ne shi kaha yahan jo banda sabar or trade dono ko sath le k chalta he wohi asal kamyabi se hamkinar hota he bahut se log lalach me aa jate hain or har jate hain onhen jab loss hota he to wo trading chor dete hain par asal bnda wo he jo aik loss se sabaq sekhe or next time full mehnat kre or kamyabi ko apna dost bnae
                        @xim@lik
                        • #13 Collapse

                          Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                          G han my dear forex friend jo trader loss m bhi sbar krty hein or cool mind ho kr kam karty hein to wohi kamyab trader banty hein is liy loss m sabar s kam liena chahiy or mehnat s apni struggle jari rakhein
                          • #14 Collapse

                            Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                            G han dear aapane Sahi kaha hai ki loss Mein Sabar Karne Wale traders Kamyab ho Jate Hain aur Unki Lash bhi recover Ho Jaati Hai Hamen apni patience rakhni chahie trading ke waqt.,
                            :1f60e::1f60e: Knowledge is power so gain it first :1f60e::1f60e:
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

                              Re: Loss min sber krny waly trader hmsha kmyyab hoty hun

                              G janab ap ne yeh bilkul sahi kaha hai k forex pakistan mein ju trader sabar se kaam kartey hain es forum main tu who loss se bach saktey hain q k un ko etna expereince hota hai es business mein baqi forex pakistan bhi eik karobaar hai es mein loss bhi ho sakta hai kabhi aur profit bhi ho sakta hai es business mein.

                              اب آن لائن

                              Working...
                              X