Analysis Karna Bhot Zarori Hey Aj Kal Market Min.....

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Analysis Karna Bhot Zarori Hey Aj Kal Market Min.....
    Good Morning Everyone Dear Hum Forex Min Agar Chatay Hyn Kah Hamare Har Trade Kamayb Ho To Humayn Ache Tarha Market Ko Analysis Karna Ata Ho...Qn Kah Hum Ko Agar Analysis Karna Nhi Ata To Hum Forex Trading Min Kabhi Bhi Aik Kamayab Trader Nhi Ban Saktay Hyn....Thanks
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Analysis Karna Bhot Zarori Hey Aj Kal Market Min.....

g han bhai jn ager dhik jaye to markete men her waqt movement hoti rhti hai hamen chye k ham markete men analysi kerty rahen ager ham markete men analysi kerty renh gy to ham is men zroor kamayb ho sakty hain.is liiye hamen chye k ham apny apko zroor kamayb hony den ager mhnat nh kerty hain to ham kamayb nh hoon gy.ap apny apko analysis bnay kaily zroori hai k ap zroor apny apko kamayb bnain to ap us men kamayb ho sakty hain.is k illawa apko chye k ap jab markete ki comditioned change ho to to apko chye k ap lazmi tor per us men analysis kia kren.
    • #3 Collapse

G han dear friend ap ny thk kaha hy humy bht mehnat sy kam krna chahy humy market my analysis karna chajy jes sy hmy kmeyabi hasel hoge es sy hmra profit hoga hum ak achy tarad ban skty hain humy es kam kly experience aur knowldge hasel karna chahy jes sy ri learning m ezfa hoga hm earning kar pain gy.
      • #4 Collapse

Analysis Karenge to hi market ki movement ko samajh Payenge Apne analyses strong banaen market ki movement ko Behtar samjhe. .
        • #5 Collapse

g han bilkul hamen tukke ar kabhe bhe trading nhe karne cahiye balke hamen cahiye ke hum market ka ache tarah se analysis karen take hum is main ache trade open kar saken jo hamen acha profit bhe de jae agar hum tukke par trades open karte hain to ulta hamen loss he hota hae
          • #6 Collapse

dear friend hum gab tak market ko anaklese nahi karty tab tak hamen yeh malon nahi hota k hum ak achi trade ly rahen hain ya galat as leye ap ko chahye k hamesha market ko dekh bahl say ak achay singnal ko hi lena cahye
            • #7 Collapse

helo sir g bilkul sahi kha apny forex m woi log kam kr sakty hen jinko analysis krna ata ha q k analysis k bagair koi b trade lena bht risky kam ha is sy apko bht ziada loss ka b samna krna pr sakta ha is leay zrori ha k analysis krna sekhen r hr trade analysis krny k bd len
              • #8 Collapse

Boss aap ki baat belkul durast hai aur ham ko as mien jab b trade karna hota h tu ham ko as mien analysis karna hota h agar ham as mien waqt per theek analysis kerte hien tu ham as mien kamaee ker sakte hien
                as lyee ham ko as mien her bar soch samjh ker waqt per trade kerna hota h agar ham as mien theek waqt per trade kerte hien tu ham as mien kamaee ker sakte hien as lyee ham ko as mien her bar sochna hota h aur samjhna hota h aur ham ko bad mien trade karna hota h.
                • #9 Collapse

g hnn bilkul analyze krnaa bhott zarori hotaa ha agrr hmm market ki movement ko dekh krr kmm krnn getou he hmmm kmybb hn ge arr loss se bachn gee arr bonus b acha milyy gaa isliye soch smjh krr analyze kr k kmm krna chaheye agrr aisa naee krn ge tou hmra account wash ho jae ga arr mehnat knowledge arr experience se trade krn tou he kmyabi hasil hogi ........
                  • #10 Collapse

G han dear all members of Forex trading aj kal market main kam krty hoey market analysis krna apki ki kamyabi k liy bhut zrori hy agr aap market analysis k baghair kam kreengy to nakam ho jaeengy apka bonua decrease ho jaega or apka time waste ho jaega jo aap pehly mehnat kar chuky hn
                    Isi market k halat ka analysis bhut zrori hy
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

Asalam-o-alikum dear forex market ko analysis karna bhut zaroori hy har trade open karny sy phly , jab tak hum market ko analysis na karen to humy trading nahi karne chahiye ku ky analysis ky baghair trading mein bara loss hota hy aur profit km he hota hy loss hony ky zayada chance hoty hain es liye trading karny sy phly market ko ache tarh sy analysis karen ...

اب آن لائن

Working...
                      X